در پروژه لیر ۳ (Layer۳) باگ ها را پیدا کن؛ ۵۰۰ هزار دلار جایزه بگیر!

لیر ۳ تمرکز ویژه‌ای بر شناسایی و کاهش آسیب‌پذیری‌های موجود در قراردادهای هوشمند خود دارد.

در پروژه لیر ۳ (Layer۳) باگ ها را پیدا کن؛ 500 هزار دلار جایزه بگیر!
صفحه اقتصاد -

پروژه لیر ۳ (Layer۳) به‌تازگی برنامه‌ای را برای پیدا کردن باگ‌ها با پاداش‌هایی تا سقف ۵۰۰ هزار دلار راه‌اندازی کرده است. این برنامه با همکاری هکن پروف (HackenProof) انجام می‌شود و هدف آن تقویت امنیت زیرساخت‌های چند ‌زنجیره‌ای لیر ۳ است.

این زیرساخت‌ها از عملکردهای حیاتی مانند توزیع، هویت و انگیزه‌ها در بیش از ۵۰۰ اکوسیستم مختلف پشتیبانی می‌کنند. جوایز این برنامه از ۵ هزار دلار برای مشکلات با شدت متوسط شروع می‌شود و به ۵۰۰ هزار دلار برای آسیب‌پذیری‌های بحرانی می‌رسد.

لیر ۳ تمرکز ویژه‌ای بر شناسایی و کاهش آسیب‌پذیری‌های موجود در قراردادهای هوشمند خود دارد. مشکلات بحرانی که ممکن است به سرقت یا از دست رفتن دارایی‌های استیک‌شده، تراکنش‌های غیرمجاز یا مسدود شدن دائمی دارایی‌ها منجر شوند، هدف اصلی این برنامه هستند.

برای آسیب‌پذیری‌های بحرانی، پاداش به صورت توکن‌ دکسی (DEXE) با یک برنامه واگذاری شش ماهه پرداخت می‌شود. سایر جوایز ممکن است به صورت استیبل‌کوین پرداخت ‌شوند.

در این برنامه، آسیب‌پذیری‌هایی که در محدوده تعریف‌شده هستند شامل انتقال غیرمجاز وجوه، دور زدن کنترل‌های دسترسی و برداشت‌های اضطراری می‌شود. از سوی دیگر، مسائل خارج از محدوده شامل بهینه‌سازی‌های گس و جنبه‌های غیربحرانی دیگر هستند که مستقیماً بر عملکرد قرارداد هوشمند تأثیر نمی‌گذارند.

شرکت‌کنندگان در این برنامه باید قوانین سخت‌گیرانه‌ای را رعایت کنند. از جمله این قوانین، ارائه یک آسیب‌پذیری در هر گزارش و ارائه اثبات مفهوم برای همه سطوح شدت است.

همچنین آزمایش‌ها باید تنها در محدوده تعریف‌شده انجام شود و از هر گونه اقدامی که ممکن است خدمات را مختل کند یا داده‌های شخصی را به خطر بیندازد، خودداری کنند. حملات DoS/DDoS، مهندسی اجتماعی و استفاده از ابزارهای خودکار برای ارسال اسپم نیز ممنوع است.

قابل توجه است که در زمان نگارش این خبر، توکن لیر ۳، با ۳۴.۶۵ درصد افزایش روزانه مواجه شده و در محدوده ۰.۰۵۱ دلار معامله می‌شود.
layer3-launches-500k-bounty-program-to-strengthen-security

 

 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد