واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو):

امضای تفاهم ‌نامه همکاری میان ۲ مرکز تحقیقاتی ایمیدرو

مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور برای هم افزایی در زمینه توسعه خدمات، با حضور سمیه خلوصی، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

امضای تفاهم ‌نامه همکاری میان 2 مرکز تحقیقاتی ایمیدرو
صفحه اقتصاد -

این تفاهم نامه توسط ضیاالدین پورکریمی، مدیر مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و صادق مراحم، مدیر مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور امضا شد.

هدف از امضای تفاهم نامه یاد شده، ایجاد یک ارتباط سازمان‌یافته بین دو مرکز تحقیقاتی مذکور و نیز هم‌افزایی دستاوردها در زمینه استفاده از امکانات، توانمندی ها و انتقال تجارب و مشاوره در زمینه آموزش منابع انسانی و تدوین دستورالعمل‌ها، اصلاح ساختارها، مناقصات، فرآوری مواد معدنی، پرعیارسازی مواد معدنی، خدمات آزمایشگاهی و توسعه فناوری است.

طبق مفاد تفاهم نامه منعقد شده میان مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران و مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور، همه حقوق و مالکیت مادی و معنوی، اسناد، اطلاعات و مدارک ارائه شده به یکدیگر و نیز نتایج حاصل از خدمات مطرح شده در تفاهم نامه، متعلق به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد