ارتقای بانک آینده در پاسخگویی به دستورهای قضایی سامانه سرآمد
بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخگویی مرکز ارتباط بانک آینده از ارتقا و کسب رتبه سوم از میان ۳۶ بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.
بانک مرکزی ج.ا.ایران با توجه به پاسخگویی مرکز ارتباط بانک آینده اخیراً از ارتقا این بانک در این زمینه و کسب رتبه سوم از میان ۳۶ بانک و مؤسسه اعتباری خبر داد.
به گزارش صفحه اقتصاد به نقل از روابط عمومی بانک آینده، بانک مرکزی ج.ا.ایران با تشکر از تلاشهای بانک آینده در بهبود بخشیدن وضعیت پاسخگویی به دستورهای قضایی، بر اهتمام لازم در روند رو به رشد و تحقق پاسخگویی همه موارد تأکید کرد. اهمیت این رتبه در پاسخگویی، در راستای تحکیم امنیت حساب و عملیات مشتریان بانک و در نهایت سلامت، اعتماد بیشتر و جلوگیری از سوءاستفاده از حسابهای مشتریان توسط گروههای کلاهبردار و تضمین حقوق مشتریان بانک است.
نظر شما