مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس آذربایجان غربی شنبه پرداخته شده است.

مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس آذربایجان غربی شنبه ۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف مدارس برخی مناطق استان تعطیل و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا، فعالیت تمامی مقاطع تحصیلی مدارس نواحی یک و دو ارومیه، بخش انزل، سیلوانا، نازلو و صومای برادوست ارومیه روز شنبه ۷ بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری و آموزش در بستر شاد خواهد بود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هوشناسی آذربایجان غربی گفت: بارش برف و باران از اواخر روز جمعه با وارد شدن سامانه بارشی فعالی به منطقه تشدید می شود.

مهدی صابری افزود: براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی این بارشها به شکل برف و باران و همراه وزش باد و کولاک برف در جاده ها و نقاط مرتفع کوهستانی خواهد بود.

وی اظهار کرد: منطقه اثر این سامانه در تمامی مناطق استان آذربایجان غربی با تاکید برنوار غربی و جنوب غربی است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: هشدار نارنجی با احتمال سطح خسارت گسترده در این باره صادر شده است و لازم است شهروندان به محتوای این هشدارها توجه داشته باشند.

صابری اظهار کرد: لازم است تا محکم سازی بناها و سازه های نیمه کاره و بنرهای تبلیغاتی، آمادگی دستگاه های اجرایی جهت آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و مواجهه با وزش باد شدید و کولاک مورد توجه باشد.

وی افزود: خودداری از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها مسیل ها و اجتناب از فعالیت های کوهنوردی، اجتناب از سفرهای غیر ضرور و احتیاط در ترددهای شهری و جاده ای و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی نیز از موارد مهمی است که باید تدابیر مربوط با آنها به‌کار بسته شود.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با منفی ۱۸ درجه سانتی گراد سردترین شهر استان و کشور بود.

وی اظهار کرد: شهرستان ماکو نیز با منفی ۱۶ درجه سانتی گراد بعد از ورزقان و فرودگاه اردبیل در ردیف شهرهای سرد کشور در ۲۴ ساعت گذشته اخیر است.

صابری افزود: میزان بیشترین بارش نیز در منطقه انزل ارومیه با سه میلیمتر و اشنویه با ۲.۳ میلیمتر ثبت شد.

به طور متوسط در سال ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلی‌متر بارندگی در این استان به ثبت می‌رسد، کشاورزی عمده ترین شغل ساکنان آن بوده و بارندگی‌ها تاثیر مهمی بر اشتغال این بخش دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • Urmu

    کاش تعطیل اؤلا...🌨️

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان