صفحه اقتصاد بررسی می دهد:

همه چیز درباره کیف پول چندارزی جکس لیبرتی + بررسی امنیت و مزایا

توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول چندارزی جکس لیبرتی به‌ عنوان نسل دوم کیف پول های ارز دیجیتال در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره کیف پول چندارزی جکس لیبرتی + بررسی امنیت و مزایا

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره امنیت و مزایای کیف پول چندارزی جکس لیبرتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. کیف پول چندارزی جکس لیبرتی (Jaxx Liberty) توسط آنتونی دی ‌لوریو (Anthony Di Iorio) و همچنین شرکت کانادایی دیسنترال (Decentral) که در حوزه بلاکچین فعالیت دارد، ارائه شده است. بد نیست بدانید آنتونی دی ‌لوریو به عنوان هشتمین فرد ثروتمند در حوزه ارزهای دیجیتال (با ثروت تقریبی ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد دلار) پیش از این در راه اندازی پروژه اتریوم نقش موثری داشته است…

توجه داشته باشید این کیف پول مولتی کارنسی به‌ عنوان نسل دوم کیف پول های ارز دیجیتال تا قبل از سال ۲۰۱۸ میلادی به عنوان جکس شناخته می شد اما در طی یک بروزرسانی به جکس لیبرتی تغییر نام داد. جالب است بدانید این کیف پول مولتی کارنسی به حریم خصوصی کاربران خود احترام ویژه ای قائل است! بدین صورت که کاربر جهت ساخت حساب کاربری می تواند آدرس ایمیل و یا دیگر اطلاعات خصوصی‌ خود را وارد ننمایند (از افشای هویت واقعی کاربر جلوگیری می کند).

کیف پول جکس لیبرتی به عنوان یک کیف پول چند ارزی بسیار محبوب برای دانلود بر روی دسکتاپ‌ ها و همچنین تلفن های همراه هوشمند در دسترس است (می توان از طریق افزونه Google یا Firefox به کیف پول خود دسترسی داشت و در صورت نیاز وجه مورد نظر را ارسال کرد). به زبان ساده تر این کیف پول برای پلتفرم های مختلف دسکتاپ همچون مک، ویندوز و لینوکس و همچنین برای پلتفرم‌ های موبایلی اندروید و iOS‌ قابل استفاده است.

این کیف پول نرم افزاری و آنلاین، یک کیف پول چند رمزارزی (مولتی کارنسی) می باشد که بیش از ۸۵ ارز دیجیتال را پشتیبانی می‌ کند. همچنین این کیف پول مناسب برای افرادی است که در دنیای ارزهای دیجیتال به عنوان تازه وارد شناخته می شوند! جالب است بدانید اطلاعات و آمار کلی درباره روند قیمتی و همچنین ارزش بازار ارزهای مختلف در این کیف پول رمزارزی قابل مشاهده است.

درباره امنیت این کیف پول چندرمزارزی نیز بد نیست بدانید امنیت آن بعد از بروزرسانی مهم این کیف پول در سال ۲۰۱۷ میلادی، به‌ صورت قابل ملاحظه ای افزایش یافت. کیف پول جدید برای تامین حداکثری امنیت، هم از گذرواژه و هم از پین‌ کد استفاده می‌ کند! توجه داشته باشید ۱۲ عبارت امنیتی در زمان ایجاد آدرس جدید تولید می شوند؛ کیف پول جکس لیبرتی این ۱۲ کلمه و همچنین کلید خصوصی را ذخیره نمی کند و فقط در دستگاه کاربر باقی می ماند. این ۱۲ عبارت امنیتی در بازیابی اطلاعات کیف پول در مواقعی که دستگاه شما آسیب دیده است یا گم شده است، بسیار کاربردی و چاره ساز است. به همین سبب به کیف پول جک لیبرتی، یک کیف پول رمزارزی HD یا Hierarchical Deterministic گفته می شود. البته بیان این نکته نیز ضروری می نماید که در کیف پول جکس لیبرتی امکان تأیید دو مرحله‌ ای (2FA) و همچنین قابلیت چندامضایی وجود ندارد!

یکی از این مزیت های این کیف پول مولتی کارنسی به عنوان یکی از قدیمی ترین کیف پول های نرم افزاری، ادغام آن با شیپ شیفت (ShapeShift) است. شاید این سوال پیش آید که مزیت شیپ شیفت (ShapeShift) چیست؟ در پاسخ بایستی گفت شیپ شیفت (ShapeShift) به کاربران این امکان را می‌ دهد که بدون نیاز به انتقال دارایی‌ های خود به صرافی‌ های متمرکز، ارزهای دیجیتال خود را با سرعت زیاد و کارمزد کم مبادله کنند.

دانلود کیف پول جکس لیبرتی برای تمام پلتفرم ها رایگان است! اما برای انجام تراکنش در آن، بایستی مانند هر کیف پول دیگری کارمزد پرداخت کرد. شاید این سوال پیش آید که کارمزدها در کیف پول جکس لیبرتی به چه صورت است؟ در پاسخ بایستی گفت کارمزد تراکنش‌ های جکس لیبرتی به سه سطح تقسیم می‌ شود و هزینه هر یک از این سه سطح، بستگی به سرعت انتقال رمزارز مدنظر دارد (انتقال با سرعت بالاتر، مستلزم پرداخت کارمزد بالاتری نیز است).

جکس لیبرتی تاکنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران از سراسر نقاط کره زمین دانلود شده است!

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان