زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید زندگی پس از زندگی + دانلود قسمت اول فصل پنجم

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» در اسفند ۱۴۰۲ با شروع ماه مبارک رمضان ساعت ۱۷ از شبکه چهار پخش می شود.

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید زندگی پس از زندگی + دانلود قسمت اول فصل پنجم
صفحه اقتصاد -

 زندگی پس از زندگی  یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان 1445 از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. نام این برنامه از کتاب پرفروش Life After Life در رابطه با موضوع «تجربه‌های نزدیک به مرگ» نوشته ریموند مودی که آن را در سال 1975 تالیف کرده، گرفته شده است.

تاکنون سه فصل از این برنامه که روایت‌گر تجربیات مرگ موقت افرادی است که در شرایط مرگ کلینیکی و یا خروج موقت روح از جسم قرار گرفتند و به نوعی مرده و زنده شدند، پخش شده است. در حال حاضر نیز تیم برنامه‌سازی این مجموعه در حال تدارک پخش فصل چهارم زندگی پس از زندگی در ماه مبارک رمضان 1402 از شبکه چهار سیما هستند.

عباس موزون تهیه‌کننده و مجری این برنامه تلویزیونی، ویژگی فصل جدید «زندگی پس از زندگی» را از این جهت متمایز نسبت به سال‌های قبل دانست که برخی از تجارب میهمانان، ویژه‌تر خواهند بود.

سال‌های قبل مخاطبین تجاربی از میهمانان را می‌دیدند که انتخاب می‌کردند و امسال هم از این تجارب شگفت‌انگیز خواهیم داشت. این بخشی از روایت عباس موزون مجری و تهیه‌کننده برنامه «زندگی پس از زندگی» است.

هر فصل از این برنامه در 33 قسمت 90 دقیقه ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

تا کنون چهار فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال های 1399 ، 1400 ، 1401 و 1402 در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

فصل پنجم برنامه «زندگی پس از زندگی» با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان ساعت 17 از شبکه چهار پخش می شود. تکرار آن نیز 1 بامداد  و 12:30 روز بعد از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

اولین قسمت فصل پنجم زندگی پس از زندگی دوشنبه 21 اسفند ماه 1402 پخش می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • علی

    امیدوارم تعداد بسیار زیادی از مسولین ببینن و عبرت
    ب گ ی ر ن د....
    به امید خداوند بخشنده و مهربان همه به راه راست هدایت شوند

  • خدیجه آقایی

    سلام این برنامه فوقالعاده مفیده مخصوصا برای کسایی که ازمرگ خیلی میترسن شاید بتونن درک کنن که مرگ نیستی نیست فقط جامه دریدن وگذر کردن وانتقال از این دنیا به یک دنیای دیگه است من خودم تجربه ی مرگ به مدت ۵دقیقه ایی رو داشتم واز اون موقع ترسم از مرگ خیلی کم شده دوس داشتم اینو به همه بگم اما خدارو شکر این برنامه تونسته تا حدودی این آگاهی رو به مردم بده واقعا دست تون درد نکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان