حزب الله خبر شهادت سید حسن نصرالله را تایید کرد

جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ا ی از شهادت دبیرکل خود سید حسن نصرالله منتشر کرد که با هم می خوانیم.

حزب الله خبر شهادت سید حسن نصرالله را تایید کرد
صفحه اقتصاد -

جنبش حزب الله طی بیانیه ایی از شهادت سید حسن نصرالله در حمله تروریستی روز گذشته اسراییل خبر داد

جنبش حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای دقایقی پیش اعلام کرد: سید حسن نصرالله به‌همراه همرزمان شهید خود در طول ۳۰ سال مجاهدت، به درجه شهادت نائل شده است و سید حسن نصرالله بود که رزمندگان مقاومت را از پیروزی به پیروزی دیگر رهبری و فرماندهی کرد و پیروزی‌هایی مانند آزادسازی لبنان از اشغال اسرائیل در سال ۲۰۰۰ و نیز پیروزی در جنگ ۳۳روزه ۲۰۰۶ تا نبرد حمایت و پشتیبانی از فلسطین و غزه را رقم زد.

در این بیانیه چنین آمده است: مصیبت وارده را به صاحب عصر و زمان (رضوان الله تعالی علیه)، ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه‌ای (مدّ ظلّه العالی) سایه‌اش مستدام، مراجع عظام، مجاهدین، مؤمنین، تسلیت عرض می‌نماییم. به ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان و خانواده محترم و صبور ایشان، به جناب آقای سید حسن نصرالله رضوان، دبیرکل حزب‌الله لبنان شهادتش در راه بیت‌المقدس و فلسطین و دریافت مدال امام حسین علیه السلام (مدال شهادت) تبریک عرض می‌نماییم  و شهادت همرزمان وی را نیز که در پی یورش خائنانه صهیونیست‌ها به حومه جنوبی به موکب پاک و مقدس او پیوستند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم».

حزب‌الله لبنان همچنین تأکید کرد که رهبری حزب‌الله با بالاترین، مقدس‌ترین و گرانقدرترین شهید در مسیر و راه پر فداکاری و شهید عهد می‌بندد که به جهاد خود در مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان و استوار و شریف آن ادامه دهد.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان همچنین در پایان بیانیه به مجاهدان سرافراز و دلاوران پیروز مقاومت اسلامی اطمینان داد که سید حسن نصرالله همچنان با اندیشه و روح و خط و رویکرد مقدس خود میان رزمندگان خواهد بود.

پیشنهاد سردبیر

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد