دانلود مستقیم قسمت ۱۲ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون

پخش سریال غریبه از روز 27 مرداد از شبکه سه سیما آغاز شده است، در این مطلب از صفحه اقتصاد دانلود سریال غریبه قسمت دوازدهم از شبکه سه را آورده ایم.

دانلود مستقیم قسمت ۱۲ سریال غریبه از شبکه سه سیما + لینک تلوبیون
صفحه اقتصاد -

سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده درباره جوانی به نام امیرعلی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. امیرعلی در جست‌وجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود. در این مطلب با دانلود قسمت دوازدهم سریال غریبه از تلوبیون با شما هستیم. این سریال هر شب از شبکه سه منتشر می شود.

دانلود سریال غریبه قسمت دوازدهم از شبکه سه

https://telewebion.com/episode/0xebf5198

خلاصه داستان قسمت ۱۲ سریال غریبه 

پروانه رفته پیش خانم خان بابایی و میگه باهاتون میتونم حرف بزنم؟ او میگه کی اینو راه داده من باهات حرفی ندارم دیگه برو و میگه بیرونش کنن. یه نفر از یه داروخانه به خان بابایی زنگ میزنه و میگه دکتر سماواتی امروز اومده بودن به داروخانه گفتم بهتون اطلاع بدم او میگه خیلی خوب و قطع میکنه تلفن آنها که در حال شنود شدنه احسان میشنوه. ارغوان حال روحی خوبی نداره و تو خانه در حال نقاشی کردنه که مادرش میره پیشش و باهاش حرف میزنه ارغوان کمی درد و دل میکنه و میگه بعضی وقتا به این فکر میکردم که ای کاش جنازه تلما حداقل پیدا میشد بعد یجوری از دست خودم ناراحت میشدم و عذاب وجدان میگرفتم که انگار باعث مرگ تلما من بودم!

مادرش میگه من به خاطر این مخالف ازدواجت با امیرعلی بودم که نمیخواستم تا آخر عمرت با یه زنی که شوهرش عاشقش بوده مقایسه بشی! ارغوان باهاش حرف میرنه و در آخر میگه میخوام یه فرصت دیگه به امیرعلی بدم دوستش دارم مادرشرمیگه من و پدرت بهت اعتماد داریم و میدونیم بهترین تصمیمو میگیری. صبا تو خوردن دارو مقاومت میکنه و به امیرعلی میگه من فقط مامان ارغوانو میخوام. امیرعلی به ارغوان میگه و باهم میبرنش به دکتر اونجا امیرعلی به ارغوان میگه یه فرصت دیگه بهم بده ارغوان لبخند میزنه و با سکوتش تأیید میکنه. پروانه میره به باغ و جلوی ماشین خان بابائی را میگیره و ازش میخواد تا بهش یه فرصت بده او به یکی از دخترها میگه بیرونش کنن.

ادامه خلاصه داستان را در اینجا بخوانید.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد