صفحه اقتصاد بررسی کرد:

عملکرد سنگ آهن گهر زمین از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن ماه

صفحه اقتصاد - در این گزارش عملکرد سنگ آهن گهر زمین از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن ماه بررسی و پرداخته شده است.

عملکرد سنگ آهن گهر زمین از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن ماه

صفحه اقتصاد - در این گزارش عملکرد سنگ آهن گهر زمین از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن ماه بررسی و پرداخته شده است.

بر اساس گزارش کدال تولید کلوخه سنگ آهن در گهر زمین از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ حدود ۷۳۵,۹۸۹ تن تولید شده است و در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ حدود ۱,۲۹۴,۸۳۰ تن تولید شده است که نشان از رشد چشمگیر تولید نسبت به جمع تولید کلوخه سنگ آهن گهر زمین از ابتدای سال تا پایان دی ماه می باشد.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ حدود ۲,۰۳۰,۸۱۹ تن کلوخه سنگ آهن در گهر زمین تولید شده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان 1400/۱۱/۳۰ حدود ۲,۷۷۲,۸۴۸ تن کلوخه سنگ آهن تولید و ۱,۴۱۸,۵۷۶ تن بفروش که جمع مبلغ فروش آن ۱۶,۹۰۸,۸۶۳ بوده است.

گفتنی است که تولید کنسانتره سنگ آهن در گهر زمین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ حدود ۶۰۷,۴۵۴ تن تولید و ۶۷,۲۳۲ تن بفروش و جمع مبلغ فروش آن ۱,۹۴۵,۷۹۳ میلیون ریال بوده است.

و در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ حدود ۳۷۷,۲۱۶ تن کنسانتره سنگ آهن تولید و ۵۷,۹۰۲ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۱,۷۷۹,۵۷۸ میلیون ریال بوده است.

از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰، ۹۸۴,۶۷۰ تن کنسانتره سنگ آهن تولید و تعداد ۱۲۵,۱۳۴ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۳,۷۲۵,۳۷۱ میلیون ریال بوده است.

از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ حدود ۹۶۹,۹۳۳ تن کنسانتره سنگ آهن تولید و تعداد ۱۷۱,۲۶۱ بفروش و جمع مبلغ فروش ۵,۲۱۷,۳۳۶ میلیون ریال بوده است.

براساس بررسی ها تولید کنسانتره سنگ آهن تا پایان 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 14 هزار تن افزایش داشته است.

بر اساس گزارش کدال، تولید گندله بورس کالا از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۲۸۰,۰۰۰ تن در بورس کالا بفروش و جمع مبلغ فروش ۹,۷۹۶,۱۰۰ میلیون ریال بوده است. و همچنین دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ، ۲۸۰,۰۰۰ میلیون ریال جمع فروش و جمع کل مبلغ فروش ۱۰,۵۶۹,۴۰۰ بوده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۵۶۰,۰۰۰ تن گندله در بورس کالا بفروش و جمع کل مبلغ فروش ۲۰,۳۶۵,۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۲۰,۴۴۱ تن گندله بفروش و جمع مبلغ فروش ۷۳۸,۲۰۷ میلیون ریال بوده است.

براساس بررسی ها فروش گندله تا پایان 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 1400 حدود 539 هزار تن افزایش داشته است.

تولید کنسانتره بورس کالا از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۴۶,۰۸۶ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۱,۴۷۰,۸۹۰ میلیون ریال بوده است.

در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۱۶۸,۴۳۰ تن کنسانتره در بورس کالا بفروش و جمع مبلغ فروش ۵,۰۸۱,۴۲۱ میلیون ریال بوده است. و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۲۱۴,۵۱۶ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۶,۵۵۲,۳۱۱ میلیون ریال بوده است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۱۱۶,۲۰۲ تن کنسانتره در بورس کالا بفروش و جمع مبلغ فروش ۳,۶۶۵,۱۰۷ میلیون ریال بوده است.

براساس بررسی ها فروش کنسانتره در بورس کالا تا پایان 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 98 هزار تن رشد داشته است.

و تولید گندله در گهر زمین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۱۴۸,۸۱۶ تن بوده است. و در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۸۲,۵۴۳ تن گندله تولید شده است.

و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۲۳۱,۳۵۹ تن گندله تولید شده است. و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۶۴۳,۱۱۳ تن تولید و تعداد ۱۴۰,۲۴۰ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۵,۶۲۸,۱۰۲ میلیون ریال بوده است.

بر اساس آمار کدال، تولید سنگ آهن دانه بندی شده از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۷۰۶,۴۴۸ تن تولید شده است.

و در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۸۱۱,۹۰۰ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید شده است.

و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۱,۵۱۸,۳۴۸ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید شده است.

و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۱,۶۲۴,۹۱۶ تن سنگ آهن دانه بندی شده تولید و ۲۸۸,۱۹۰ تن بفروش و جمع مبلغ فروش آن ۳,۶۲۸,۸۶۹ میلیون ریال شده است.

براساس بررسی ها تولید سنگ آهن دانه بندی شده تا پایان 30 بهمن ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 106 هزار تن کاهش داشته است.

و جمع فروش داخلی از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۳۹۳,۳۱۸ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۱۳,۲۱۲,۷۸۳ میلیون ریال شده است.

در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۵۰۶,۳۳۲ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۱۷,۴۳۰,۳۹۹ میلیون ریال شده است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۸۹۹,۶۵۰ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۳۰,۶۴۳,۱۸۲ میلیون ریال شده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۲,۱۵۴,۹۱۰ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۳۵,۷۸۶,۴۸۴ میلیون ریال بوده است.

بر اساس آمار منتشر شده در کدال، تولید گندله صادراتی از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۷۳,۴۷۳ تن بفروش و جمع مبلغ فروش ۲,۲۲۵,۴۵۱ میلیون ریال شده است.

و در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۲۵۰,۴۵۰ تن گندله صادراتی بفروش و جمع مبلغ فروش ۸,۱۷۵,۶۰۴ شده است.

از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۳۲۳,۹۲۳ تن گندله صادراتی بفروش و جمع مبلغ فروش ۱۰,۴۰۱,۰۵۵ میلیون ریال شده است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۴۹,۷۷۲ تن گندله صادراتی بفروش و جمع مبلغ فروش ۱,۷۱۵,۲۲۰ میلیون ریال شده است.

براساس بررسی ها فروش گندله صادراتی تا پایان 30 بهمن ماه سال 1401 نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 273 هزار تن افزایش داشته است که نشان از رشد چشمگیر صادرات این محصول می باشد.

بر اساس آمار منتشر شده در کدال، جمع فروش صادراتی گندله از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۰/۳۰ تعداد ۷۳,۴۷۳ تن و جمع مبلغ فروش ۲,۲۲۵,۴۵۱ میلیون ریال شده است.

طبق گزارشات در دوره یک ماهه منتهی به ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۲۵۰,۴۵۰ تن گندله صادراتی بفروش که جمع مبلغ فروش آن ۸,۱۷۵,۶۰۴ میلیون ریال شده است.

همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تعداد ۳۲۳,۹۲۳ تن گندله صادراتی بفروش و جمع مبلغ فروش ۱۰,۴۰۱,۰۵۵ میلیون ریال شده است. و از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ تعداد ۴۹,۷۷۲ تن گندله صادراتی بفروش و جمع مبلغ فروش ۱,۷۱۵,۲۲۰ میلیون ریال بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان