قیمت توکن ایکس امپایر در بازار پیش عرضه

توکن X قرار است مجموعاً ۶۹۰ میلیارد واحد عرضه داشته باشد در این مطلب از جزئیات قیمت عرضه توکن ماسک امپایر آگاه خواهیم شد.

قیمت توکن ایکس امپایر در بازار پیش عرضه
صفحه اقتصاد -

بازی تلگرامی ماسک امپایر در روز پنجشنبه توکن خود یعنی X را لیست خواهد کرد. به همین خاطر بسیاری از کاربران این بازی در تلاش‌اند قیمت آن را پیش‌بینی کنند.

خلاصه خبر

  • توکن X قرار است مجموعاً ۶۹۰ میلیارد واحد عرضه داشته باشد.
  • اگر بازی مذکور بتواند در جذب توجه و علاقه کاربران و مشارکت‌های استراتژیک موفق باشد، می‌تواند به رکوردهای بیشتری هم برسد.

به گزارش کوین گبر، ماسک امپایر یک بازی بسیار محبوب در تلگرام است که بیشتر از ۵۰ میلیون بازیکن دارد. این پلتفرم با گیم پلی جذاب خود فرصتی برای بازیکنان فراهم کرده و به آن‌ها اجازه داده در ازای بازی خود پاداش کسب کنند. به همین خاطر از زمان عرضه خود در ماه جولای (تیر)، ماسک امپایر به سرعت رشد کرده و به یک بازی پیشرو در صنعت بازی‌های تلگرامی تبدیل شده است. 

توکن X قرار است مجموعاً ۶۹۰ میلیارد واحد عرضه داشته باشد. عرضه این توکن در نهایت به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود: پاداش‌های جامعه و توسعه پلت فرم. ۷۵ درصد (۵۱۷.۵ میلیارد واحد) نیز در نهایت به ماینرها و هولدرهای ووچرهای تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این ۲۵ درصد از عرضه ماسک امپایر (۱۷۲.۵ میلیارد) به رشد پلتفرم، استخرهای نقدینگی، مشوق‌های کاربران جدید، پاداش‌های جامعه و پاداش تیم کنار گذاشته‌ می‌شود.

اکثر تحلیلگر باور دارند که قیمت ماسک امپایر به حدود ۰.۰۰۰۲ تا ۰.۰۰۰۵ دلار می‌رسد. البته پیش‌بینی دقیق قیمت ماسک‌ امپایر تقریباً غیر ممکن است اما اگر بازی مذکور بتواند در جذب توجه و علاقه کاربران و مشارکت‌های استراتژیک موفق باشد، می‌تواند به رکوردهای بیشتری هم برسد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد