فال روزانه فردا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | فال امروز بیست و پنجم

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است.

فال روزانه فردا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | فال امروز  بیست و پنجم
صفحه اقتصاد -

فال و فال‌گیری به معنای کوشش در پیشگویی و پیش بینی آینده یک فرد و یک عمل خرافی و شبه علم است که از راه و روش های نهانی یا فراطبیعی صورت می گیرد. فال‌گیری یکی از شاخه‌های نهان‌شناسی است. باید توجه داشت که فال را نباید با طالع بینی اشتباه گرفت. طالع بینی نوعی پیشگویی است که از اختیار فرد خارج است؛ یعنی فرد قدرت انتخاب و اختیاری در آن ندارد، همچنین پیشگویی درطالع بینی بر اساس وضعیت ستارگان در زمان تولد فرد می‌باشد (مانند طالع بینی چینی یا طالع بینی هندی). اما در فال پیشگویی با توجه انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی به تاریخ تولد بستگی ندارد

فال متولدین فروردین

با اشخاص بزرگ و مشهور و صاحب نفوذ ملاقات می کنید و اتفاقات مهمی برایتان رخ می دهد.

فال متولدین اردیبهشت

سفر دور و درازی در پیش دارید. باید قبل از سفر همه احتیاط های لازم را انجام دهید و با تدارکات لازم حرکت کنید تا از هر خطری در امان باشید.

فال متولدین خرداد

طرحهای جدیدی را در سر مژ پرورانید. پیشنهادهای جالب توجهی نیز به شما می شود. باید همه جوانب آنها را خوب بسنجید تا دچار ضرر و زیان نشوید و سرمایه تان نسوزد.

فال متولدین تیر

به موفقیت مالی دست پیدا می کنید. در معامله ای که انجام می دهید سود می برید. البته باید مراقب بتشید چون سهل انگاری باعث ضرر شما می شود.

فال متولدین مرداد

از جانب دوستان خود فریب می خورید. اسرار خود را نزد خویش نگه دارید و آنها را برای کسی بازگو نکنید چون ممکن است برعلیه شمت استفاده شود.

فال متولدین شهریور

در کار حساس و دقیقی شرکت می کنید و به خوبی از عهده انجام آن بر می آیید. به همین خاطر نیز مورد تشویق و ستایش دیگران قرار می گیرید.

فال متولدین مهر

کسی مزاحم شما می شود و مانع از کارهایتان می شود. باید او را از سر راه بردارید. از دیگران بگیرید.

فال متولدین آبان

فردی شجاع, قو و پر نفوذ هستید که خیلی زود رهبری را بر عهده می گیربد و هر کجا باشید در راس امور قرار می گیرید. از قدرت خود برای کمک به دیگران بهره بگیرید.

فال متولدین آذر

از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که مب تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

فال متولدین دی

با اشخاص بزرگ و مشهور و صاحب نفوذ ملاقات می کنید و اتفاقات مهمی برایتان رخ می دهد.

فال متولدین بهمن

مراقب باشید چون می خواهند شما را فریب دهند. از دشمنان دوست نکا پرهیز کنید. کمی رازدار باشید و اسرار خود را برای همه بازگو نکنید چون ممکن است از آن سواستفاده کنند.

فال متولدین اسفند

به فکر جمع کردن مال هستید و دچار خساست می شوید. به خاطر همین خصوصیت نیز از جانب دیگران طرد می شوید. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد