پیام میناجعفری به مناسبت شهادت جمعی از زائران مزار سردار قاسم سلیمانی

عضو شورای مرکزی ومعاون امور زنان وخانواده مجمع مشاورین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از زائران مزار سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان

پیام میناجعفری به مناسبت شهادت جمعی از زائران مزار سردار قاسم سلیمانی
صفحه اقتصاد -

متن پیام مهندس میناجعفری آمده است:بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران / ۱۶۹)

در چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی دست صهیونیسم بین الملل بار دیگر به خون فرزندان غیور ایران اسلامی آغشته گردید..

اسرائیل غاصب تصور می کردند با شهادت سردارسلیمانی جبهه مقاومت تضعیف شده و راه برای ادامه حیات رژیم جنایتکار صهیونیستی فراهم می گردد اما ضربه گیج کننده طوفان الاقصی و خیزش جبهه مقاومت اسلامی از جنوب لبنان تا تنگه بای المندب نشان داد که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمنان جهان اسلامی به مراتب خطرناکتر می باشد.

اکنون رژیم غاصب اسرائیل به واسطه ضربات جبهه مقاومت اسلامی خود را در تنگنای شدید و شکننده احساس می کند و به واسطه کینه شدید از سردار شهید سلیمانی و یاران دلاورش در جهان اسلام برای وادار نمودن ایران اسلامی به دست کشیدن از رهبری جبهه مقاومت اسلامی دست به جنایتی خونبار زده و نشان داد حتی از زائران حاج قاسم نیز ترس و واهمه دارند بدون شک پایان این رژیم منحوس که  تجهیزات سست و دهان پرکنش پس از ماه ها هنوز از پس دل های پولادین رزمندگان مقاومت در غزه برنیامده،  با اقدامات بزدلانه اینچنینی نزدیکتر خواهد شد.

دشمنان ایران اسلامی عاجز از آن هستند که آرمان بزرگ عاشورایی ملت دلیر ایران را درک نمایند . و چه زیبا امام راحل فرموند که: « ما مثل شیشه ایم هرچه بشکنیم تیزتر خواهیم شد » و « ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد. » 

شهادت حاج قاسم عملیات طوفان الاقصی و باز شدن گستره نبرد با رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان تا دریای سرخ و تنگه باب المندب را به دنبال داشت بدون تردید سربازان راه شهید سلیمانی اینبار در انتقام این جنایت بزرگ غده سرطانی اسرائیل را از صحنه روزگار محو و جهان را از لوث وجود رژیم تروریستی صهیونیستی اسرائیل پاک خواهند نمود.

ضمن تسلیت شهادت جمعی از زائرین مزار مطهر سردار سپهبد شهید سلیمانی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت قهرمان ایران این جنایت تروربستی را محکوم نموده . تردید نداریم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی « سربازان راه سلیمانی به رذالت جنایتکاران پاسخ سختی خواهند داد.» 

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت کوردلانه، شهادت جمعی از هموطنان عاشق و دلداده حاج قاسم سلیمانی را به محضر امام زمان (عج)، نایب بر حق شان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار بویژه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای شهیدان این حادثه رحمت واسعه و برای مجروحان شفای عاجل خواستارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان