پیش بینی کامل بورس تا پایان سال ۱۴۰۳ | بورس به کدام سو می رود؟

در این خبر به پیش بینی کامل بورس تا پایان سال ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی کامل بورس تا پایان سال ۱۴۰۳ | بورس به کدام سو می رود؟
صفحه اقتصاد -

در تاریخ ۲۵ مهر ۱۴۰۳، بازار بورس در معاملات آغازین خود با یک روند ریزشی آغاز به کار کرد. در پایان روز معاملاتی، شاخص کل باز هم با افت روبرو بود و بیش از ۳ هزار واحد کاهش یافت و این افت به کاهش قیمت بسیاری از نمادهای معاملاتی منجر شد که به وضوح در رنگ قرمز نمایان بود. این وضعیت نشان‌دهنده کاهش ارزش سهام نسبت به گذشته و در نتیجه، افت ارزش سرمایه‌گذاری در بازار است. شرایط نامساعد بازار سرمایه در این روز به وضوح قابل مشاهده بود. 

این کاهش در بازار ممکن است ناشی از نگرانی‌ها و فروش گسترده سهام توسط سرمایه‌گذاران به دلیل اخبار و وضعیت اقتصادی باشد. همچنین، افت قیمت‌ها در بورس می‌تواند تحت تأثیر عوامل اقتصادی، سیاسی یا جهانی که بر بازار سرمایه تأثیر می‌گذارند، قرار گیرد. معاملات در این روز با روندی نزولی آغاز شد و به تدریج در ادامه این روند، افزایش یافت. در نیمه روز، کاهش قابل توجهی مشاهده شد و شاخص کل نزدیک به ۱ هزار واحد افت کرد. نمادهای بورسی مانند وغدیر، فولاد، شبندر، شپدیس، شتران، شپنا و کگل تأثیرات مثبت و منفی بر رشد شاخص کل داشتند. به گفته کارشناسان، بازار هنوز پتانسیل رشد دارد و سهام‌های هر گروه قابلیت صعود بیشتری را نشان می‌دهند.

شاخص هم وزن بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با ریزش نسبی روبه‌رو شد در ادامه نیز روند ریزش افزایشی شد تا با ریزش ۳۷۷۹ واحدی به ۶۸۰ هزار و ۹۶۳ واحدی رضایت دهد. در پایان معاملات بازار امروز شاخص کل در نهایت با ریزش بالای ۳ هزار واحد به کار خود پایان داد. ارزش بازار در پایان معاملات امروز ۶۶,۷۹۱,۲۸۴.۱۷۴ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۴۱,۵۶۱.۳۱۱ میلیارد ریال و حجم معاملات ۷.۴۹۱ میلیارد سهم است.

بازار نقدی بورس در یک نگاه

وضعیت بازار بسته

شاخص کل ۲,۰۶۵,۷۴۲.۹۱ (۳۵۱۹.۰۳)

شاخص کل (هم وزن) ۶۸۰,۹۶۳.۲۵ (۳۷۷۹.۳۲)

ارزش بازار ۶۶,۷۹۱,۲۸۴.۱۷۴ B

اطلاعات قیمت ۱۴۰۳/۰۷/۲۵ ۱۲:۳۰:۱۸

تعداد معاملات ۲۴۱,۷۹۲

ارزش معاملات ۴۱,۵۶۱.۳۱۱ B

حجم معاملات ۷.۴۹۱ B

نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل فرابورس در معاملات امروز وسپهر، حسینا، کگهر، سپیدار، وگردش، بپاس و مارون هستند.

پیشنهاد سردبیر

منبع: شهرخبر
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد