دانلود مستقیم قسمت ۱۷ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون

پخش سریال غریبه از روز ۲۷ مرداد از شبکه سه سیما آغاز شده است، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال غریبه قسمت ۱۷ از شبکه سه را آورده ایم.

دانلود مستقیم قسمت ۱۷ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون
صفحه اقتصاد -

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده درباره جوانی به نام امیرعلی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. امیرعلی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود. در این مطلب با دانلود قسمت هفدهم سریال غریبه از تلوبیون با شما هستیم. این سریال هر شب از شبکه سه منتشر می شود.

دانلود سریال غریبه قسمت ۱۷ از شبکه سه

https://telewebion.com/episode/0xed23695

خلاصه داستان قسمت ۱۷ سریال غریبه

مژگان و پژمان به ترکیه رسیدن و به سمت هتل میرن اونجا پژمان بهش چمدانی میده و میگه اینو واسم نگه دار برو تو اتاق تا من بیام. سپس از هتل بیرون میره. مژگان تو اتاق با خودش فکر میکنه که چرا چمدانشو داد به او و ازش خواست نگهش داره سپس بیرون از هتل میبینه که داره پژمان به یه نفر زنگ میزنه و تلفن حرف میزنه او مشکوک شده و تو چمدانشو نگاه میکنه که میبینه کلی مواد اونجا کار گذاشته مژگان هول میکنه و میبینه پلیس به دم در هتل اومده و سریعا تمام موادو میریزه تو سرویس بهداشتی وقتی مأمورین میان در اتاقو میزنن که مژگان درو باز میکنه و میگه چخبره؟ آنها تو چمدونارو میگردن اما چیزی پیدا نمیکنن که مژگان از هتل بیرون میره و سوار تاکسی میشه که همان موقع پژمان کنارش میشینه.

مژگان میخواد پیاده بشه که پژمان داد میرنه و میگه بشین سرجات مگه نمیخوای پرینازو ببینی؟ مژگان با کیف شروع میکنه به کتک زدنش و میگه چرا اون موادو گذاشتی تو کیفم و خودت رفتی به پلیس زنگ زدی؟ اگه نمیدیدم و پلیس پیدا میکرد میدونی چه بلایی سرم میومد؟ پژمان خودشو میزنه به اون راه و میگه من نمیدونم درباره چی حرف میزنی! سپس بعد از کمی حرف زدن بهش میگه ماشینم تو خیابون پایینی پارکه میریم اونجا میبرمت پیش پریناز. مژگان علی رقم بی اعتماد بودنش نسبت به پژمان قبول میکنه. وقتی راحله به سینا زنگ میزنه و میگه آنا منو دعوت کرده به خونه اش میای دنبالم ببری اونجا؟ سینا قبول میکنه.

ادامه داستان را در اینجا بخوانید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد