یاداشت اختصاصی از میترا عباسی

دوران یاغی‌گری‌ اسرائیل رو به پایان است

سایه منحوس رژیم خونخوار و آژانس آدم کشی اسرائیل به زودی افول خواهد کرد و نتیجه ۳۲ سال مقاومت سیدِ شهیدمان به ثمر خواهد نشست.

دوران یاغی‌گری‌ اسرائیل رو به پایان است
صفحه اقتصاد -

شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ ارتش رژیم صهونیسم با حملات وحشیانه و بی سابقه به ضاحیه جنوب بیروت، پرچمدارمقاومت، رهبر حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله را به شهاد‌ت رساندند و چشم و دل  جهان  اسلام را آکنده از اشک و آه کرد.   

  اگرچه جنون یاغی گری بدون مرز اسرائیل این بار نیز ضایعه بزرگی را برای جهان اسلام و تشیع رقم زد اما غرب و شرق می داند که این شهادت پایان مقاومت حزب الله نخواهد بود و اتفاقا خون پرچمدار مقاومت، ضامن قوت بیشتر حزب الله خواهد بود.

  اما این حملات وحشیانه و هوچی گری های مکرر اسرائیل چند پیامد در برخواهد داشت که به اجمال به آن می پردازیم؛   

  ۱. اسرئیل با این وحشی گری بی سابقه دیگر در منطقه آینده ایی نخواهد داشت   و نتیجه اقدام اخیر این رژیم غاصب و آدم کش، تسریع در زوال این شر مطلق خواهد بود.

 ۲.  در نتیجه این حملات وحشیانه و گستاخی های اسرائیل، وحدت بین مسلمانان و جهان اسلام بیشتر از گذشته خواهد بود.

  ۳. برای پایمال نشدن خون پرچمدار مقاومت، بی شک مقاومت حزب الله بیشتر از قبل خواهد شد و اسرائیل باید بیشتر از قبل از اتحاد جهان تشییع بهراسد.

 ۴. مسلمانان واقف هستند که آمریکا در این جنایت نقشی قابل توجه داشته فلذا به غرب بیشتر از گذشته با خشم و انزجار خواهند نگریست و اعتماد به غرب  بیش از پیش زایل شده است.

  ۵. اسراییل می داند نابودی اش  نزدیک است و نفس های آخر را می کشد پس، از هر دستاویزی استفاده می کند تا عقده های فرو خورده گذشته را  در ذهن جهانیان کمرنگ کند.

بله سایه منحوس رژیم خونخوار و آژانس آدم کشی اسرائیل به زودی افول خواهد کرد و نتیجه  ۳۲ سال مقاومت سیدِ شهیدمان به ثمر خواهد نشست. 

  در نهایت ضمن تسلیت بابت این ضایعه بزرگ به جهان اسلام خصوصا مردم و مسئولان کشورمان، از دولتمردان‌مان می خواهیم نهایت تلاش و دیپلماسی را بکار گیرند تا سازمان ملل، این‌بار نتنیاهو و باند جنایتکارش را به خاطر  حملات وحشیانه اخیرش محاکمه ایی سخت کند و مرهمی بر دل آتش گرفته مردم ایران و لبنان بگذارند.

ما خواهان انتقام سخت هستیم

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد