قیمت سکه پارسیان امروز جمعه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد، توضیحاتی درباره قیمت سکه پارسیان امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 خواهیم داشت! سکه پارسیان چیست؟ قیمت سکه پارسیان فردا

قیمت سکه پارسیان امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402

در این مطلب از پایگاه خبری صفحه اقتصاد ، توضیحاتی درباره قیمت سکه پارسیان امروز جمعه 1 اردیبهشت 1402 خواهیم داشت! با ما همراه باشید.

۱. سکه ۵۰ سوتی به ۱,۳۱۱,۶۰۰ ریال رسید.

۲. سکه ۱۰۰ سوتی به ۲,۶۰۳,۲۰۰ ریال رسید.

۳. سکه ۱۵۰ سوتی به ۳,۸۹۴,۸۰۰ ریال رسید.

۴. سکه ۲۰۰ سوتی به ۵,۱۸۶,۴۰۰ ریال رسید.

۵. سکه ۲۵۰ سوتی به ۶,۴۷۸,۰۰۰ ریال رسید.

۶. سکه ۳۰۰ سوتی به ۷,۷۶۹,۶۰۰ ریال رسید.

۷. سکه ۴۰۰ سوتی به ۱۰,۳۵۲,۸۰۰ ریال رسید.

۸. سکه ۵۰۰ سوتی به ۱۲,۹۳۶,۰۰۰ ریال رسید.

۹. سکه یک گرمی پارسیان به ۲۵,۸۵۲,۰۰۰ ریال رسید.

۱۰. سکه ۱.۵ گرمی پارسیان به ۳۸,۷۶۸,۰۰۰ ریال رسید.

۱۱. سکه دو گرمی پارسیان به ۵۱,۶۸۴,۰۰۰ ریال رسید.

سکه پارسیان چیست؟

سکه های پارسیان قطعه ای طلا است که با وزنی مشخص و عیاری مشخص در وزن ها متنوع که مورد تایید اتحادیه طلا و جواهر و سازمان استاندارد کشور نیز می باشد.

سکه پارسیان یکی از انواع جدید سکه در بازار سکه ایران می باشد که در سالیان اخیر به بازار عرضه گردید. علت این امر از یک سو افزایش شدید قیمت انواع سکه و از سوی دیگر کاهش قدرت خرید مردم بود که منجر به کاهش قابل توجه تقاضای خرید سکه شده بود و به جهت رفع این مسئله، سکه هایی با اوزان به مراتب پایین تر و متناسب با توان اقتصادی عموم افراد با نام سکه پارسیان به بازار عرضه شد.

شکل و شمایل این سکه ها معمولا 6 ضلعی است و با نقش سرباز پارسی ضرب میشود که به دلیل محبوبیت این نقش به اسم سکه پارسیان معروف شده که البته کارخانه جات تولیدی سکه های پارسیان نقش ها و طرح های متنوعی را ضرب میکنن که از لحاظ اعتبار ، نقد شوندگی ، کیفیت سکه ضرب شده با سکه های نقش پارسیان هیچ تفاوتی ندارند .

سکه های پارسیان طلاای است با کمترین اجرت مناسب کسانی است که می خواهند پول های و جریان های درامدی خود را تبدیل به دارایی مطمئن مانند طلا کنند.

تجربه ثابت کرده است طلا در زمان جدا از اینکه ارزش خود را از دست نداده است بلعکس بسیار محبوب بوده که با توجه به نمودار های قیمت طلا در سالیان گذشته رشد سعودی در بلند مدت داشته که نشان می دهد طلا بر خلاف سرمایه گذاری ها دیگر مانند سهام و رمز ارز ها شاید بهترین نبوده است و مطمئن ترین نیز بوده است

سکه طلا پارسیان در ابتدای پیدایش در بازار ایران تنها در عیار مشخص شده 18 عیار (750 - 75% خلوص ) ضرب میشد که با توجه به افزایش تقاضا برای این سکه طلا مدل ها عم از نقش های دیگر مانند شمش های الهه ونوس در عیار های بالاتر 24 عیار هم ضرب می شوند که نقد شوندگی این طلا ها را در همه جای جهان فراهم می کند.

قیمت سکه پارسیان امروز

قیمت سکه پارسیان امروز

نکات امنیتی سکه های پارسیان که موقع خرید باید به آن توجه کنیم

دلایل زیادی است که این فلز محبوب را که به صورت شمش ها سبک و گرمی ضرب می شوند مناسب کادو برای عزیزانمان میکند 1- با توجه با بوجه ای که برای هدیه در نظر داریم هرینه میکنیم به دلیل تنوع در وزن ها می باشد از سکه پارسیان طلا 50 سوتی که معادل 0.05 از 1 گرم میباشد تا 1.5 گرمی در سکه های پارسیان و در شمش های طلا 24 عیار که یکی از معتبر ترین مسکوکات طلا در بازار بعد از سکه های ضرب بانک می باشد .

شمش طلا از 50 سوتی مانند سکه پارسیان ضرب شده اند با این تقاوت که مانند سکه های پارسیان محدودیت تا 2 گرم ندارند و تا 100 گرمی هم ضرب می شوند

یکی از کارخانه جات ضرب شمش معتبر در ایران برند های هستند که در ادامه نام های آن هارا برای آشنایی شما و جلوگری از کلاه برداری سودجویان درج کرده ایم

شمش های طلا 24 عیار خانه سکه ایران

شمش های طلا 24 پرنیا

شمش های طلا 24 عیار طلای محمد

شمش های طلا وتوس

البته تولیدات بیشتر با نام های دیگری هم در بازار موجود میباشند اما ما نام معتبر ترین آنها را برای شما آورده ایم

در کل سرمایه گذاری ها و هدایایی مختلفی برای انتخاب هستند ولی در سرمایه گذاری در بازارهای دیگر سرمایه نیاز مند نقدینگی بیشتر و آگاهی و شناخت بیشتر است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان