صفحه اقتصاد بررسی می کند:

همه چیز درباره رمزارز بت + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال بت

توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز بت و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال BAT در صفحه اقتصاد منتشر شد!

همه چیز درباره رمزارز بت + بررسی تاریخچه و آینده ارز دیجیتال بت

در این مطلب از صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره سرمایه گذاری در رمزارز بت و همچنین تاریخچه، معایب و مزایا و آینده ارز دیجیتال BAT خواهیم داشت! با ما همراه باشید. رمزارز بت (BAT یا Basic Attention Token) از جمله رمزارزهایی است که با ایده ی برطرف کردن یکی از اساسی ترین مشکلات وب به دنیای ارزهای دیجیتال معرفی شد؛ و این مشکل چیزی نبود جز رهایی از تبلیغات آزاردهنده!

متاسفانه در حال حاضر برخی از شرکت ها و کمپانی های تبلیغاتی، اطلاعات مختلفی از کاربران خود جمع آوری می‌ کنند! این کار شاید در نگاه اول عادی به نظر آید اما در عمل، حریم شخصی کاربر را زیر سوال می‌ رود…

رمزارز بت اولین پروژه رمزنگاری شده‌ ای است که روی تبلیغات دیجیتال تمرکز دارد! بت بر این باور است که تبلیغات آنلاین غیرمتمرکز و شفاف، مشکلات ناشی از نقض حریم شخصی کاربران در دنیای مجازی را حل می کند. به زبان ساده تر، بت با هدف افزایش امنیت کاربران وب و همچنین بهبود تبلیغات اینترنتی به کمک فناوری بلاکچین اتریوم ایجاد شده است (برای انتقال آن بایستی از استاندارد ERC-20 استفاده شود). چنانچه این پروژه بتواند جایگزین صنعت تبلیغات شود، در میزان مصرف منابع صرفه‌ جویی های قابل توجهی اتفاق خواهد افتاد (تبلیغات هدفمند برای کاربران و تبلیغ کنندگان)!

اما درباره چیستی این رمزارز بایستی گفت بت توسط رندن آیک یکی از هم بنیان‌گذاران کمپانی موزیلا و مرورگر فایرفاکس ساخته است.

در توضیح بیشتر بایستی گفت ارز دیجیتال بت از مرورگر متن بازی به نام بریو (Brave) استفاده می‌ کند (این مرورگر از تکنولوژی بلاکچین برای ردیابی ناشناس و امن کاربران وب استفاده می کند)! و به گونه ای طراحی شده است که آگهی‌ های تبلیغاتی را متناسب با میزان توجه کاربران و با تمرکز بر حفظ حریم شخصی و سرعت نمایش می‌ دهد… در این پروژه، واسطه‌ ها از صنعت تبلیغات حذف می شوند و تبلیغات هوشمند و هدفمند انجام می گیرد.

نحوه فعالیت در پروژه رمزنگاری شده‌ بت به این صورت است که نمایش دهندگان تبلیغ یا تبلیغات با جلب‌ توجه کاربران درآمد کسب می‌ کنند! این درآمد در قالب توکن‌ های بت به کیف پول آن‌ ها منتقل می‌ شود… هر چه محتوای نمایش دهندگان تبلیغ یا تبلیغات بتوانند بیشتر توجه کاربران را به خود جلب کنند، به درآمد بیشتری می‌ رسند! از سوی دیگر، تبلیغ دهندگان نیز از سرمایه خود بازدهی بیشتری می‌ گیرند و نرخ بازگشت سرمایه (یا Return Of Invesment) بیشتر می‌ شود.

شاید این سوال پیش آید که از کدام صرافی های ارز دیجیتال می توان رمزارز بت را خریداری کرد؟ و همچنین چه کیف پولی برای نگهداری بت مناسب است؟

در پاسخ بایستی گفت خرید و فروش ارز دیجیتال BAT همانند رمزارزهای دیگر در صرافی های ارز دیجیتال همچون بایننس، بیت رکس و لیکوئید انجام می‌ گیرد. همچنین توجه داشته باشید رمزارز بت، یک توکن ERC-20 است! پس می توان آن را در تمام کیف پول‌ های سازگار با این استاندارد ذخیره کرد. برای نمونه می توان به کیف پول بریو، کیف پول موبایلی تراست ولت، کیف پول MEW و همچنین کیف پول موبایلی، دسکتاپ و تحت وب متامسک به عنوان کیف پول های موبایلی و دسکتاپ بت و کیف پول لجر نانو اس و کیف پول ترزور (Trezor) نیز کیف پول های سخت افزاری بت اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان