وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

در طرح تسهیلاتی اعتبار ملی، وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک ملی به متقاضیانی که در این بانک حساب دارند با نرخ سود 14 درصد تعلق می‌گیرد.

وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
صفحه اقتصاد -

در طرح اعتبار ملی، متقاضیانی که مراحل اعتبارسنجی بانک مرکزی را طی کنند، می‌توانند وام ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت و در بازه زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه بازپرداخت آن را با نرخ سود ۱۴ درصد پرداخت کنند. همچنین متقاضیان پس از دریافت وام می‌توانند از طریق کارت اعتباری یا سایر روش‌های اعلام‌شده از سوی بانک، خرید کنند.

مراحل دریافت وام بدون ضامن ۵۰۰ میلیون تومانی بانک ملی

متقاضیان برای دریافت وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک ملی، ابتدا نیاز به افتتاح حساب در سامانه بام این بانک دارند. ثبت نام و دریافت تسهیلات مجازی انجام می‌شود و متقاضیان نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ندارند.

وام اعتبار ملی نیازی به ضامن رسمی ندارد و متقاضیان بر اساس اعتبارسنجی‌ای که بانک مرکزی انجام می‌دهد، می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. همچنین متقاضی برای اثبات توانایی بازپرداخت تسهیلات ملزم به ارائه فیش حقوقی، جواز کسب یا سایر مدارک مرتبط با درآمد است. گفتنی است برای دریافت وام ۵۰۰ میلیون تومانی، میانگین حساب متقاضی در بازه زمانی سه تا ۱۸ ماهه بررسی می‌شود.

ضریب تسهیلات طرح اعتبار ملی چقدر است؟

نسبت مبلغ وام بدون ضامن 500 میلیون تومانی بانک ملی به میانگین سپرده متقاضی، بین ۳۵ تا ۵۷۰ درصد است. در جدول زیر، جزئیات بیشتر از ضریب تسهیلات این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری و بازپرداخت آن نمایش داده شده است. شایان ذکر است ارقام درج‌شده در این جدول، به درصد هستند.

 
مدت ماندگاری سپرده (ماه) دوره بازپرداخت (ماه)
۱۲ ۲۴ ۳۶
۳ ۹۵ ۵۳ ۳۵
۴ ۱۲۷ ۷۰ ۴۷
۵ ۱۵۸ ۸۸ ۵۸
۶ ۱۹۰ ۱۰۵ ۷۰
۷ ۲۲۲ ۱۲۳ ۸۲
۸ ۲۵۳ ۱۴۰ ۹۳
۹ ۲۸۵ ۱۵۸ ۱۰۵
۱۰ ۳۱۷ ۱۷۵ ۱۱۷
۱۱ ۳۴۸ ۱۹۳ ۱۲۸
۱۲ ۳۸۰ ۲۱۰ ۱۴۰
۱۳ ۴۱۲ ۲۲۸ ۱۵۲
۱۴ ۴۴۳ ۲۴۵ ۱۶۳
۱۵ ۴۷۵ ۲۶۳ ۱۷۵
۱۶ ۵۰۷ ۲۸۰ ۱۸۷
۱۷ ۵۳۸ ۲۹۸ ۱۹۸
۱۸ ۵۷۰ ۳۱۵ ۲۱۰

شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن بانک ملی

متقاضیانی که وام ۵۰۰ میلیون تومانی اعتبار ملی را از بانک ملی دریافت می‌کنند، ملزم به بازپرداخت تسهیلات در مدت زمان ۱۲ تا ۳۶ ماهه هستند. در صورتی که وام‌گیرنده ملزم به بازپرداخت وام در مدت زمان ۳۶ ماهه باشد، باید ماهانه مبلغ ۱۷ میلیون و ۸۸ هزار تومان پرداخت کند.

با این حساب مجموع رقم وام و سود تسهیلات اعتبار ملی برای وام‌گیرندگان مبلغ ۶۱۵ میلیون و ۲۴۷ هزار تومان محاسبه شده است.

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد