صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز فلوکی اینو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال Floki Inu

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز فلوکی اینو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال Floki Inu در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز فلوکی اینو + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال Floki Inu

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز فلوکی اینو و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال Floki Inu خواهیم داشت! با ما همراه باشید. یکی از عجیب و هیجان انگیزترین ترندهای سال ۲۰۲۱ میلادی در حوزه ارزهای دیجیتال بی شک چیزی نیست جز رمزارزهایی که نام و لوگوی آن ها به سگ ارتباط داشته است! رمزارزی چون دوج کوین (DOGE) یا شیبا اینو (SHIB) و یا حتی رمزارز فلوکی اینو.

ارز دیجیتال فلوکی اینو (Floki Inu) با نماد Floki یک میم کوین الهام گرفته از شیبا اینو می باشد! شاید این سوال پیش آید که میم کوین چیست؟ در پاسخ بایستی گفت میم کوین‌ ها رمز ارزهایی هستند که از جوک و شوخی‌ های رایج در دنیای اینترنت و شبکه‌ های اجتماعی الهام گرفته شده‌ اند (میم کوین‌ ها عمدتا جامعه محور هستند)!

بازار میم کوین‌ ها در سال 2021 میلادی از توجه و رشد بی سابقه‌ ای برخوردار بوده است! اما نبایستی فراموش کرد که میم کوین‌ ها در مقایسه با ارزهای دیجیتال شناخته شده ای همچون بیت کوین (BTC) و یا اتریوم (ETH) بسیار ناپایدار هستند.

ارز دیجیتال فلوکی اینو با هدف غلبه بر دوج کوین و شیبا اینو و تبدیل شدن به محبوب‌ ترین میم کوین دنیا عرضه شده است (فلوکی اینو مدعی شده است که قاتل شیبا اینو و دوج کوین است)! رمزارز Floki Inu که هم بر روی بلاکچین اتریوم و هم بر روی بلاکچین اسمارت چین بایننس اجرا می‌ شود (ابتدا بر بستر بلاکچین اتریوم راه‌ اندازی شد اما بعد از مدت کوتاهی این ارز دیجیتال در بستر بایننس اسمارتچین نیز ایجاد شد)، تصمیم دارد از طریق جامعه کاربری وسیع خود که با عنوان وایکینگ‌ های فلوکی (Floki Vikings) شناخته می‌ شوند، به اهداف جاه طلبانه‌ ای دست یابد! چرا که جامعه کاربری می‌ تواند یکی از قویت رین عوامل موفقیت یک پروژه ی میم کوین باشد…

اما درباره تاریخچه ارز دیجیتال Floki Inu به عنوان یکی از توکن‌ های پر سر و صدایی که در سال 2021 میلادی رونمایی شده است، جالب است بدانید ایلان ماسک در بیست و پنجم ژوئن ۲۰۲۱ میلادی با انتشار توییتی اعلام کرد که می‌ خواهد سرپرستی یک سگ از نژاد شیبا اینو را بر عهده بگیرد و نام او را فلوکی گذارد! همین اتفاق کوچک باعث به وجود آمدن ایده ی عرضه ارز دیجیتال Floki Inu شد…!

توجه داشته باشید ارز دیجیتال فلوکی اینو، یک میم کوین معمولی نیست! جالب است بدانید توسعه دهندگان پروژه فلوکی اینو در همکاری با شرکت کریپتو کارت (CryptoCart) این امکان را فراهم ساخته اند که دارندگان رمزارز Floki Inu می‌ توانند در 1700 فروشگاه طرف قرارداد با کریپتو کارت، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. پروژه ی فلوکی اینو متشکل از سه پروژه مهم می باشد که عبارت است از

  • یک بازی متاورس مبتنی بر توکن‌ های NFT (غیرقابل معاوضه) به نام Valhalla
  • یک بازار کالا و توکن‌ های NFT (غیرقابل معاوضه) به نام FlokiPlaces
  • یک پلتفرم تولید محتوا و آموزش به نام Floki Inuversity

شاید این سوال پیش آید که برای خرید رمزارز فلوکی اینو از کدام صرافی‌ های ارز دیجیتال می توان استفاده کرد؟

در پاسخ بایساتی گفت رمزارز فلوکی اینو در حال حاضر در لیست معاملات صرافی‌ های ارز دیجیتالی همچون یونی سواپ، پنکیک سواپ، Gate.io، Poloniex، MEXC و LBank قرار دارد. همچنین کیف پول متامسک (MetaMask) در سایت اختصاصی این ارز دیحیتال به عنوان بهترین کیف پول رمزارزی برای ذخیره رمزارز فلوکی اینو معرفی شده است.

در انتها بایستی به این نکته اشاره کرد که فلوکی اینو نیز همچون دیگر میم کوین‌ ها و میم توکن‌ ها برای باقی ماندن و ادامه روند رشد خود نیازمند حمایت‌ های بسیار زیاد از سوی جامعه و طرفداران خود است! همچنین تمامی نوسانات این میم کوین نیز در گروی همین حمایت ها است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان