صفحه اقتصاد گزارش می دهد:

معرفی گران ترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۲

بسیاری از مردم می خواهند یکی از گران ترین گوشی های دنیا را داشته باشند تا کار خود را به خوبی انجام دهند. با برندهای میان رده مانند اینفینیکس مشکلی ندارند،

معرفی گران ترین گوشی های هوشمند سال 2022

بسیاری از گوشی های گران قیمت و زیبا امروزه ارزش استفاده را دارند. این گوشی های گران قیمت، تجربه کاربری خوبی دارند و برای افراد راحت هستند. بسیاری از مردم می خواهند یکی از گران ترین گوشی های دنیا را داشته باشند تا کار خود را به خوبی انجام دهند.

در حالی که برخی با برندهای میان رده مانند اینفینیکس مشکلی ندارند، اکثر مردم دوست دارند زندگی لوکس خود را به بهترین شکل بگذرانند و در تعطیلات یا تعطیلات، تصاویر و ویدیوهای واضح خود را با یکی از گران قیمت ترین گوشی های جهان می گیرند و پست می کنند.

اگرچه تلفن های مقرون به صرفه مزایای آشکار خود را دارند، اما گران ترین تلفن های جهان گردش و تعطیلات شما را لذت بخش تر می کنند. شما فقط با کمک یک تلفن گران قیمت تعطیلات و تورهای خود را ثبت خواهید کرد.

جدا از تصاویر و فیلم ها، گوشی های باکیفیت نیز برای عملکرد بهتر در رابطه با نرم افزارشان مورد نیاز هستند. گاهی اوقات افراد در حالی که از لپ تاپ دور هستند وظایف خود را با تلفن های خود انجام می دهند و فقط با یک تلفن با کیفیت می توانند این کار را انجام دهند.

گران‌ترین تلفن‌های موجود در لیست ما تمام آنچه را که برای فعالیت‌های روزمره خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهند. بیایید ده گوشی گران قیمت دنیا را با برخی از ویژگی های آنها بررسی کنیم.

10-گوشی ورتو signature cobra

قیمت: 310 هزار دلار

گوشی ورتو signature cobra گوشی ورتو signature cobra

در لیست ما از ده گوشی گران قیمت دنیا، Virtue Signature Cobra دهمین گوشی گران قیمت جهان است. شرکت فرانسوی جواهرات بوشرون، Virtue Signature Cobra را طراحی کرد. این شامل بیش از 388 قطعه است که در بریتانیا مونتاژ شده اند.

صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل و 4 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن 64 گیگابایت است و پشتیبانی متصل به کارت MicroSD با حجم بیش از 2 ترابایت ویژگی های قابل توجهی دارد که باعث شده آن را به یکی از گران ترین گوشی های جهان تبدیل کند.

Vertu Signature Touch دارای یک دوربین 21 مگاپیکسلی در پشت با فلاش ED دو رنگ و یک دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی برای یک سلفی خوب است. به عنوان یک اتصال اصلی، Signature Cobra 4G LTE، 3G، Wi-Fi، بلوتوث، GPS و NFC را به عنوان سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ ارائه می دهد.

9-گلدویش revolution

قیمت : 488 هزار دلار

گلدویش revolution گلدویش revolution

Goldvish Revolution نهمین گوشی گران قیمت جهان است. این محصول توسط یک شرکت سوئدی به نام گلدویش تولید شده است.

گلدویش Revolution به عنوان دومین گوشی گران قیمت دنیا با الماس 29 قیراطی VVS-1 و طلای صورتی و سفید 18 قیراط که بیشتر بدنه را می پوشاند تولید می شود.

باتری Goldvish Revolution از لیتیوم ساخته شده و دارای صفحه نمایش 2.2 اینچی است. این زبان دارای زبان‌های زیادی است که کاربران می‌توانند به آن‌ها تغییر کنند، از جمله انگلیسی، عربی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، ویتنامی و پرتغالی.

هنگام خرید چنین گوشی گران قیمتی در دنیا، نمی خواهید فضای کمی برای مخاطبین خود داشته باشید. Goldvish Revolution می تواند تا 1000 مخاطب را ذخیره کند و تماس های دریافتی را با یک برچسب بزرگ و چند رسانه ای پشتیبانی کند، حافظه فوق العاده آن باعث شده است که آن را به عنوان یکی از گران ترین تلفن‌های دنیا در نظر بگیرند.

8-گلدویش Le million

قیمت: یک میلیون دلار

گلدویش Le million گلدویش Le million

Goldvish Le Million هفتمین گوشی گران قیمت جهان است. یک شرکت سوئدی به نام Goldvish یک بار دیگر این گوشی زیبا و گران قیمت الماس را در سال 2006 تولید کرد. این گوشی برای مطابقت با کیفیت خود به عنوان یکی از گران ترین گوشی های جهان ساخته شده است. Goldvish Le Million دارای دوربین پشتی 2.0 مگاپیکسلی و وضوح دوربین 1600 در 1200 پیکسل است.

این گوشی زیبا و گران قیمت دارای حافظه داخلی 2 گیگابایتی و ظرفیت باتری 950 میلی آمپر ساعتی است. GoldvishLe Million در رنگ های مختلف از جمله زرد، رز، سفید و طلایی ساخته شده است.

7-دیاموند crypto smartphone

قیمت: 1.3 میلیون دلار

دیاموند crypto smartphone دیاموند crypto smartphone

گوشی هوشمند Diamond Crypto ششمین گوشی گران قیمت جهان است. این گوشی به دلیل داشتن ارتباط صوتی و پیامکی رمزگذاری شده، یکی از امن ترین گوشی های جهان است، کیفیتی که آن را بسیار گران کرده و به عنوان یکی از ده گوشی گران قیمت دنیا در رتبه بندی قرار می گیرد.

کل سیستم در تلفن هوشمند Diamond Crypto رمزگذاری شده است که به آن امنیت و برتری بیشتری نسبت به تلفن های دیگر می دهد. گوشی های هوشمند کریپتو به عنوان یکی از گران قیمت ترین گوشی های جهان از طلای رزگلد 18 عیار ساخته شده اند. حافظه رم 64 گیگ با ظرفیت باتری 1350 میلی آمپر بهش دادم.

تلفن هوشمند Diamond Crypto به دلیل گران بودن، ویژگی‌های رمزنگاری زیادی دارد که آن را منحصربه‌فرد می‌کند و به آن کمک کرد تا به عنوان یکی از ده گوشی گران‌قیمت دنیا در رتبه‌بندی قرار گیرد.

اینها شامل پردازشگر رمزگذاری، تماس تلفنی رمزنگاری شده، پیامک رمزنگاری، ایمیل رمزنگاری، دکمه رمزگذاری، قدرت ضروری 1107، الگوریتم رمزنگاری با 256 بیت متقارن و روش توزیع کلید است.

6-گلداستریکر iPhone 3GS supreme rose

قیمت: 1.93 میلیون دلار

گلداستریکر iPhone 3GS supreme rose گلداستریکر iPhone 3GS supreme rose

iPhone 3GS Supreme چهارمین گوشی گران قیمت جهان است. این خودرو توسط یک تاجر استرالیایی به نام استوارت هیوز در لیورپول ساخته شد.

اگرچه گرانتر از آیفون 3G کینگ است، اما آنها شبیه به هم هستند. خواص منحصربه‌فردی که آن را به چهارمین گوشی گران‌قیمت دنیا تبدیل کرده است، بالاتر از iPhone 3G Kings، صد و سی و شش الماس و هفتاد و یک گرم طلای بیست و دو عیار است.

هیوز که سخت کار می کرد تا آن را به یکی از با کیفیت ترین و گران ترین گوشی های جهان تبدیل کند، ده ماه کامل طول کشید تا آیفون 3GS Supreme، گلد استریکر درخشان را بسازد.

5-گریسو Luxor Las Vegas jackpot

قیمت: 1 میلیون دلار

جکپات لاس وگاس هشتمین گوشی گران قیمت جهان است. این گوشی به قدری ساده است که ممکن است بسیاری از عملکردهایی که آن را به یکی از گران ترین گوشی های جهان در سال 2022 تبدیل کرده است، شک کنند.

بدنه جکپات لاس وگاس شامل صد و هشتاد گرم طلا و الماس سیاه است که هر کدام 45.5 قیراط وزن دارند. برای ساخت چنین تلفن همراه از یک عنصر گران قیمت استفاده می شود.

صفحه کلید این گوشی از 17 یاقوت کبود جلا داده شده و لیزری با وزن 32 کیلوگرم ساخته شده است. به دلیل گران بودن آن، تنها سه دستگاه جکپات لاس وگاس Luxor تولید شد.

3- آیفون 3G kings button

قیمت: 2.5 میلیون دلار

دکمه Kings iPhone 3G پنجمین گوشی گران قیمت جهان است. جواهرساز اتریشی پیتر آلیسون دکمه ساده اما گران قیمت آیفون 3G Kings را تولید کرد. دکمه Kings iPhone 3G به عنوان یکی از ده گوشی گران قیمت دنیا، از طلای 18 عیار یکدست، زرد، طلای سفید و رزگلد ساخته شده است.

بدنه گوشی با طراحی پر زرق و برق از 138 الماس تراش خورده با کیفیت درخشان گرد شده است. دکمه هوم آن نیز از الماس 6.6 قیراطی ساخته شده است که افراد زیادی را به سمت گوشی جذب می کند.

2- iPhone 4s Elite Gold

قیمت: 6 میلیون دلار

وقتی صحبت از تجمل به میان می آید، استوارت هیوز به تولید یکی از گران ترین گوشی های جهان ادامه می دهد. iPhone 4s Elite Gold با 9.4 میلیون دلار دومین گوشی گران قیمت جهان است. این گران‌ترین گوشی استوارت هیوز است. او آن را برجسته ترین دستاورد خود می داند.

iPhone 4s Elite Gold همچنین از رزگلد با بیش از 500 الماس بی عیب و نقص مجموعا تا 100 عیار ساخته شده است، عنصری گران قیمت که به آن کمک کرد تا به رتبه ای به عنوان یکی از ده گوشی گران قیمت دنیا دست یابد. قسمت پشتی این گوشی گران قیمت با استفاده از طلای 24 عیار با اضافه شدن لوگوی اپل طلای 24 عیار و 53 الماس آن شکل گرفته است. 64 گیگابایت حافظه دارد و تنها دو نسخه از آن ساخته شده است.

1-فالکون Supernova iPhone 6 Pink Diamond

قیمت: 48 میلیون دلار

فالکون Supernova iPhone 6 Pink Diamond فالکون Supernova iPhone 6 Pink Diamond

حتماً کنجکاو شده اید تا در مورد گران ترین گوشی جهان اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا تلفنی می آید که همه ما آرزوی دیدنش را داشتیم. فالکون سوپرنوا آیفون 6 الماس صورتی گران‌ترین گوشی جهان در سال 2022 است و توسط برند لوکس آمریکایی فالکون ساخته شده است.

این گوشی زیبا و با قیمت تخت دارای یک الماس صورتی در پشت است. الماس آن را بسیار گران کرده و آن را به یکی از گران قیمت ترین گوشی های جهان سوق داده است. مدل iPhone 6 Pink Diamond با رنگ پلاتینیوم با طلای 24 عیار و رزگلد، عناصر گران قیمتی که در رتبه بندی آن به عنوان گران ترین گوشی جهان نقش داشته اند، عرضه می شود.

برای کسانی که توانایی خرید آیفون 6، الماس صورتی را ندارند، فالکون خرید الماس نارنجی و الماس آبی را با قیمت مقرون به صرفه 42.5 میلیون دلار و 32.5 میلیون دلار برای شما آسان کرده است.

منبع: https://www.clacified.com/tech/16/top-10-most-expensive-phones-in-the-world

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد