صفحه اقتصاد بررسی می کند:

بررسی قیمت دلار و سایر ارزها در هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۱

دلار هفته چهارم آذر ماه را با ریزش به پایان برد. آیا دلار در هفته آخر آذر ماه صعود می کند یا سقوط؟

بررسی قیمت دلار و سایر ارزها در هفته چهارم آذر ماه 1401

صفحه اقتصاد - جواد نبوتی: دلار هفته چهارم آذر ماه را با ریزش به پایان برد. آیا دلار در هفته آخر آذر ماه صعود می کند یا سقوط؟

در این گزارش به توضیحاتی در خصوص بررسی قیمت دلار و سایر ارزها در هفته چهارم آذر ۱۴۰۱ می پردازیم.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز شنبه 19 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۵۳۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شد.

روز شنبه، قیمت خرید هر اسکناس یورو ۳۱ هزار و ۱۶۳ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۴۴۷ تومان تعیین شد.

در این روز در سامانه معاملات، حواله دلار به نرخ ۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان بفروش و حواله یورو ۲۹ هزار و ۷۷۳ تومان داد و ستد شد.
وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز یکشنبه 20 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۶۸۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۹۵۲ تومان است.

روز یکشنبه، قیمت خرید هر اسکناس یورو ۳۱ هزار و ۲۹۵ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین شد.

در این روز در سامانه معاملات، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۵۳۶ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۸۶ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز دوشنبه 21 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۷۸۶ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۵۷ تومان اعلام شد.

روز دوشنبه، قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۲۶۹ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۵۵۳ تومان تعیین شد.

در این روز در سامانه معاملات، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۸۳۳ تومان فروخته و حواله یورو ۳۰ هزار و ۲۶۹ تومان خرید و فروش شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز سه شنبه 22 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۸۹۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۱۶۱ تومان تعیین شد.

روز سه شنبه قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۸۰۷ تومان تعیین شد.

در این روز در سامانه معاملات، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۹۲۸ تومان بفروش و حواله یورو ۳۰ هزار و ۵۰۶ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز چهارشنبه 23 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۹۷۸ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد.

روز چهارشنبه، قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۲ هزار و ۱۵۶ تومان قیمت گذاری شد.

در این روز در سامانه معاملات، حواله دلار به قیمت ۲۸ هزار و ۷۳۵ تومان بفروش و حواله یورو ۳۰ هزار و ۵۴۶ تومان داد و ستد شد.

وضعیت قیمت دلار و سایر ارزها در روز پنجشنبه 24 آذر ماه ۱۴۰۱: در این روز قیمت خرید دلار در بانک ها و صرافی های بانکی ۳۶ هزار و ۳۶۸ تومان و قیمت فروش ۳۶ هزار و ۷۳۵ تومان معامله شد.

روز پنجشنبه قیمت یورو در صرافی ملی ۳۸ هزار و ۶۰۷ تومان برای خرید و ۳۸ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش اعلام شد.

قیمت دلار در هفته آخر آذر ماه صعود می کند یا سقوط؟

بر اساس بررسی پایگاه خبری صفحه اقتصاد ، روز شنبه قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۵۳۳ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۸۰۱ تومان اعلام شد که قیمت خرید نسبت به روز گذشته ۱۱۱ تومان کاهش و نرخ فروش آن نیز ۱۱۲ تومان افزایش یافته است.روز یکشنبه نرخ خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۶۸۲ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۹۵۲ تومان اعلام شد که نرخ خرید هر دلار نسبت به روز شنبه ۱۱۹ تومان کاهش و نرخ فروش آن نیز ۱۵۱ تومان رشد داشته است. روز دوشنبه قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۷۸۶ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۵۷ تومان اعلام شد که قیمت خرید هر دلار نسبت به روز گذشته خود ۱۰۴ تومان افت و قیمت فروش آن ۱۰۵ تومان رشد داشته است. روز سه شنبه قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۸۹۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۱۶۱ تومان تعیین شد که قیمت خرید هر دلار نسبت به روز دوشنبه ۱۰۴ تومان افت و قیمت فروش آن نیز ۱۰۴ تومان رشد یافته است. روز چهارشنبه قیمت خرید دلار در بانک‌ها و صرافی‌های بانکی ۲۹ هزار و ۹۷۸ تومان و قیمت فروش آن ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام شد که قیمت خرید هر دلار نسبت به روز گذشته خود ۸۸ تومان افت و قیمت فروش آن نیز ۸۹ تومان رشد داشته است. روز پنجشنبه قیمت خرید دلار در بانک ها و صرافی های بانکی ۳۶ هزار و ۳۶۸ تومان و قیمت فروش ۳۶ هزار و ۷۳۵ تومان معامله شد.

قیمت خرید و فروش یورو بر اساس اعلام کانون صرافان طی هفته چهارم آذر ماه ۱۴۰۱، روز شنبه قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۱۶۳ تومان و نرخ فروش آن ۳۱ هزار و ۴۴۷ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته هر کدام به ترتیب ۱۵۷ تومان و ۳۷۱ تومان رشد داشته است. روز یکشنبه قیمت خرید هر اسکناس یورو ۳۱ هزار و ۲۹۵ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین شد که نسبت به روز شنبه هر کدام به ترتیب ۱۳۲ تومان و ۱۳۳ تومان افزایش یافته است. روز دوشنبه قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۲۶۹ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۵۵۳ تومان تعیین شد که نسبت به روز گذشته خود هر کدام به ترتیب ۲۶ تومان و ۲۷ تومان افت داشته اند. روز سه شنبه قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۸۰۷ تومان تعیین شد که نسبت به روز دوشنبه هر کدام به ترتیب ۲۵۱ تومان و ۲۵۴ تومان افت یافته است. روز چهارشنبه قیمت خرید هر یورو ۳۱ هزار و ۵۲۰ تومان و قیمت فروش آن ۳۲ هزار و ۱۵۶ تومان قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته خود، به ترتیب ۳۴۶ تومان و ۳۴۹ تومان افت داشته است. روز پنجشنبه قیمت یورو در صرافی ملی ۳۸ هزار و ۶۰۷ تومان برای خرید و ۳۸ هزار و ۹۹۷ تومان برای فروش اعلام شد.

طبق گزارشات و بررسی ما دلار کل این هفته با توجه به اتفاقاتی که در این حوزه طی این هفته رخ داد، روند نوسانی سقوط را در پیش گرفت. قیمت خرید و فروش یورو نیز طی این هفته کاهشی شد، بر همین اساس معلوم نیست که آیا دلار روند سقوط را در هفته آخر آذر ماه در پیش می گیرد یا صعود؟ دلار صعود می کند یا سقوط؟

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان