بررسی مشخصات گوشی گوگل Pixel Notepad نخستین گوشی تاشو گوگل + بررسی قیمت

توضیحاتی درباره مشخصات گوشی گوگل Pixel Notepad به عنوان نخستین گوشی تاشو گوگل و همچنین قیمت آن در صفحه اقتصاد منتشر شد!

بررسی مشخصات گوشی گوگل Pixel Notepad نخستین گوشی تاشو گوگل + بررسی قیمت

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، به بررسی مشخصات گوشی گوگل Pixel Notepad به عنوان نخستین گوشی تاشو گوگل می پردازیم! با ما همراه باشید. به تازگی جزئیاتی از مشخصات و همچنین قیمت گوشی گوگل پیکسل نوت پد منتشر شده است! جزئیاتی که بیانگر این موضوع می باشد که نخستین گوشی منعطف گوگل با نام گوگل Pixel Notepad ارزان‌ تر از گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 خواهد بود.

براساس خبرهای به بیرون درز کرده، گوگل تصمیم دارد گوشی پیکسل نوت پد خود را با قیمتی در حدود ۱۴۰۰ دلار به فروش رساند! و این یعنی اولین گوشی منعطف تاشوی گوگل، ۴۰۰ دلار ارزان‌ تر از سامسونگ گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود (لازم به یادآوری است در سال ۲۰۱۹ میلادی، سامسونگ و هواوی نخستین گوشی‌ های منعطف خود را با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ دلار به بازار عرضه کردند)…

براساس برخی خبرهای غیررسمی منتشر شده، گوشی پیکسل نوت پد دارای فرمی مشابه Oppo Find N است! همچنین این گوشی از چیپ Tensor گوگل قدرت خواهد گرفت (تراشه‌ ای که در پیکسل ۶ و ۶ پرو نیز استفاده شده است). درباره دوربین این گوشی نیز انتظار سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی گوگل پیکسل ۵ را در همراهی با یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی داریم…! البته احتمالا دو دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی نیز تکمیل کننده مشخصات اپتیک پیکسل نوت پد خواهند بود (یکی روی صفحه نمایش اصلی و دیگری روی نمایشگر کاور)!

در انتها لازم به بیان است براساس گزارش جدید 9to5Google پیرامون عرضه جهانی گوشی گوگل Pixel Notepad ، به اواخر سال 2022 میلادی اشاره شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان