صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

جزئیات پرداخت قبض برق به صورت قسطی در سال ۱۴۰۰

توضیحاتی درباره پرداخت قبض برق به صورت قسطی در سال 1400 شمسی و همچنین جزئیات بیشتر در صفحه اقتصاد منتشر شدپ1

جزئیات پرداخت قبض برق به صورت قسطی در سال 1400

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره پرداخت قبض برق به صورت قسطی در سال 1400 شمسی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. به تازگی خبری مبنی طرح پرداخت قسطی قبض برق از زبان سخنگوی صنعت برق در فضای مجازی منتشر شده است!

اما مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقساطی شدن پرداخت قبوض برق می گوید: در سال 1400 شمسی با توجه به هوای گرم، مصرف برق به خصوص برای استفاده از وسایل سرمایشی افزایش یافت. امسال ۸۵ درصد مشترکان خانگی بیش از دو برابر الگوی مصرف برق، برق مصرف کرده اند که این دست از مشترکان باید قبوض زیادی را پرداخت کنند.

شرکت توانیر امکانی را برای این گروه از مشترکان فراهم کرده است؛ بر این اساس مشترکانی که بیشترین الگوی مصرف را داشته اند، می‌ توانند قبوض خود را در سه قسط پرداخت کنند. مشترکانی که توان پرداخت ندارند هم می‌ توانند در طرح پرداخت اقساطی قبض برق شرکت کنند! توصیه ما این است که این دست از مشترکان که قبوض برقشان کمتر است در یک قسط مبلغ را پرداخت کنند.

مشترکان می‌ توانند با مراجعه به شرکت برق نسبت به تقسیط بدهی خود اقدام نمایند.

در انتها لازم به یادآوری است قبوض آب و برق را می توان از طريق اينترنت، تلفن بانک، همراه بانک، پيام كوتاه، خودپرداز و پايانه فروش به صورت غير حضوری پرداخت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان