مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تعطیلی مدارس گلستان فردا

فعالیت برخی مدارس شهرستان کلاله در استان گلستان غیر حضوری شد. 

مدیر آموزش و پرورش کلاله درشرق استان گلستان گفت که به علت بارش برف و برودت هوا فردا شنبه ۱۴ بهمن تمامی مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول این شهرستان غیرحضوری و کلاس ها در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

تعطیلی مدارس البرز فردا

فرماندار شهرستان طالقان گفت: مدارس مقطع ابتدایی در این شهرستان فردا شنبه بدلیل برودت هوا غیرحضوری شد.

علی مهدوی اظهار کرد: کلاسهای مقاطع متوسطه اول و دوم شهرستان طالقان نیز با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

سجادخدری بخشدار آسارای کرج نیز افزود: تمام مقاطع تحصیلی در این بخش از شهرستان کرج نیز غیرحضوری شد.

تعطیلی مدارس اصفهان فردا

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت: فردا شنبه چهاردهم بهمن ماه مدارس ۸ شهر استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار، بویین میاندشت و بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و نیز مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه ۱۴ بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ادارات راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای بازگشایی محورهای جاده‌ای، معابر شهری و روستایی برف روبی و ارائه خدمات اضطراری همچنان فعال هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدونشهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است.

وی تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محورهای غرب.جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

تعطیلی مدارس کرمانشاه فردا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه از غیرحضوری شدن مدارس مقطع ابتدایی در 11 شهرستان استان (غیر از گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین) به دلیل سرمای هوا در روز شنبه (۱۴ بهمن) خبر داد و گفت: همچنین مدارس مقطع متوسطه در این یازده شهرستان با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

افشین یگانه با اعلام این خبر افزود: مدارس مقطع متوسطه نوبت صبح شهرستان‌های کنگاور، سنقر و کلیایی، پاوه و دالاهو نیز تعطیل و به صورت غیرحضوری است. 

 وی اظهار کرد: این تعطیلی و تاخیر شامل مدارس شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین نمی‌شود. 

به گفته یگانه فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: نوبت بعدازظهر تمام مدارس استان و نیز فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها به روال عادی خواهد بود.

تعطیلی مدارس قزوین فردا

آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهین در روز شنبه بدلیل برودت هوا خبر داد.

به نقل از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین؛ تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان کوهین در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

بارش برف در این قسمت از ارتفاعات استان قزوین بیش از سایر نقاط بوده و برای جلوگیری از ایجاد حوادث و بیماری‌های ناشی از سرما و یخبندان برای دانش‌آموز و معلمان این ناحیه تصمیم گرفته شد تا مدارس این شهرستان به صورت غیرحضوری برگزار شوند.

کوهین شهری است در بخش کوهین شهرستان قزوین استان قزوین واقع و در سال ۱۳۸۱ به سطح شهر ارتقا یافت.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری فردا

آخرین وضعیت فعالیت‌ آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز شنبه چهاردهم بهمن ماه اعلام شد. 

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

فعالیت آموزشی سایر مدارس استان از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد. تعطیلی مدارس زنجان فردا

فعالیت برخی مدارس استان زنجان مجازی شد

مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به برودت هوا، فعالیت شیفت صبح تمامی مدارس ابتدایی و کودکستان‌های اول و دوم استان به جز مدارس ابتدایی شهرستان طارم، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، لغو و به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

همچنین مدارس شیفت صبح شهرستان‌های ایجرود و ماهنشان در هر سه مقطع فردا به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

فعالیت حضوری مدارس متوسطه اول بخش مرکزی خدابنده نیز لغو و به صورت مجازی و در بستر شاد پیگیری خواهد شد.

تعطیلی مدارس ایلام فردا

ادارات و مدارس حوزه شمالی ایلام به علت بارش برف فردا شنبه با۲ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

طبق اعلام مدیریت بحران استانداری ایلام، ادارات و مدارس حوزه شمالی استان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

تعطیلی مدارس لرستان فردا

دانشگاه‌ها و کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان الیگودرز فردا شنبه نوبت صبح غیرحضوری شد. 

برابر اعلام ستاد مدیریت بحران الیگودرز بدلیل بارش برف و برودت هوا تمامی دانشگاه‌ها و مدارس اعم از مهد کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول و دوم در تمامی روستاها و شهر الیگودرز فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل و از طریق مجازی انجام خواهد شد.

فعالیت ادارات دولتی و بانک‌ها با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تعطیلی مدارس همدان فردا

به اطلاع هم استانی‌ها می‌رساند فردا تمامی مقاطع تحصیلی استان همدان تعطیل است.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، تمامی مقاطع تحصیلی در سراسر استان، فردا شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴ تعطیل است.

مقتضی است؛ مدیران محترم مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس را داشته باشند.

تعطیلی مدارس کردستان فردا

به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، فرهنگیان محترم و اولیای گرامی می‌رساند، با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با موافقت فرماندار شهرستان بیجار، فردا شنبه تاریخ 1402/11/14 فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستاهای این مدیریت در تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی و سنجش نیز در این تاریخ تعطیل می باشد.

تعطیلی مدارس تهران فردا

مدارس ابتدایی لواسان و رودبار قصران  تعطیل شد. 

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان و کاهش محسوس دما، آموزش در تمام کودکستان‌ها و مدارس ابتدایی بخش لواسانات و رودبار قصران در نوبت صبح روز شنبه غیرحضوری شد.

مدارس ابتدایی دماوند و فیروزکوه فردا شنبه در نوبت صبح غیرحضوری شد. 

بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران دماوند و فیروزکوه، کلیه مدارس مقطع ابتدایی این دو شهرستان در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه غیرحضوری است و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

این تصمیم به علت برف یخبندان و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است.

رییس آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با مهر: تمامی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح رودهن صبح شنبه تعطیل و آموزش غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا

شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اعلام کرد: باتوجه به بارش شدید برف و لغزندگی سطح معابر و جاده ها فردا شنبه (۱۴ بهمن ماه) تمامی مدارس در شیفت صبح و ظهر به صورت غیر حضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس استان قم فردا

مدیرکل مدیریت بحران استان قم اعلام کرد: فعالیت همه مدارس شهرستان های کهک، جعفرآباد و بخش های سلفچگان و خلجستان به علت بارش برف، برودت دما و یخبندان فردا شنبه چهاردهم بهمن به صورت غیر حضوری خواهد بود. 

تعطیلی مدارس استان سمنان 

با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در سطع معابر عمومی ، تمامی مراکز آموزشی سطح استان در تمامی دوره های تحصیلی ، فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت غیر حضوری و بر بستر شاد فعالیت خواهند نمود.‌

فعالیت تمامی دستگاه های اجرایی استان در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ با یکساعت تاخیر آغاز خواهد شد. 

مرکز استان سمنان روز جمعه با بارش نخستین برف زمستانی در سال ۱۴۰۲ سفیدپوش شد و طبق پیش‌بینی‌ها امروز و فردا بارش برف و باران و کاهش چهار تا ۶ درجه سانتیگراد دما در سمنان و دیگر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

تعطیلی مدارس اردبیل در روز شنبه 

به دلیل سرما و یخبندان، فعالیت‌های آموزشی در اردبیل پیش دبستانی و ابتدایی شهری و پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول روستایی در نوبت صبح و عصر، بصورت غیر حضوری است.

تعطیلی مدارس مرکزی فردا 

مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات استان مرکزی فردا شنبه ۱۴ بهمن تعطیل هستند. 

با توجه به بارش برف، برودت هوا و ضرورت مدیریت ناترازی مصرف انرژی؛ همه دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌ها و ادارات (بجز دستگاه‌هایی که دارای نوبت کاری هستند) در سراسر استان مرکزی در روز شنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل‌اند.

همچنین فعالیت بانک‌های استان مرکزی فردا از ساعت ۹ صبح آغاز می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    ای بابا

  • M.N.P

    آموزش و پرورش تفکر نداره فردا بازی ایرانه من ساعت ۷ برم مدرسه ۲ بیام خونه یه خستگی در کنم میشه ۳ اونم تو این سرما حداقل به احترام تیم ملی یه کاری میکردید رسیدگی به شکایات که صفر ، وقتی که باید تعطیل کنه نمیکنه وقتی که میوفته تو اوج امتحانات تعطیل میکنه بیشترین برف تو مناطق ۲۱ و ۲۲ اومد تعطیلیش کو اصفهان شرف داره مدیرش به شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان