گرامیداشت روز جهانی آشپز در ذوب آهن اصفهان:

آشپزی هنر و عشق به انسان ها است

مراسمی گرامیداشت 29 مهر ماه روز جهانی آشپز در محل رستوران ریحان ذوب آهن اصفهان برگزار شد. در این مراسم که با حضور احمد اکبری معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی، موسی سلیمانی مدیر ارشد خدمات رفاهی و امور شهری و جمعی از سرپرستان و ناظران این مدیریت و سرآشپزان و آشپزان ذوب آهن همراه بود ، ضمن اجرای برنامه های فرهنگی وشاد از سرآشپزان وآشپزان این مجتمع صنعتی تجلیل بعمل آمد.

آشپزی هنر و عشق به انسان ها است
صفحه اقتصاد -

احمد اکبری معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی در این مراسم با تبریک روز جهانی آشپز به تشریح فرایند منابع انسانی شرکت و نقش ویژه مدیریت خدمات رفاهی و شهری به خصوص نقش آشپزان در حفظ سلامت کارکنان پرداخت.

وی گفت: نیروهای انسانی هر روز طی یک شیفت کامل و بعضاً ساعات بیشتر در کارخانه حاضر و مشغول خدمت و تولید هستند . در این ساعات احتیاج به تغذیه مناسب دارند و مجموعه رستوران ها و آشپزان با تهیه غذای مناسب دارای کیفیت و مطابق ذائقه همکاران  ، به برقراری نشاط و تقویت انرژی کارکنان می پردازند.

معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی ذوب آهن از این همکاران درخواست نمود که با علاقه و عشق به خدمت آشپزی خود ادامه دهند و افزود: همگی ما نسبت به خدمات آشپزان در طول شبانه روز و در سرما و گرما آگاه بوده و قدردان زحمات آن ها هستیم.

موسی سلیمانی مدیر ارشد خدمات رفاهی و امور شهری نیز در سخنانی ضمن تبریک روز آشپز به مجموعه همکاران رستوران ها گفت: آشپزان ذوب آهنی شبانه روز با دقت و زحمت لازم حدود ۱۵ هزار پرس غذا تهیه می کنند.

وی افزود: آشپزی هنر و عشق به انسان ها است و آشپزان ذوب آهن اصفهان بهترین آشپزها هستند.

همکاران آشپز حاضر در این مراسم در گفتگو با خبرنگار هفته نامه آتشکار از برگزار کنندگان مراسم روز آشپز قدردانی نمودند و آن را ایده و برنامه خوبی دانستند که موجب انگیزه بخشی و افزایش رضایت آنها می شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد