مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس تبریز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان شرقی و تبریز فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تبریز دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس آذربایجان شرقی دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا دوشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود. 

محمد امیدفر گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه این هفته در استان ادامه می‌یابد و موجب بارش باران و برف، وزش باد گاهی به نسبت شدید و بروز مه می‌شود.

وی با اظهار اینکه این سامانه تمام نواحی استان را دربر می‌گیرد اظهار کرد: لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد به ویژه در جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر، احتمال سقوط بهمن و کولاک برف، رخداد تندباد‌های لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی، احتیاط در تردد‌های جاده‌ای و مناطق کوهستانی، صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی، همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی و لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو، آمادگی جهت نمک پاشی و برف روبی به ویژه در جاده‌های کوهستانی و لغو سفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی را خواستار شد.

امیدفر ادامه داد: با توجه به احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام و خسارت به سازه‌های سبک در اثر بروز تندباد‌های لحظه‌ای، محکم کردن سازه‌های سبک و پارک نکردن خودرو‌ها در کنار درختان فرسوده ضروری است.

آذربایجان شرقی منطقه‌ای سردسیر و کوهستانی است و از لحاظ تقسیم بندی‌های اقلیمی جزو مناطق نیمه خشک به حساب می‌آید.

آب و هوای این استان به طور کلی سرد و خشک است ولی به علت تنوع توپوگرافیکی از اقلیم‌های متفاوتی برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان