” آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای ” خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV سایت احیا شرکت جهان فولاد سیرجان (بصورت EPC) شرکت جهان فولاد سیرجان”

” مناقصه شماره ۶۷-۰۳-خ-م”

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV (بصورت EPC)از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول می باشند، دعوت به عمل می آید اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت نمایند.

” آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای ” خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV سایت احیا شرکت جهان فولاد سیرجان (بصورت EPC) شرکت جهان فولاد سیرجان”
صفحه اقتصاد -

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV (بصورت EPC)از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول می باشند، دعوت به عمل می آید اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت نمایند.

• شرایط:

۱- آخرین فرصت تحویل پاکات: پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۳.

۲- تضمین شرکت در مناقصه مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (پنجاه میلیارد) ریال مطابق اسناد مناقصه.

۳- شرایط و محل تحویل کالا: تحویل بصورت DDP درب کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.

۴- محل انجام کار: کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.

۵- مدت زمان تحویل کالا: ۷ (هفت) ماه تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.

۶- مدت زمان انجام کار: ۱۵ (پانزده) روز تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.

۷- محل تحویل پاکات: شهرستان سیرجان، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان یا شهر تهران، دبیرخانه مرکزی دفتر شرکت جهان فولاد سیرجان. (مطابق اسناد مناقصه)

۸- شرکت جهان فولاد سیرجان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار می باشد و همچنین به پیشنهادهای مشروط و مبهم که با اسناد مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۹- ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.

۱۰- جهت کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ یا ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

آخرین اخبار