” آگهی مناقصه عمومی دو مرحله ای ” خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV سایت احیا شرکت جهان فولاد سیرجان (بصورت EPC) شرکت جهان فولاد سیرجان”
” مناقصه شماره ۶۷-۰۳-خ-م”
شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV (بصورت EPC)از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول می باشند، دعوت به عمل می آید اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت نمایند.
شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد نسبت به خرید تجهیزات و نصب و تست و راه اندازی جهت تعویض کامل سوئیچگیرهای MV (بصورت EPC)از طریق برگزاری مناقصه عمومی دو مرحله ای اقدام نماید؛ لذا از تمامی شرکت های معتبر که دارای توانایی مناسب، سوابق و تجارب مورد قبول می باشند، دعوت به عمل می آید اسناد مناقصه را از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SJSCO.IR دریافت نمایند.
• شرایط:
۱- آخرین فرصت تحویل پاکات: پایان وقت اداری روز چهار شنبه مورخ ۰۹/۰۸/۱۴۰۳.
۲- تضمین شرکت در مناقصه مبلغ ۵۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ (پنجاه میلیارد) ریال مطابق اسناد مناقصه.
۳- شرایط و محل تحویل کالا: تحویل بصورت DDP درب کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.
۴- محل انجام کار: کارخانه شرکت جهان فولاد سیرجان واقع در استان کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر ۵۰ جاده سیرجان – شیراز، کیلومتر ۲ جاده اختصاصی گل گهر.
۵- مدت زمان تحویل کالا: ۷ (هفت) ماه تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
۶- مدت زمان انجام کار: ۱۵ (پانزده) روز تقویمی از تاریخ تنفیذ قرارداد.
۷- محل تحویل پاکات: شهرستان سیرجان، دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت جهان فولاد سیرجان یا شهر تهران، دبیرخانه مرکزی دفتر شرکت جهان فولاد سیرجان. (مطابق اسناد مناقصه)
۸- شرکت جهان فولاد سیرجان در قبول یا رد هر یک از پیشنهادات مختار می باشد و همچنین به پیشنهادهای مشروط و مبهم که با اسناد مناقصه مغایرت داشته باشد و یا بعد از مهلت مقرر در آگهی برسد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
۹- ارائه اسناد و مستندات مذکور هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نمی کند.
۱۰- جهت کسب اطلاعات بیشتر از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره ۰۹۹۱۲۹۳۸۳۱۷ یا ۳۱۲۵۷۶۰۰-۰۳۴ داخلی ۶۱۴۳ و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.
نظر شما