آیا قیمت بیت کوین ۸۰ هزار دلار می شود؟ + پیش بینی قیمت بیت کوین تا ۲۰۲۲

توضیحاتی درباره پیش بینی قیمت ارز دیجبتال بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی و برخی حاشیه ها در صفحه اقتصاد منتشر شد!

آیا قیمت بیت کوین 80 هزار دلار می شود؟ + پیش بینی قیمت بیت کوین تا 2022

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بیت کوین (bitcoin) به عنوان اولین ارز دیجیتال ارائه شده نوعی ارز مجازی (دیجیتال است که با رسیدن قیمت آن به ۱۳ هزار دلار در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی، به شهرت زیادی رسید!

گفته می‌ شود که سازنده بیت کوین (که معادل فیزیکی ندارد)، فردی به نام ساتوشی ناکوموتو است. البته دقیقا مشخص نیست که ساتوشی ناکوموتو یک فرد است یا گروهی از افراد تحت این نام!

همانطور که می دانید بعد از بیت کوین، رمزارزهای بسیاری نیز عرضه شدند که ویژگی‌ هایی شبیه به آن داشتند و دارند. با استفاده از بیت کوین به عنوان نوعی پول و همچنین دیگر ارزهای دیجیتال می توان خرید کرد یا سفارش‌ آنلاین انجام داد! و یا حتی می توان به‌ عنوان یک نوع سرمایه‌ گذاری، ارزش اندوخته‌ های خود را در بلندمدت حفظ کرد؛ یا حتی به وسیله آن می‌ توان به هر نقطه‌ ای از دنیا پول فرستاد!

نکته ی جالب توجه این است که بیت کوین بر خلاف پول‌ های امروزی که عرضه و توزیع آن‌ ها در اختیار دولت‌ های گوناگون می باشد، در کنترل هیچ فرد، گروه و یا سازمانی نیست! افرادی که وارد شبکه این ارز دیجیتال می‌ شوند، بایستی قوانین مربوط به شبکه را بپذیرند. لازم به بیان است این قوانین به صورت کدهای برنامه‌ نویسی‌ شده می باشد که در اینترنت توسط همه قابل مشاهده است.

رمزارزها این روزها به همه جا نفوذ کرده اند و جالب است بدانید مبحث بلاکچین (بستری که در آن ارزهای دیجیتال تراکنش می‌ شوند) حتی در مقطع دکترا، به عنوان یک علم تدریس می‌ ‎شود. وقتی همه این عوامل را کنار هم می‌ گذاریم، متوجه می‌ شویم که آینده در دست بلاکچین و ارزهای دیجیتال است.

همانطور که می دانید بیت کوین در مدت اخیر تغییرات قیمت عجیبی را به خود دیده است! و شاید سوال شما نیز این باشد که آینده قیمت بیت کوین به چه صورت خواهد بود؟

در هر ارز، کالا و یا خدمت، اگر تقاضا زیاد باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند! از سال ۲۰۱۷ میلادی که افراد بیشتری با بلاکچین و کاربرد آن آشنا شدند، افراد بیشتری خواهان بیت کوین شدند. همین موضوع باعث شد که قیمت آن به دلیل تقاضای بیشتر بالا برود!

درباره پیش بینی قیمت بیت کوین (تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی) می توان گفت اگر قیمت این ارز دیجیتال محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار به بالا را بشکند، احتمال رشد قیمت آن تا محدوده ۸۰ هزار دلار تا پایان سال وجود دارد! به نظر می رسد بیت‌ کوین پس از رسیدن به قیمت ۸۰ هزار دلار به دلیل مباحث فاندامنتال یک ریزش سنگین خواهد داشت؛ و احتمالا بعد از سال ۲۰۲۲ میلادی ما شاهد بیت کوین ۲۲ هزار دلاری خواهیم بود. اما این ریزش به این معنا نیست که این ارز دیجیتال دوباره رشد نمی کند، بلکه به نظر می رسد در طول زمان، دوباره اعداد بالایی را می بیند!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان