علت قطع آب در تمام روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک هرمزگان چیست؟
مدیرعامل آبفای هرمزگان علت قطع آب در تمام روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک را تشریح کرد.
مدیرعامل آبفای هرمزگان علت قطع آب در تمام روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک را تشریح کرد.
در صورتی که صرفه جویی لازم در مصرف آب صورت نگیرد، ممکن است دولت تا پایان تابستان هر هفته را از سه شنبه یا چهارشنبه در…
شرکت آب و فاضلاب امروز دوشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۴ از قطعی ۱۲ ساعته آب در برخی مناطق خبر داد.