مدارس تهران فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

جزییات تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ را در این مطلب آمده است.

مدارس تهران فردا ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
صفحه اقتصاد -

با آغاز بارش ها باز والدین دانش آموزان می خواهند با توجه به وضعیت آب و هوا می خواهند، بدانند آیا مدارس تهران یکشنبه تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی به دلیل شهادت سید حسن نصرالله

کفتنی است عزای عمومی به معنای تعطیلات رسمی نیست و در این ۵ روز فعالیت مراکزی همچون سینما، تاتر، آموزشگاه‌های موسیقی و... متوقف خواهد شد.

رژیم صهیونیستی روز گذشته با حمله به محله‌ای در بیروت لبنان و بمباران شدید چندین ساختمان، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله را به شهادت رساند.

با ما همراه شوید و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید. 

براساس آخرین اخبار هواشناسی، احتمال تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۳ اندک است. اما در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران گفت: فعالیت متناوب سامانه بارشی با بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف پایتخت تا فردا (۸ مهر) پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش یابی، وضعیت جوی استان تهران طی چهار روز آینده نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی این مدت با فعالیت متناوب سامانه بارشی در بعضی ساعات بویژه امروز تا فردا (۷ تا ۸ مهر) بارش باران، مه، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نیمه شمالی استان در بعضی ساعات رگبار شدید باران، آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب و در ارتفاعات بالادست بارش برف و در مناطق مستعد بارش تگرگ مورد انتظار خواهد بود.

از ساعات ظهر روز سه‌شنبه تا چهارشنبه (۱۰ و ۱۱ مهر) به‌تدریج با کاهش ابر آسمان صاف تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز کاهش محسوس دما و از یکشنبه تا چهارشنبه (۸ تا ۱۱ مهر) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۸ مهر) قسمتی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد و طی دوشنبه (۹ مهر) قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد