دو پسر مسعود پزشکیان چکاره هستند؟ خانواده پزشکیان را بشناسید

در این خبر به دو پسر مسعود پزشکیان چکاره هستند؟ پرداخته شده است.

دو پسر مسعود پزشکیان چکاره هستند؟ خانواده پزشکیان را بشناسید
صفحه اقتصاد -

طبق اطلاعات موجود، تمامی فرزندان و اعضای خانواده مسعود پزشکیان در ایران هستند.

با اعلام پایان شمارش تعرفه‌ها در تمامی شعب اخذ رأی در سراسر کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد. جستجو درباره اطلاعاتی از دختر و دو پسر مسعود پزشکیان در فضای مجازی داغ شده است.

مسعود پزشکیان دو پسر دارد یوسف پسر بزرگ و مهدی پسر دیگر پزشکیان است. 

فرزندان پزشکیان کجا هستند؟

طبق اطلاعات موجود، تمامی فرزندان و اعضای خانواده مسعود پزشکیان در ایران هستند.

فرزندان پزشکیان چه کاره اند؟

برای شروع پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا به این مسئله اشاره کنیم که هیچ یک از فرزندان پزشکیان در تحصیل راه پدر و مادر مرحومشان را ادامه نداده و رشته پزشکی نخوانده اند.

یکی از معروف ترین چهره های خانواده پزشکیان کاندید، دختر پزشکیان زهرا است که فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر مشغول فعالیت در شرکت جم است.

شغل مهدی پزشکیان

مهدی پزشکیان پسر پزشکیان

اطلاعات منتشر شده درباره مهدی، پسر کوچک مسعود پزشکیان بیشتر در زمینه تحصیلات وی بوده که به احتمال زیاد در همین زمینه نیز مشغول فعالیت است. او در حال گذراندن پایان‌نامه در مقطع PHD در رشته برق کنترل است.

پسر بزرگ مسعود پزشکیان یوسف نام دارد که صاحب مدرک PHD فیزیک از دانشگاه شریف بوده و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه سهند است.

یوسف پزشکیان پسر پزشکیان

حورا نام یکی از عروس های دکتر پزشکیان بوده که در حال حاضر دانشجوی ارشد شیمی است.

فاطمه، عروس دیگر خانواده پزشکیان نیز کار‌شناسی ارشد حقوق دارد و میتوان گفت زمینه فعالیت و شغل عروس پزشکیان در این حوزه است.

نوه های پزشکیان

پسر و عروس مسعود پزشکیان

دو پسر دکتر پزشکیان و همسرانشان هم در این برنامه حضور داشتند و از سبک زندگی ساده خود با مردم حرف زدند. ۱۱۴ سکه؛ مهریه ۳ فرزند آقای دکتر مهدی پسر بزرگ با اشاره به اینکه مهریه خواهر و دو عروس دکتر پزشکیان ۱۱۴ سکه است، افزود: خوشبختی فقط بستگی به نگاه ما به زندگی دارد. من صداقت و پشتکار را از ویژگی‌های پدرم می‌دانم که به خوشبختی ما نیز کمک کرده است.

داماد مسعود پزشکیان کیست؟

بدلیل وایرال شدن اسامی فرزندان پزشکیان، اشاراتی به همسر زهرا پزشکیان نیز شده است؛ حسن مجیدی داماد آقای پزشکیان، کارشناس ارشد مالی داشته و در همین زمینه فعالیت دارد.

«یوسف» پسر مسعود پزشکیان نیز در ادامه این برنامه گفت: عشق و دوست داشتن مقوله مهمی برای زندگی مشترک است ولی برای شروع زندگی بهتر است به عقاید و نوع زندگی افرادنیز توجه کرد همسر یوسف پزشکیان نیز با اشاره به توصیه آیت الله جوادی آملی در زمان عقدشان بیان داشت: ایشان در هنگام عقد نصیحت کردند این پیمان ملکوتی است و در زندگی باید گذشت داشته باشید.

مهدی پزشکیان: ویژگی مهم پدرم صداقت اوست

دکتر مسعود پزشکیان متخصص جراحی قلب، هفتم مهر ۱۳۳۳ در شهر مهاباد به دنیا آمد. وی پس از دریافت دیپلم و اتمام دوران سربازی، تصمیم گرفت که پزشک شود. با تلاش و پشتکاری که داشت شروع به درس خواندن شبانه روزی کرد، در ۱۳۵۴ دیپلم طبیعی گرفت و سپس در سال ۱۳۵۵ به عنوان نفر اول در رشته پزشکی شهر تبریز قبول شد.

دکتر پزشکیان دارای مدرک فوق تخصص جراحی قلب از دانشگاه علوم پزشکی ایران است و در سوابق وی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، معاونت سلامت وزارت بهداشت و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به چشم می‌خورد.

زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان در معرفی این خانواده گفت: یوسف برادر بزرگم در پایان راه دکترای فیزیک است و همسرشان حورا دانشجوی ارشد شیمی است؛ برادر دیگر «مهدی» نیز دانشجوی دکتری رشته برق است وهمسرش فاطمه نیز کارشناسی ارشد حقوق دارد و فرزندشان «محمد حسین» ۳ساله است.

زهرا پزشکیان نیز نیز ارشد شیمی دارد و همسرش هم کارشناس ارشد مالی دارد. زهرا پزشکیان با اشاره به اینکه شناخت دو خانواده برای ازدواج و نزدیکی فرهنگی از عوامل اصلی یک زندگی مشترک موفق است، در پاسخ به سونیا پوریامین، مجری برنامه که از او پرسید آیا برایش جهیزیه سنگین و داشتن وسایل جدید خانه مهم بوده است، گفت: البته ما بعد از ازدواج از پدر جدا نشدیم و همچنان با بابا زندگی می‌کنیم، از این لحاظ هیچ وسیله جدیدی خریداری نکردیم و احساس هم نکردیم که باید چنین اتفاقی بیفتد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

  • ناشناس

    وقتی هیچ تعهدی ندهی دروغ گو نخواهی بود مثلاً بدهکاری که نگوید کی پول را پس میدهد همیشه صادق است حتی اگر بمیرد و ندهد اما بدهکاری که بگوید ده روزه میدهم اما یازده روزه بدهد صادق نیست. اگر یک میلیون خانه بسازی دروغ گویی چون گفته بودی سه میلیون می‌سازم اما اگر قول ندهی صادقی حتی اگر یکی هم نسازی. منطق اصلاح طلبان این است.

  • ناشناس

    خب به ما چه ؟ مهم خودش می باشد که با حیله و نیرنگ و تحمیر مردم و استفاده از قومیت گرایی سارق اموال مردم شد

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد