آیا ادارات فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا

در این خبر به تعطیلی ادارات فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

آیا ادارات فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟ / تعطیلی ادارات فردا
صفحه اقتصاد -

برای بسیاری از کارمندان این سوال پیش آمده است که آیا فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ کارمندان شهرها و استان ها به علت گرمی هوا یا آلودگی هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی ادارات قم فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳ 

ادارات و بانک‌های قم روز پنجشنبه تعطیل شدند.

در پی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق، ادارات و بانک‌های قم روز ۲۸ تیر تعطیل شدند.

شعب مرکزی یا منتخب بانک‌ها در روز پنج‌شنبه فعال خواهند بود.

تعطیلی ادارات البرز فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳

معاون توسعه و منابع انسانی استانداری البرز گفت: بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطرار استان، فردا پنجشنبه ۲۱ تیر ماه با هدف مدیریت مصرف انرژی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها تعطیل است.

کاوه حدادپور افزود: تصمیم برای این تعطیلی با توجه به درخواست شرکت توزیع نیروی برق و گزارش سازمان هواشناسی، پیرامون افزایش بی سابقه دما و روند افزایشی مصرف برق ، با موافقت استاندار البرز به منظور حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی تمام دستگاه های اجرایی بانکها و بیمه های استان به استثناء واحدهای ذیربط در مراکز درمانی دستگاههای خدمات رسان اتخاذ شد.

تعطیلی ادارات چهارمحال و بختیاری فردا

 مدیرکل بحران چهارمحال و بختیاری گفت: به دلیل گرمای شدید و همچنین کاهش مصرف برق کلیه دستگاه‌های اجرایی این استان فردا پنج‌شنبه تعطیل است.

همه دستگاه‌های اجرایی به جز دستگاه‌های خدماتی، انتظامی و امدادی روز پنج‌شنبه هفته جاری تعطیل است.

تعطیلی ادارات اصفهان فردا پنجشنبه ۲۸ تیر ماه ۱۴۰۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ادارات روز پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ تعطیل است.

منصور شیشه فروش اظهار کرد: جلسه ستاد مدیریت بحران استان و کارگروه اضطرار شرایط گردوغبار با حضور اعضا تشکیل شد.

شیشه فروش عنوان کرد: پنجشنبه ۲۸ تیرماه نیز همه دستگاه‌های مذکور تعطیل خواهد بود، البته مراکز امدادی، خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه روزی کماکان در این ایام ارائه خدمت خواهند داشت.

تعطیلی ادارات یزد پنجشنبه‌ ۲۸ تیر ۱۴۰۳

استاندار یزد با تعطیلی ادارات استان در روزهای پنج‌شنبه موافقت کرد.

مهران فاطمی در نشست شورای برنامه ریزی با بررسی پیشنهاد مدیریت بحران استانداری یزد اظهار کرد: با توجه به قطع بدون هماهنگی برق در روز شنبه در مناطق خارج از استان و به دنبال آن قطع جریان آب انتقالی به دلیل عدم تأمین برق ایستگاه‌های پمپاژ و طولانی شدن اتصال مجدد جریان آب به مدت ۴ ساعت، با تعطیلی پنجشنبه موافقت می‌شود چرا که به هیچ عنوان نباید چنین اتفاقاتی رخ دهد.

وی ادامه داد: اگر تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه باعث می‌شود فشاری از روی دوش مردم و صنایع و کشاورزان برداشته شود، مشکلی ندارد و کارهای اداری آن انجام و به ادارات استان اعلام شود.

علی محمد ملک ثابت مدیرکل بحران استان یزد پیش از این در کارگروه انرژی استان یزد بر اساس اختیاری که به استان‌ها داده شده بود پیشنهاد داد که برای مدیریت مصرف برق در استان یزد، ادارات استان در پنج شنبه تعطیل شود.

تعطیلی ادارات استان مرکزی پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: چهارشنبه ۲۰ تیرماه ساعت کاری ادارات تا ساعت ۱۱ خواهد بود و روز پنجشنبه نیز تعطیل اعلام شده است.

بهنام نظری اظهار کرد: با توجه به هشدار سطح نارنجی شماره ۱۱ اداره کل هواشناسی استان در خصوص افزایش سرعت وزش باد و تقویت الگوی انتقال گرد و خاک به استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همچنین ضرورت مدیریت مصرف انرژی، کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی تشکیل شد.

وی افزود: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فعالیت ادارات استان مرکزی (به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری یا کشیک هستند) پنجشنبه تعطیل است.

تعطیلی ادارات لرستان پنجشنبه ۲۸ تیر ۱‍۴۰۳

 مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: باتوجه‌به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار لرستان باتوجه‌به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفتهٔ جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد در دو روز آینده تغییری در ساعت کاری ادارات انجام شود.

وی افزود: براین‌اساس فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی و شیفت گردان روز پنج‌شنبه ۲۱ تیرماه نیز تعطیل اعلام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان، افزود: کسری ساعات کاری طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، می‌بایست از طریق دورکاری جبران شود.

پازوکی، افزود: همچنین تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه طی دو روز مذکور هستند.

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی در پنجشنبه‌ ۲۸ تیر ۱۴۰۳

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان، پنجشنبه‌ها تعطیل می‌باشند.

علیرضا عباس زاده در ستاد مدیریت مصرف انرژی که بر اساس درخواست شرکت برق و به صورت اضطراری برگزار شد، خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه‌های اجرایی به جزو واحدهای خدمات رسان، امدادی و عملیاتی، پنجشنبه‌های هر هفته تا نیمه شهریورماه تعطیل می‌باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به گزارش ناپایداری برق در کشور گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار مقرر شد تمامی دستگاه‌های اجرایی روزهای پنج شنبه تا نیمه شهریور امسال تعطیل شوند.

به گفته وی؛ شرایط خراسان جنوبی مشابه استان‌های قم، یزد و خوزستان است که در این استان‌ها هم یک روز در هفته تعطیل شده است.

عباس زاده از تمامی دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به تنظیم دمای آسایش از ۲۴ تا ۲۶ درجه و استفاده از روشنایی طبیعی و راه اندازی مولد دیزیلی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری در راستای مدیریت مصرف برق اقدام کنند تا انرژی برق در استان و کشور پایدار شود.

تعطیلی ادارات همدان پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳

با عنایت به درخواست مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق و همچنین با موافقت استاندار همدان قاسمی‌فرزاد، با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر گردید؛

فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و مراکز آموزشی که در بازه‌ی زمانی امتحانات پایان ترم و یا برگزاری کنکور سراسری هستند در روز پنج‌شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ تعطیل خواهند شد.

بدیهی است کسری ساعات کاری طبق ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، می‌بایست از طریق دورکاری جبران شود.

لازم به ذکر است تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه طی دو روز مذکور هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد