اینترنت موبایل و ثابت از دسترس خارج شد؛ جزئیات قطع خدمات
اختلال گسترده در خدمات اینترنت ثابت و موبایل شرکت ودافون انگلیس، باعث نارضایتی کاربران در سراسر کشور شده است؛ این مشکل که بر ارتباطات و دسترسی به شبکههای اجتماعی تاثیر گذاشته، هنوز علت مشخصی ندارد.

به نقل از ایسنا، شرکت مخابراتی ودافون انگلیس در بیانیهای اعلام کرد که یک مشکل بزرگ در خدمات پهنای باند، نسل چهارم (۴G) و نسل پنجم (۵G) این اپراتور، فعالیتهای ارتباطی را مختل کرده است و در حال تلاش برای حل این مشکل میباشد.
گزارش گسترده مشتریان از اختلال در اینترنت
بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت رصد قطعی «داون دتکتور»، بیش از ۱۰۰ هزار مشترک ودافون در روز دوشنبه مشکلات مربوط به اینترنت ثابت و موبایل را گزارش کردهاند. این مشکلات از ساعت ۲ بعدازظهر آغاز شده و بیشتر کاربران اعلام کردند که سرویس اینترنت خانگی آنها مختل شده است. همچنین، تعداد قابل توجهی از کاربران قادر به دسترسی به اینترنت از طریق تلفنهای همراه خود نبودهاند.
بیانیه سخنگوی ودافون
سخنگوی شرکت ودافون اظهار داشت: "ما از یک مشکل عمده در شبکه خود آگاه هستیم که بر خدمات پهنای باند و شبکه نسل جدید تاثیر میگذارد. از صبر و همراهی مشتریانمان در این دوره که تیمهای فنی در تلاش برای رفع این مشکل هستند، قدردانی میکنیم."
مشکلات بیشتر در دسترسی به وبسایت شرکت
اختلال در خدمات این اپراتور فقط به اینترنت محدود نشده است؛ مشترکان ودافون حتی برای دسترسی به وبسایت رسمی این شرکت نیز به دلیل قطعی اینترنت با مشکل مواجه شدهاند.
آمار کاربران تحت تاثیر
ودافون با داشتن بیش از ۱۸ میلیون مشترک در انگلیس و حدود ۷۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت خانگی ، یکی از اپراتورهای بزرگ مخابراتی در این کشور است. علاوه بر این، کاربران اپراتور تلفن همراه «وکسی» که متعلق به ودافون است نیز مشکلات مشابهی در خدماتشان گزارش کردهاند، بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط یاهونیوز.
نظر شما