نسخه جدید ایردراپ راکی رابیت آمد

نسخه جدید بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) به‌طور رسمی منتشر شده و توزیع ایردراپ برای کاربران واجد شرایط آغاز شده است.

نسخه جدید ایردراپ راکی رابیت آمد
صفحه اقتصاد -

 برای کاربران، قابلیت‌های جدیدی از جمله بازی‌ها و برداشت‌های مرحله‌ای در دسترس است.

آماده‌سازی برای آغاز توزیع ایردراپ راکی ربیت

نسخه جدید اپلیکیشن «راکی ربیت» منتشر و هم‌زمان با آن توزیع ایردراپ برای کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ راکی ربیت آغاز شد. در این نسخه، کاربران می‌توانند به موارد زیر دسترسی داشته باشند:

  • بررسی موجودی و ایردراپ: کاربران می‌توانند با ورود به اپلیکیشن، موجودی خود را بررسی کرده و جزئیات ایردراپ خود را مشاهده کنند.
  • سوزاندن توکن‌ها: ۴۵٪ از کل توکن‌های کاربران که مراحل واجد شرایط بودن را تکمیل نکرده‌اند، به‌طور دائمی سوزانده شده است. شرایط دریافت توکن‌های باقی‌مانده برای این کاربران به زودی اعلام خواهد شد.
  • برداشت‌های مرحله‌ای: برداشت‌ها به‌صورت مرحله‌ای و بر اساس تاریخ و زمان تکمیل مراحل واجد شرایط بودن پردازش خواهد شد. کاربرانی که مراحل را زودتر تکمیل کرده‌اند، دسترسی سریع‌تری به برداشت‌ها خواهند داشت و تراکنش‌های آن‌ها تحت تاثیر شلوغی شبکه قرار نخواهد گرفت.
  • بازی‌ها و جوایز: کاربران می‌توانند از توکن‌های خود برای شرکت در مسابقات درون «راکی ربیت» استفاده کنند و با سایر بازیکنان رقابت کرده و جوایز کسب کنند.
  • ویژگی‌های جدید: اکنون می‌توانید موجودی خود را بررسی کرده، در بازی‌ها شرکت و توکن‌های بیشتری را به‌دست آورید یا اقدام به برداشت کنید. نسخه جدید اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از توکن‌ها بازی کرده و توکن‌های دیگری را برای بازی واریز کنند.
  • نگهداری توکن‌ها: این پروژه کاربران را تشویق کرده است توکن‌های RBTC خود را نگهداری کنند تا از مزایای آینده بیشتری بهره‌مند شوند. نگهداری توکن‌ها به شما امکان دسترسی به ویژگی‌ها، رویدادها و پاداش‌های اختصاصی را می‌دهد.

دسترسی به بازی‌ها در چند ساعت آینده فراهم خواهد شد. راکی‌ربیت در چند ساعت آینده پس از کاهش ترافیک اولیه کاربران دوباره در دسترس خواهد بود.

راکی ربیت

راکی ربیت

تیم راکی ربیت اعلام کرد که به دلیل نفوذ امنیتی (هک صرافی) که دو روز پیش در بینگ‌اکس (BingX) رخ داد و منجر به تعلیق معاملات و برداشت‌ها به مدت دو هفته شد، تصمیم به تعویق لیست کردن توکن RBTC در بینگ‌اکس گرفته شده است. با این حال، معاملات توکن راکی ربیت در سایر صرافی‌های متمرکز (CEX) از جمله کوکوین، مکسی، گیت، بیت گیت، STON و LBank از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران آغاز شده است.

نحوه برداشت توکن راکی ربیت

برای برداشت توکن‌ها لازم است کد تایید برداشت را وارد کنید. برای برداشت کافی است وارد بخش wallet و سپس withdraw شده و بعد از تایید تعداد توکن‌ها برای برداشت، برای دریافت کد تایید تلگرام، روی گزینه‌ Send Code کلیک کنید. سپس، از گوشه بالا سمت راست با کلیک روی فلش مشخص شده به چت ربات برگردید و کدی را که به صفحه چت بازی شما ارسال شده دریافت کنید. به دلیل ترافیک، فعلا این مورد دچار اختلال بوده و لازم است چندین مرتبه ان را امتحان کنید.

برداشت توکن راکی ربیت

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد