مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس مشهد دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی دوشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

تاکنون خبر رسمی مبنی بر تعطیلی مدارس خراسان رضوی فردا دوشنبه اعلام نشده است، در صورت اعلام خبر بروزرسانی می شود. 

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: براساس اعلام راهداران و سامانه های نظارتی، صبح امروز یکشنبه بارش برف و باران و پدیده مه گرفتگی جاده های استان را تحت تاثیر قرار داده است.

یوسف بنی اسدی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در حال حاضر بارش برف سطح جاده ترانزیتی درگز-قوچان در محدوده "تیوان" و جاده های تربت حیدریه - باغچه در محدوده "گرماب"، سبزوار- بردسکن در گردنه "البلاغ"، نیشابور- سرولایت در محدوده "برکشاهی" و کوهسرخ- نیشابور در محدوده اکبر آباد را لغزنده کرده است.

وی اضافه کرد: بارش باران نیز تردد در جاده های مه ولات، رشتخوار، تربت جام، سرخس، باخرز، تربت حیدریه، فریمان، مشهد، کوهسرخ، فیروزه، نیشابور، بردسکن، چناران، قوچان، سبزوار و جغتای را تحت تاثیر قرار داده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: مه غلیظ نیز دید افقی رانندگان در راه های شهرستان بجستان و جاده مشهد - کلات در گردنه "گوجگی" را محدود کرده است.

بنی اسدی به تداوم بارشها و لغزندگی جاده های خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: هم اکنون تردد در بزرگراه مشهد-چناران در محدوده سه راه فردوسی پرحجم گزارش شده است و عبور و مرور در دیگر جاده های استان به صورت روان جریان دارد.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارشهای برف و باران به تناوب و با شدت و ضعف تا پایان هفته جاری در مناطق مختلف استان تداوم خواهد داشت.

وزش باد شدید لحظه ای طی امروز یکشنبه با احتمال وقوع گرد و خاک و بروز خسارت، مه آلود بودن جاده ها و احتمال آب گرفتگی در معابر و سیلابی شدن مسیل های خراسان رضوی پیش بینی می شود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان