هم‌‎پای زائران از شهربابک تا مرز پاکستان

مجتمع مس شهربابک همزمان با ایام اربعین حسینی برای دومین سال متوالی با برپایی موکب در پایانه مرزی ریمدان سیستان و بلوچستان به زائران پاکستانی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین را داشتند، خدمت‌رسانی کرد.

هم‌‎پای زائران از شهربابک تا مرز پاکستان
صفحه اقتصاد -

مدیر موکب مجتمع مس شهربابک با ارائه گزارشی از خدمات این موکب در ایام اربعین گفت: موکب شرکت ملی صنایع مس ایران متشکل از کارکنان مجتمع مس شهربابک در قالب دو گروه از 17 تا 31مرداد در مرز پاکستان مستقر شد و خدمات فنی، مهندسی، بهداشتی و درمانی، خدمات اینترنتی، خدمات عمومی مانند آرایشگری، آتلیه عکاسی، فضاسازی، استقرار پزشک و آمبولانس، اهدا بسته‌های فرهنگی، غرفه کودک ونوجوان وپخت نان را ارائه کرد.

محسن محمودی افزود: پخت و توزیع سه وعده غذا از مهمترین فعالیت‌های موکب مس شهربابک بوده است و خادمین این موکب در این مدت 45هزار پرس غذای گرم، 10هزار پرس صبحانه و 30هزار میان وعده در بین زائرین امام حسین(ع)توزیع کردند.

وی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس برای خدمت‌رسانی در مرز ریمدان خریداری شد که پس از پایان خدمت‌رسانی در ریمدان، به بیمارستان ولیعصر شهربابک اهدا خواهد شد، تصریح کرد: همچنین یک دستگاه یخ ساز و 20چشمه سرویس بهداشتی در قالب یک تریلر سیار خریداری شده است که پس از پایان خدمات دهی در مرز، می توان در مواقع ضروری در شهرستان از آن‌ها استفاده کرد.

بهشتی‌پور، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس شهربابک نیز از کمک تجهیزاتی و نقدی به دو موکب شهربابکی در کربلا خبرداد وگفت: مجتمع مس شهربابک با نظر ستاد اربعین شهرستان علاوه برخدمت رسانی در مرز ریمدان، به موکب بقیه اله مستقر در مسیر پیاده روی کربلا و موکب شهدای شهربابک مستقر در شهر کربلا کمک نقدی و تجهیزاتی به ارزش یک میلیارد تومان داشته است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد