بهترین ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد ۱۰۰۰ درصدی کدامند؟

در این مطلب از صفحه اقتصاد با بهترین ارزها با رشد ۱۰۰۰ درصدی برای سرمایه گذاری آشنا خواهیم شد.

بهترین ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد ۱۰۰۰ درصدی کدامند؟
صفحه اقتصاد -

در حال حاضر و با وجود تعداد بسیار زیاد کوین و توکن ها در بازار ارز دیجیتال برخی سرمایه‌گذاران در جستجوی دارایی‌های مناسب با چالش‌هایی روبرو هستند. به همین دلیل، تیم وارن از کانال یوتیوب Investing Broz لیستی از ۵ آلتکوین برجسته را ارائه کرده که می‌توانند پیش از پایان این دوره صعودی، تا بیش از ۱۰ برابر یا ۱۰۰۰ درصد رشد کنند.

ادامه بازار صعودی

با وجود کاهش اخیر، وارن تاکید دارد که بازار هنوز در فاز صعودی قرار دارد. او پیش‌بینی می‌کند که این بازار گاوی حداقل تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

این برآورد نشان می‌دهد که بازار صعودی فعلی ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. وارن همچنین بیان کرد که کاهش اخیر می‌تواند فرصتی مناسب برای خرید آلتکوین‌ها قبل از افزایش دوباره قیمت‌ها باشد.

۵ آلتکوین با پتانسیل ۱۰۰۰ درصد رشد

وارن پنج آلتکوین برجسته را معرفی کرده که پتانسیل رشد ۲٬۰۰۰ درصدی در سال آینده دارند.

چین لینک (LINK)

در صدر این فهرست، چین لینک (LINK) قرار دارد. به گفته این یوتیوبر، انتظار می‌رود ارزش بازار چین لینک در طی یک سال به بین ۱۳۵ تا ۳۳۵ میلیارد دلار برسد.

در حال حاضر، ارزش بازار چین لینک به ۶.۱۳ میلیارد دلار می‌رسد که آن را به سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار تبدیل کرده است. این توکن در زمان نگارش این متن با قیمت ۱۰.۰۹ دلار معامله می‌شود.

استکز (STX)

دومین توکن در این لیست، Stacks (STX) است. وارن پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار Stacks بین ۵۵ تا ۶۶ میلیارد دلار باشد. Stacks که در حال حاضر سی و سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است، با ارزش بازار ۱.۵۴ میلیارد دلار قرار دارد. STX با قیمت ۱.۴۸ دلار در زمان نگارش این متن معامله می‌شود.

کاسپا (KAS)

وارن Kaspa (KAS) را به عنوان یکی از ۵ آلتکوین برتر معرفی کرده که می‌تواند در سال آینده ۲۰ برابر شود. در حال حاضر، Kaspa بیست و یکمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۴.۱۱ میلیارد دلار است.

وارن پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار Kaspa می‌تواند در این دوره صعودی به بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیارد دلار افزایش یابد و آن را در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار قرار دهد. در زمان نگارش این متن، KAS با قیمت ۰.۱۶۸۴ دلار معامله می‌شود.

جسمی کوین (JASMY)

به گفته وارن، JASMY ممکن است در میان ۲۰ ارز دیجیتال برتر قرار گیرد، به ویژه در اوج دوره صعودی فعلی. این یوتیوبر انتظار دارد که ارزش بازار JASMY به بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد دلار برسد. در حال حاضر، این کوین با ارزش بازار ۹۸۶.۰۲ میلیون دلار، در جایگاه شصت و سوم قرار دارد و با قیمت ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود.

اوندو (ONDO)

آخرین توکن در این لیست، ONDO است. وارن اطمینان دارد که ONDO می‌تواند در دوره صعودی فعلی ۲۰ برابر شود. او پیش‌بینی می‌کند که ONDO در سال آینده در میان ۱۵ ارز دیجیتال برتر قرار گیرد و ارزش بازار آن به بین ۵۵ تا ۶۶ میلیارد دلار برسد.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت

برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال معرفی شده باید به دنبال صرافی ای باشیم که تمامی آن ها لیست کرده باشد، حجم معاملات خوبی داشته باشد و همچنین باید به دنبال صرافی ای باشیم که به ایرانی ها سرویس میدهد و امکان فروش توکن و کوین ها معرفی شده را به بالاترین قیمت در آن امکانپذیر باشد. پلتفرم بایتیکل به عنوان بروکر رسمی صرافی ال بانک که یکی قدیمی ترین و معتبرترین صرافی های خارجی است همکاری دارد. 

با ثبت نام از طریق لینک پلتفرم بایتیکل در صرافی ال بانک تا ۴۵۰ دلار سرمایه اولیه دریافت میکنید. همچنین با ثبت نام ۲۰ درصد سرمایه بیشتر بدست می آورید. این سرمایه بدین شکل است که به هر میزان ارز دیجیتال دارید با ۲۰ درصد سرمایه بیشتر میتوانید ترید و سرمایه گذاری کنید. این سرمایه بیشتر در همه بازارهای اسپات و فیوچرز و با تمامی اهرم ها قابل معامله است. همچنین با ثبت نام از طریق لینک بایتیکل در صرافی ال بانک و اعلام یوآیدی با پشتیبانی آنلاین سایت بایتیکل اشتراک ویژه پلتفرم بایتیکل برای شما فعال میشود که شامل : استراتژی ساز ترید، تریدینگ ویو بدون محدودیت، دوره ایردراپ و بازی های تلگرام و مدیریت و اتصال صرافی ها از یکجا در اختیار شما قرار میگیرد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد