یک خبر جدید از آزمون استخدام جدید معلمان آموزش و پرورش دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

در این خبر به توضیحاتی درباره یک خبر جدید از آزمون استخدام جدید معلمان آموزش و پرورش امروز دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

یک خبر جدید از آزمون استخدام جدید معلمان آموزش و پرورش دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

ضمن عرض تبریک خدمت داوطلبان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، متقاضیان دعوت شده به مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرایند سنجش و ارزیابی تکمیلی لازم است جهت اقدامات بعدی به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) مراجعه نموده و اعلام آمادگی کنند. بر این اساس ایران استخدام نحوه بارگذاری مدارک در سامانه کارا را بصورت کامل آموزش داده است.

داوطلبان معرفی شده چند برابر ظرفیت موظف هستند بر اساس اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش و همچنین سامانه گزینش و استخدام (کارا) در مراحل ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش اقدام نمایند.

 عدم مراجعه به سامانه در معلت تعیین شده جهت تکمیل "نمون‌برگ های خوداظهاری" به منزله انصراف از استخدام آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

اطلاعیه اعلام نتایج

نکته مهم: داوطلبان می‌بایست از روز سه شنبه 29 خردادماه تا تاریخ 2 تیرماه نسبت به بارگذاری مدارک خوداظهاری خود اقدام نمایند.

 فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدام دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش طبق زمان‌بندی اعلام شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) صورت خواهد گرفت.

 جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

سامانه کارا

آموزش تصویری بارگذاری مدارک

 داوطلب پذیرفته شده در مرحله اول آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز آموزش و پرورش، می‌بایست از روز سه شنبه 29 خردادماه حداکثر تا تاریخ 2 تیرماه با مراجعه به درگاه سامانه مای مدیو (بخش گزینش و استخدام کارا) جهت تکمیل کاربرگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام نماید.

 در ادامه آموزش تصویری بارگذاری مدارک خوداطهاری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی دبیر و هنرآموز در سامانه کارا ارائه شده است، جهت مشاهده، این صفحه را تا انتها بررسی نمایید.

قدم اول: ورود به سامانه

 پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش از طریق سامانه کارا، صفحه زیر برایتان قابل مشاهده خواهد شد.

 بخش ورود والدین/عموم/فرهنگیان (ورود از درگاه دولت) را انتخاب نمایید.

 
 

قدم دوم: ورود به درگاه دولت

 در این مرحله پنجره ملی خدمات هوشمند دولت باز می‌شود.

 شماره تلفن همراه و کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمایید و سپس بر روی دکمه ارسال رمز یکبار مصرف بزنید تا پیامک رمز ورود برایتان ارسال شود.

قدم سوم: کد تایید

 پس از زدن بر روی ارسال رمز یکبار مصرف، و ارسال کد تایید پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از طریق پیامک، کد ارسال شده را وارد نمایید.

 توجه داشته باشید تا در زمان تعیین شده کد را بزنید.

قدم چهارم: احراز هویت داوطلب

 در این مرحله احراز هویت داوطلب انجام می‌پذیرد.

 در فیلدهای مربوطه، کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد نمایید و سپس بر روی ثبت اطلاعات بزنید.

 توجه داشته باشید: کد ملی وارد شده باشد 10 رقمی باشد.

 

اطلاعات تکمیلی بارگذاری مدارک

 پس از انجام احراز هویت و ورود به سامانه، برای هر داوطلب حساب کاربری شخصی ایجاد خواهد شد.

 نکته اول: اطلاع رسانی برخی موارد (زمان، مکان مراجعه و ...) از طریق حساب کاربری داوطلب صورت می‌پذیرد اما در بخش "اطلاعیه‌ها" در سامانه نیز موراد عمومی برای همه داوطلبان بارگذاری خواهد شد.
 داوطلبان جهت کسب اطلاع از فرایند انجام امور ضروری، همواره به بخش اطلاعیه‌ها در سامانه کارا مراجعه نمایند.
 نکته دوم: تاکید می‌شود داوطلبان قبل از شروع فرایند تکمیل نمون‌برگ‌های خوداظهاری، تمامی اسناد و مدارک لازم را جمع آوری نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات نمون‌برگ‌ها و بارگذاری مدارک اقدام نمایند.
 نکته سوم: اطلاعات بارگذاری شده نادرست (سهوی یا عمدی) و یا عدم بارگذاری مدارک و مستندات لازم و یا بارگذاری اشتباه در جای دیگری از سامانه کارا، ترتیب اثر داده نمی‌شود و مسئولیت به عهده داوزلب است.
 محل بارگذاری مدارک، باتوجه به نوع مارکی که باید بارگذاری شود، در سامانه کارا برای معرفی شدگان مشخص شده است.
 نکته چهارم: اطلاعات بارگذاری شده در درایو شخصی داوطلب به منزله تکمیل اطلاعات نبوده و مورد بررسی نخواهد گرفت، بنابراین تاکید می‌شود که مدارک و میتندات باید در محل خواسته شده از داوطلب به درستی و صحیح بارگذاری شود.
 

مراحل چهارگانه

 مراحل چهارگانه «بررسی مدارک، معاینات پزشکی، سنجش و ارزیابی تکمیلی و گزینش» در ادامه بصورت خلاصه شرح داده شده است:

 

مرحله اول: تکمیل نمون‌برگ‌ها و بارگذاری مدارک

 داوطلب لازم است در زمان تعیین شده در بخش تذکر مهم، با ورود به سامانه گزینش و استخدام (کارا) در کارپوشه تعریف شده برای وی، نسبت به تکمیل نمون برگ های خوداظهاری و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک لازم اقدام نمایند.
 عدم مراجعه و یا عدم تکمیل نمون برگ‌ها در زمان مقرر به منزله انصراف تلقی خواهد شد. بر این اساس داوطلب از فرایند استخدام در آموزش و پرورش حذف خواهد شد.
 با توجه به اینکه مقرر است تکمیل نمون‌برگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه گزینش و استخدام (کارا) انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در زمان تعیین شده به سامانه مذکور مراجعه نموده و نسبت به تکمیل دقیق نمون‌برگ اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.
 ضروری است از نمون برگ اطلاعات فردی تکمیل شده یک نسخه پرینت تهیه شده و ضمن الصاق یک قطعه عکس پرسنلی به آن، پرینت مزبور در مرحله بررسی اسناد و مدارک تحویل همکاران گزینش گر مستقر در محل شود.

مرحله دوم: بررسی مدارک و ویژگی‌های جسمانی

 داوطلب معرفی شده می‌بایست جهت تصدیق اسناد و مدارک خوداظهاری زمان ثبت نام در آزمون و بررسی سوابق و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی که در سامانه گزینش و استخدام (کارا) بارگذاری نموده است و همچنین بررسی ویژگی‌های جسمانی و روانی (معاینات پزشکی) مطابق زمان تعیین شده در سامانه گزینش و استخدام (کارا) به مراکز تعیین شده از سوی آموزش و پرورش استان مربوطه مراجعه نمایند.

مرحله سوم: سنجش و ارزیابی تکمیلی

 پس از طی اقدامات مربوطه در مراحل قبل و دریافت معرفی نامه عکس‌دار از کارگروه مرحله دوم، داوطلب میبایست با در در دست داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از مرکز آزمون جهاددانشگاهی و کارت ملی، طبق زمان تعیین شده در کارپوشه داوطلب در سامانه گزینش و استخدام (کارا)، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی تعیین شده مراجعه نماید.
عدم مراجعه داوطلب در روز، ساعت و تاریخ تعیین شده به منزله انصراف تلقی خواهد شد. ساعت مراجعه در حوزه های سنجش و ارزیابی تکمیلی نوبت صبح 6:30 و بعدازظهر ساعت 13:00 است.

مرحله چهارم: فرایند گزینش

 داوطلب مکلف است بعد از انجام مرحله اول، برای انجام فرایند گزینش، مطابق زمان تعیین شده توسط هسته گزینش استان جهت بررسی صلاحیت های عمومی گزینش به محل تعیین شده، مراجعه نماید.

 جهت مشاهده توضیحات کامل مراحل چهارگانه اینجا کلیک نمایید.

 

مدارک مورد نیاز تکمیل نمون‌برگ‌ها

 مدارک مورد نیاز جهت تکمیل نمون‌برگ‌های سامانه گزینش و استخدام (کارا) و زمان بررسی مدارک و مستندات خوداظهاری داوطلبان و بررسی شرایط احراز، وفق تقاضانامه در زمان ثبت نام به شرح زیر است:

 اصل شناسنامه و کارت ملی
 اصل و تصویر شناسنامه پدر و فرزندان
 اصل و تصویر سند ازدواج برای داوطلبان متأهل (مطابق مفاد دفترچه آزمون)
 اصل و تصویر مدارک تحصیلی (گواهینامه موقت یا دانشنامه)
 اصل تصویر مدارک مربوط به فرم استشهاد محل سکونت (برای داوطلبان بومی متقاضی از محل بند مربوط به احراز سابقه ده سال سکونت)
 اصل و تصویر مدارک مربوط به استفاده از سهمیه ٥ درصد ایثارگران
 اصل و تصویر کارت پایان خدمت و معافیت دائم برای آقایان (دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد محلی نخبگان که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تایید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده‌اند، می‌بایست گواهی پایان دوره آموزشی و شروع پروژه تحقیقاتی خود را ارائه نمایند)
 اصل گواهی مربوط به فعالیت های آموزشی، پژوهشی و جهادی و.. مطابق مفاد دفترچه آزمون
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • فاطمه

    با سلام
    من چندسال است از پردیس ابوریحان دانشگاه تهران در رشته مهندسی کشاورزی شاخه علوم دامی فارغ التحصیل شده ام، متاسفانه در این چند سال که آموزش و پرورش طبق ماده28 استخدام می کند، در رشته ما ویژه
    هنر آموزان هنرستان ها، تنها آقا اعلام نیاز دارد ،
    لطفا اقدامی عاجل از وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان امور استخدامی داریم تا شرایطی مهیا کنند تا ما بانوان که در این رشته، زحمت کشیده ایم و به خدمت در
    آموزش و پرورش علاقه مند هستیم بتوانیم در آزمون اسفندماه انشاءالله شرکت کنیم.

  • ناشناس

    فقط خواهشن طلاب هم مثل مردم عادی امتحان بدن مدارکشان مشخص سنشون مشخص اینجوری نشه دوسه ماه حوزه باشن بیان معلم بشن خواهشن مثل اون ۳۰۰۰ طلبه که سفارشی رفتن سرکلاس اونجوری نباشه. شان طلبه هارو نگه دارین

    • صدای یک طلبه

      امثال تو هستن که چشم دیدن زحمت و کوشش طلاب ندارن ۸ تا ۱۰ سال تلاش و کوشش کردن مدرک گرفتن کارت سربازی گرفتن اونوقت به راحتی از رو عداوت و دشمنی قضاوت شون میکنی. اسمتم گذاشتی مسلمون؟

  • مهناز

    تورو خدا رشته حسابداری هم جذب کنید

  • ناشناس

    اقای وزیر طلب باز نشسته های ۴۰۱ بپرداز.تنها وزیری هستی که ۱۶ ماهگذشت از مپرداخنگ

  • اسلام اعتمادی

    باسلام من متولد۱۳۵۸/۹/۳دارای۳فرزندرشته تحصلیم اموزش معلمان دینی وعربی فوق دیپلم ایامی تونم برای خدمتگذاری وسریداری وراننده ثبت نام کنم یانه

  • فاضل چنانی

    خواهشاً از رشته حقوق بگیرن

    • پناه

      سلام من فوق لیسانس حقوق دارم میتونم ثبت نام کنم برای اموزش و پرورش؟
      خواهشا شرایط سنی رو برداریدو بگذارید جوانان شاغل بشن ماسالها تحصیل کردیم و برای راه انداختن هر شغلی ازمون سابقه کارمیخوان باید از یه جایی شروع کنیم که سابقه بشه من نمیدونم مگه بقیه ازکجاشروع کردن که سابقه دارن هرکسی باشه یه نقطه صفری داره لطفا این موقعیت رو دراختیار جوونا قرار بدید تابتونیم زندگی کنیم خیلی از ماها به خاطرمشکل کاری نمیتونیم ازدواج کنیم و داریم رو به پیری جمعیت میریم و این خوب نیست لطفا شرایط رو برای مافراهم کنید🙏🏻

  • ناشناس

    سلام خواهش میکنم شرایط سنی رابردارید بخداماهم حق داریم چندین سال معلم خصوصی هستم ماهم حق استخدام داریم شرایط سنی روحذف کنیدعاجزانه خواهش میکنم

  • ناشناس

    شمایی که نوشتی سفارشی طلبه ها رفتن قبلش تحقیق کن بعد نطر بده. اگه با پارتی بازی میتونن برن بسم الله برو طلبه شو ۲ ماه بخون تا بگیرنت. برا استخدامی مدرک سطح ۲ لازم که باید ۶ سال درس بخونی تا بتونی بگیریش به اضافه ۲ سال سربازی و رفتن دنبال کارت میشه ۸ سال. الان ۸ سال زحمت کشیدیم تا بتونیم تو استخدامی شرکت کنیم. اونوقت تو میگی پارتی بازی؟؟

  • ناشناس

    من الان سردرگم موندم که از مدیریت بازرگانی هم برمیدارن

  • ناشناس

    من هرسال امتحان میدم، آزمون قبول شدم اما متاسفانه هیچ امتیازی ندارم مصاحبه رد شدم انشالله امسال قبول بشم برام دعاکنید.

  • محمدحسین

    من کارشناسی رشته مدیریت دولتی هستم ولی متاسفانه دراستخدامی آموزش و پرورش نامی ازاین رشته برده نمیشه آیا در این فراخوان گنجانده میشه

  • زهرا

    باسلام.شما را به قرآن قسم میدهم رشته مهندسی منابع طبیعی راهم اجازه ازمون دادن در اموزش پرورش داشته باشند

  • ت

    سلام لطفاً رشته مهندسی پلیمر و مدیریت بازرگانی از خرم آباد لرستان زن استخدام کنید متشکر

  • ناشناس

    توراخداقسمتون میدهم رشته حقوق هم استخدام کنید

  • بانوان فارغ التحصیل رشته منابع طبیعی

    سلام واحترام،خواهش میکنیم از مقطع کارشناسی ازرشته منابع طبیعی،نيز در دفترچه استخدام ذکر نمائید ما حاضریم در عشایر وروستاها تدریس کنیم، ازما بانوان ازرشته منابع طبیعی درمقطع کارشناسی دردفترچه استخدام نیرو جذب کنید،خواهش میکنیم،ازهمه ی شما سپاسگزاریم،ممنون

  • فرزانه

    سلام لطفا از رشته ی حقوق جذب کنیدماهم با آموزش میتونیم یک معلم خوب بشیم.اخه ما با این مدرکی که هیچ جا قبول نمی کنند .حتی خود دولت مدرک حقوق رو قبول نداره چی کار کنیم.ما که رفتیم برای ثبت نام رشته ی حقوق یک نفر راهنمایی نکرد بگه آزمون وکیلی که نمیگیرند .اگر هم برگزار بشه از هر هزار نفر ی نفر قبول میشه.با این همه هزینه دانشگاه فقط دوباره برگشتیم سر پله ی اول . توروخدا به هر کسی میخواد بره دانشگاه راهنماییم کنید این رشته ی کاذب رو انتخاب نکنه .حتی وزیر آموزش پرورش رشته ی ما رو بیسوادی می‌دونه .

  • ن.ق

    سلام آقای وزیر چرا در مقطع ابتدایی کارشناسی روانشناسی و علوم تربیتی جذب میکنید که هیچ سر رشته در تدریس ریاضی ندارند که جز مهمترین دروس پایه هست واین آسیب به دانش اموزان میزند
    در حالیکه رشته کارشناسی حسابداری که ۱۰۰ واحد حساب و کتاب را خواندند اجازه شرکت در آموزگاری ندادید واقعا ظلم بزرگی در حق دانش آموزان هست که بی‌سوادان را در مقطع ابتدایی جذب میکنید

    • لوک بدشانس

      داداش توی ابتدایی ک آمار جبر و اقتصاد خرد و کلان تدریس نمیکنن
      علوم تربیتی ک اسمش روشه روانشناسی هم بخاطر اینکه برای تربیت فرزند دلبند شما بهتره ک..
      حالا اصلا اینا رو کاری نداریم
      قشنگ بگو لطفا حسابداری رو هم لحاظ کنین و برای بقیه هم ارزوی موفقیت کنین..
      مثلا ی کارشناس علوم تربیتی بگه چرا حسابداری رو تو بانک میگیرین منو ن!!!
      چ حرفیه اخه دادا☺

  • ناشناس

    سلام خسته نباشد.خواهش میکنم رشته مدیریت بازرگانی هم برای آموزگاری بگیرین.اصلا شرط رشته رو حذف کنید تا همه با مدرک کارشناسی بتوانند آزمون بدهند به خدا گناه داریم ما دهه شصتی ها که رشته ی غیر مرتبط خواندیم و به معلمی علاقه داریم.

  • ناشناس

    رشته مدیریت دولتی هم میتونه امتحان بده ؟

    • نظری

      سلام لطفاً رشته مدیریت بازرگانی،دولتی،حسابداری،حقوق،اقتصادرا هم در نظر بگیرید ما هم 4سال زحمت کشیدیم بخصوص بچه های گروه مدیریت و حسابداری 22واحد ریاضی و آمار گذروندیم اونوقت رشته ما غیر مرتبطه اما رشته های بی سروته که هیچی از حساب و کتاب نمیدونن مرتبط به حساب میان

  • ناشناس

    با سلام آقای وزیر تو رو به اون خدایی که می پرستید به فکر ما معلمین نیروی آزاد که بیش از ده سال داریم در مدارس غیر دولتی تدریس می کنیم باشین

    ماها که گزینش شده از سمت خود آموزش و پرورش هستیم و مشغول به تدریس با کلی تجربه چرا با یه گزینش دوباره بدون آزمون نمی تونیم رسمی آموزش و پرورش بشیم
    کسی که بیش از ده سال داره تدریس می کنه و حتی هم بیشتر از برخی از معلمان رسمی داره زحمت می کشه چرا نمی تونه جذب آموزش و پرورش بشه !؟!؟
    چطور دانش آموز غیر انتفاعی دانش آموز آموزش و پرورش محسوب میشه ولی یه معلم نیروی آزاد کارگر به حساب می یاد ما بچه های دهه ی شصتی چرا باید اینقدر پا در هوا باشیم و هر سال فقط میگن می خوایم معلمان نیروی آزاد رو هم جذب کنیم ، ما الان وقت مون پره و فرصت کمی داریم برای شرکت در آزمون ، چون وقت نداریم که منابع ها رو بخونیم و در آزمون هم رد میشیم . تو رو خدا برای بچه های نیروی آزاد که در مدارس غیر دولتی دارن تدریس می کنن یه فکر اساسی بکنید بخدا دیگه از بلاتکلیفی خسته شدیم موسسان خیلی ما رو اذیت می کنن و حقوق ناچیزی که دارن میدن اونم هم تو سر ما می زنن حقوقی که تو سایت می زنن برای معلمان خیلی فاصله داره با حقوقی که ما می گیریم ، آخه پس کی حق به حق دار می رسه!؟؟ آخه تا کی باید از سرمایه داران حمایت بشه !؟! پس ما معلمین نیروی آزاد کی به حقمون می رسیم !؟!؟ سنّمون که هم رفت بالا ، از بازنشستگان آموزش و پرورش درخواست همکاری می کنید ولی ما معلمان نیروی آزاد که جوان هستیم نه !؟! بخدا دیگه نمی دونیم به کی رو بندازیم ، بخدای واحد باید اون دنیا پاسخگوی ما معلمان نیروی آزاد باشید

  • ناشناس

    سلام تو رو خدا رشته مدیریت بازرگانی هم لحاظ بشه آخه ما هم زحمت کشیدیم ت هیچ آزمونی نیستش خب برا تدریس آموزش بزارن از وقتی ما مدرک این رشته مزخرف و سخت رو گرفتیم کلا نا امید شدیم

  • علی

    تاریخ ثبت نام کی هست اخه همش اینا رو میخونیم اما نمیگن کی ثبت نامش هست

  • فارغ التحصیل منابع طبیعی

    با سلام و احترام امیدوار هستم صدای ما بچه های منابع طبیعی به گوش مسئولین برسد. پس از سالها تلاش و کسب معدل بالا در هیچ یک از استخدامی ها حتی دستگاه های مرتبط هم این رشته را نیاز ندارند. خودتان را جای ما بگذارید که بعد از این همه سال تحصیل بیکار و چشم انتظار آزمون های استخدامی با ۳۰ سال سن هنوز دست در جیب والدینمان زندگی میکنیم. هر روز با معضلات بحران آب و آلودگی هوا دست و پنجه نرم میکنیم اما توجهی به فارغ التحصیل آن این رشته نمیشود. ما هم توانایی تدریس را همانند سایر عزیزان رشته های علوم تربیتی داریم. اما اجازه اینکار به ما داده نمیشود. خواهشمند هستیم این رشته را همانند سایر رشته ها بها بدهید

  • Zahra

    سلام تو رو خدا رشته گردشگری هم جذب کنید

  • ناشناس

    از بچه های شبانه هم که در دانشگاه شهید رجایی درس خوندن هم بگیرید فرقشون با انهایی که سهمیه داشتن وقبول شدن چیه؟ همون محیط همون آموزشها رو دیدند تازه دارند هزینه همه چیزرو از جیب میدند

  • سجاد

    سربازمعلمان ،نهضتی ها،و.....پس چی شد این طرح معلمان غیررسمی،ماباید ب کی بگیم ب کجا پناه ببریم

  • محمد زارعی

    آموزش و پرورش افتاده به روغن سوزی و به هر دری میزنه که کمبود معلم رو رفع کنه ... مشتی فارغ التحصیل که ۱۰ سال از مدرکشون گذشته غیر مرتبط و مشتی دانشگاه آزاد و علمی کاربردی و پیام نور و غیردولتی که مدرک خریدن .... بعد اینا وارد میشن سر کلاس درس و بعد خروجی آن دانش آموزان تنبل و بیسواد مثل خودشون پرورش میدن ....

  • ناشناس

    سلام ،توروخدا فارغ التحصیلای رشته منابع طبیعی )محیط زیست(روهم دریابید،ماهم به امید شاغل شدن پا به دانشگاه گذاشتیم وسختی ودوری ازخانواده روتحمل کردیم،اما دریغ از اینکه توآزمونای استخدامی جز تعداد معدودی اسمی ازاین رشته هم آورده بشه

  • ابراهیم

    سلام
    لطفا رشته علوم و مهندسی آب را هم جذب کنید چند واحد فقط با رشته عمران مغایرت داره مهندسی آب .

  • فاطمه نیک

    سلام کجا باید این آزمون های استخدامی آموزش و پرورش را ثبت نام کنیم؟؟
    توی تمام خبرها میگویند استخدام میکنند ولی نمیگویند کجا و چطور و چه زمانی؟؟؟!

  • ناشناس

    سلام خواهشاً از رشته حقوق هم نیرو بگیرین

  • ناشناس

    سلام

  • طاهر

    سلام ،من فارق التحصیل کارشناسی علومسیاسی هستم بیشتر درس هاش مربوط ب جامعه شناسی هست ولی چندین ساله بهش توجه نمیشه خواهشا انصاف داشته باشین و این رشته رو هم در ازمون استخدامی اموزش پرورش بزارین

  • هدیه

    تو روخدا شرط رشته رو بردارید واز همه رشته ها اموزگار بگیرید شما که قراره ۷۰۰ ساعت اموزش بدید دیگه چه فرقی میکنه چه رشته ای باشه مهم اینه که بتونه صلاحیت معلمی رو داشته باشه خیلی از ما دهه شصتی ها به خاطر نا اگاهی خودمان وخانواده در ان زمان رشته ای رو خوندیم که الان استخدامی نداره در حالی که اگه فرصتش پیش بیاد خیلی میتونیم برای بچه های این سرزمین مفید باشیم

  • اسفندیار جمشیدی

    درود عزیزومهربان
    تورا جان هرکس براتان اهمیت دارد
    فقط دیگر اول کس هایی که دراولویت هستند وطلاب
    خیرین وجهادی ها را استخدام کنید
    هرچه ماند
    روراست اونو اعلام کنید وبراش از ملت پول بگیرید

  • ناشناس

    کارنامه سبز ارو بردار ید

  • ناشناس

    سلام بنده فارغ التحصیل رشته زبان وادبیات فارسی هستم وبه شدت علاقه مندم که جذب آموزش و پرورش بشم امسال معلم دخترم دیگه توانایی درس دادن به دانش آموزانش رو نداره بخاطر بالابودن سنش و ازما والدین کمک خواسته تا بابچه هامون کار کنیم واقعاچرابایدنیروهای جوانی مثل بنده استعداد هامون گوشه خونه کور بشه وبه چشم نیاد با خوندن تمام مطالب دوستان می بینم که درد مشترک همه مون همین هست که شما جذب نیرو روفقط اختصاص میدین به رشته های مرتبط با آموزش و پرورش ازشما خواهشمندم که ازتمامی رشته ها برای آزمون فراخوان بزنید گره از کارما جوانان مملکت که درد همه مون بی کاری هست بازکنید.ممنونم

  • سمیرا

    سلام بنده فارغ‌التحصيل رشته زبان و ادبیات فارسی هستم وبه شدت علاقه مندم که جذب آموزش و پرورش بشم. امسال معلم دخترم به دلیل بالابودن سنش ازما والدین خواسته که بیشترکارتدریس بچه هامو نو به عهده بگیریم چرابایدنیروهای جوانی مثل ما توی خونه استعدادهامون هرگز دیده نشه والان باخوندن مطالب دوستان می بینم که درد مشترک همه ی ماها این هست که آموزش و پرورش هرسال طبق ماده۲۸ از رشته های مرتبط با آموزش پرورش جذب نیرو داره خواهش میکنم محدودیت رشته را بردارین وازکلیه رشته هافرا خوان آزمون بزنید تا گره ازکار ماجوانان مملکت که درد همه مون بی کاری و بلاتکلیفی هست بردارین.ممنونم

  • پیام یک خلبان

    سلام .
    اگر از مسئولین کسی این کامنت ها را میبینه ترا به هرکی میپرستید بچه های مهندسی هوانوردی گرايش خلبانی را هم تو رشته بدون شرط سن بذارید گناه ما چیه که یه رشته پر از زحمت فارغ‌التحصیل شدیم پرواز که هیچ آرزوی نگهبانی شرکت های هوانوردی را داریم باز هم پیدا نمیشه . راستی کاش یکی جواب میداد و می‌گفت وقتی هیچ بازار کاری برای مهندس های هوانوردی وجود ندارد و حتی ایر لاین ها هم از cpl/ir های دانشگاهی نمیگیره وفقط از طریق مدارس خودشون خلبان جذب میکنن چرا این رشته را گذاشتید که فقط باعث یک حسرت ابدی پرواز در زندگیمون بشه . ولی ما کشورمون و آب و خاک و نظام و رهبری عزیزمون را دوست داریم و مطمئن هستیم که همه چیز درست میشه . یا علی

  • فاطمه

    سلام لطفا یه کاری کنید خانومایی که محل شغل همسرشون تو شهری دیگه هست بومی اون شهر حساب بشن..

  • رزی

    سلام لطفاً ازهمه رشته ها برای آزمون آموزگاری نیرو بگیرید یه شانسی هم به ما بدین لطططططططفا

  • حسین ا وجاقی

    بنام خدا، باسلام، تقاضای تبدیل وضعیت نیروهای حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱، اینجانب از آخرین گروه معلمان حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱،دارای بیمه دولتی، سند حسابداری، فرم ۵۰۲،گزینش شده ودارای کد پرسنلی۸ رقمی ودوره ديده دردانشگاه فرهنگیان برای استخدام دارا هستیم. لذا با توجه به تصویب قانون مجلس شورای اسلامی برای استخدام معلمان حق التدریسی و سرباز معلمان قبل از سال ۹۱ ،خواستار بازنگری و توسعه بازه زمانی اصلاح تبصره ۱۰ماده ۱۷ از سال ۷۹ تا قبل از سال۹۱ می باشم.

  • ناشناس

    سلام لطفاً رشته حقوق هم نیرو بپذیرید بخدا ما چ گناهی کردیم ک هزینه وکالت و ‌‌‌...را نداریم

  • ناشناس

    رشته علوم سیاسی خواهشن در استخدام آموزش وپرورش قرار دهید

  • فاطیما

    باسلام
    یعنی همه رشته ها میتونن تو آزمون آموزش و پرورش شرکت کنن جز رشته های مدیریت و حسابداری
    آخه واقعا انصاف نیست اینهمه ناعدالتی ،این رشته ها هم چندین واحد ریاضی داره و واقعا ظلمه درحق کسایی که این رشته رو خوندن

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان