امشب ساعت ۱۹، جنگ ستارگان سرخابی

جناح چپ و راست سرخابی‌ها نقطه قوت آنها در دربی پایتخت خواهد بود.

امشب ساعت 19، جنگ ستارگان سرخابی
صفحه اقتصاد -

جناح چپ و راست استقلال و پرسپولیس نقطه قوت این دو تیم در جریان دربی پایتخت خواهد بود و ستاره‌های پرتعدادی در این پست حضور خواهند داشت که تقابل آنها به جذابیت این مسابقه اضافه می‌کند.

پرسپولیس در جناح راست ایوب العملود و فرشاد احمدزاده را در اختیار دارد و این احتمال وجود دارد که استقلال از جلالی در پست وینگر و از میلاد زکی‌پور در پست مدافع چپ استفاده کند و در این شرایط تقابل جالبی شکل می‌گیرد، فرشاد احمدزاده مقابل هم تیمی سابق خود میلاد زکی‌پور قرار خواهد گرفت و بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس ایوب العملود مقابل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فصل گذشته لیگ برتر قرار خواهد گرفت که یک جدال تمام عیار در آن سمت زمین ایجاد خواهد کرد.

سمت دیگر زمین هم شرایط مشابه‌ای دارد، میلاد محمدی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس مقابل رضاییان و اسلامی قرار می‌گیرد و روز سختی را تجربه خواهد کرد و در کنار این سه بازیکن بازیکن باتجربه و تاثیرگذاری به نام وحید امیری حضور دارد که شایستگی خود را دیدارهای بزرگ بارها نشان داده است.

حضور اوستون ارونوف و تقابلش با رامین می‌توانست از جذابیت‌های این مسابقه باشد اما غیبت او در این مسابقه جناح چپ پرسپولیس را ضعیف‌تر کرد، اورونوف بازیکن تاثیرگذاری بود که با حرکات انفجاری و ناگهانی بارها شرایط را برای پرسپولیس تغییر داد.

این بازیکنان با قابلیت تکنیکی و فنی که در اختیار دارند اگر روز خوبی را پشت سر بگذارند می‌توانند به زیبایی مسابقه اضافه کنند و بازی را در سطح بالاتری قرار دهند.

این مسابقه در حالی در ورزشگاه اراک برگزار خواهد شد که شاید در هیچ مسابقه دیگری این تعداد از ستاره درون زمین حضور نداشته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد