کسب تندیس و لوح تقدیر یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت آلومینای ایران

شرکت آلومینای ایران در یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، با دریافت تندیس و لوح تقدیر، به‌عنوان یکی از سازمان‌های فعال در عرصه بهبود کیفیت خدمات و توجه به حقوق مشتریان مورد تجلیل قرار گرفت.

کسب تندیس و لوح تقدیر یازدهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری توسط شرکت آلومینای ایران
صفحه اقتصاد -

این شرکت در یازدهمین همایش سراسری مدیریت رضایتمندی مشتری، از چشم انداز رهبران موفق و پیشرو، موفق به کسب تندیس و لوح سپاس همایش شد. این رویداد روز شنبه ۲۴ آبان‌ماه در سالن همایش های مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم، به پاس تلاش‌های مستمر شرکت آلومینای ایران در بهبود فرآیندهای سازمانی، ارتقای کیفیت خدمات و توجه نظام‌مند به اصول رضایتمندی مشتری، لوح تقدیر و تندیس همایش به شرکت اهدا شد. در آیین اختتامیه همایش، آقای پاد، مدیر روابط‌عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، به نیابت از طرف دکتر بادکوبه، مدیرعامل و عضو محترم هیأت مدیره شرکت، لوح تقدیر و تندیس یادبود همایش را دریافت نمودند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه