گزارش اختصاصی صفحه اقتصاد از وام ۵ میلیاردی بانک سپه

شرایط دریافت وام با دستگاه کارتخوان بانک سپه چیست؟

بانک سپه با معرفی طرح "کارآسان"، امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی را برای دارندگان دستگاه‌های کارتخوان فراهم کرده است. این تسهیلات، که برای مشتریان با حساب‌های متصل به درگاه‌های پرداختی و پایانه‌های خرید فراهم شده، از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است. در این گزارش، به بررسی شرایط و جزئیات دریافت این وام می‌پردازیم.

شرایط دریافت وام با دستگاه کارتخوان بانک سپه چیست؟
صفحه اقتصاد -

دریافت وام از دستگاه کارتخوان توسط برخی بانک‌ها با شرایطی امکان‌پذیر است. افراد می‌توانند با تهیه دستگاه کارتخوان از بانک‌های مختلف، تحت شرایط و ضوابط تعیین‌شده، تسهیلات دریافت کنند. بسیاری از افراد با شرایط دریافت تسهیلات از طریق دستگاه کارتخوان و نحوه ثبت نام آن آشنایی ندارند و به راهنمایی نیاز دارند.

دریافت این تسهیلات نیازمند رعایت شرایط خاص و ارائه مدارک مشخصی است. مبلغ تسهیلاتی که می‌توان از طریق دستگاه کارتخوان دریافت کرد، در هر بانک متفاوت است و پس از دریافت، فرد باید به صورت ماهیانه اقساط آن را بازپرداخت کند.

دریافت تسهیلات با دستگاه کارتخوان

بانک های داخلی با ارائه تسهیلات از روی دستگاه کارتخوان به افراد و تجارت های مختلف فرصتی برای توسعه کسب و کار خود خواهند داد. برای دریافت وام با کارتخوان باید متقاضی باید شرایطی همچون؛ داشتن دستگاه کارتخوان فعال، گذشت ۶ ماه از دریافت دستگاه کارتخوان، میانگین گردش حساب (در هر بانک متفاوت است)، داشتن ضامن معتبر، ارائه چک ضمانت، سپرده گذاری (مبلغ سپرده‌گذاری در هر بانک متفاوت است).

متقاضی باید بالای ۱۸ سال سن باشد و نباید به بانک بدهی یا چک برگشتی داشته باشد. متقاضی باید رتبه اعتبارسنجی مناسب بانک مورد نظر را داشته باشد.

تسهیلات ۵ میلیارد تومانی بانک سپه

جزئیات واریز وام 400 میلیونی مسکن

مبلغ دریافت وام با دستگاه کارتخوان در هر بانک متغیر بوده و یکسان نمی باشد، اما بایستی گفت که میزان حدودی تسهیلات پرداخت شده به علاقه مندان بین 50 تا 300 میلیون تومان می باشد. 

این در حالی است که بانک سپه نیز تسهیلاتی جدید را برای دارندگان حساب‌های متصل به درگاه پرداخت و پایانه‌های خرید این بانک تا سقف ۵ میلیارد تومان اختصاص داده است. در این طرح که کارآسان نام دارد، دارندگان حساب‌های متصل به درگاه پرداخت و پایانه‌های خرید بانک سپه باید دارای یک حساب جاری و متصل به درگاه‌های پرداختی داشته باشند.

متقاضیان با ایجاد امتیاز و میانگین حساب مناسب در فاصله ۲ تا ۶ ماه، می‌توانند تسهیلاتی از ۱۰ میلیون تا ۵ میلیارد تومان دریافت کنند. مبلغ وام بستگی به تراز و گردش مالی حساب دارد و ممکن است متغیر باشد.

دوره بازپرداخت و نرخ سود وام کارتخوان سپه

دوره بازپرداخت طرح کارآسان بین ۱۲ تا ۳۶ ماه تعیین شده است و حساب مورد نظر می‌تواند جاری یا کوتاه‌مدت باشد. نرخ سود تسهیلات طرح کارآسان ۲۳ درصد است. به عنوان مثال، وام ۵ میلیارد تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد، دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه و قسط ماهانه ۱۹۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان، مبلغ نهایی بازپرداخت را به ۶ میلیارد و ۹۶۷ میلیون تومان می‌رساند.

هزینه‌های جانبی و شرایط دریافت وام کارتخوان بانک سپه

برای دریافت تسهیلات، وام‌گیرنده باید مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی به بانک پرداخت کند. همچنین، افتتاح حساب جاری یا کوتاه‌مدت و مدت زمان خواب سپرده دو تا ۶ ماه از الزامات است. داشتن ضامن هم صنف و دارای مجوز کسب‌وکار نیز ضروری است. وام‌گیرنده نباید دارای چک برگشتی یا اقساط معوق به بانک سپه باشد.

طرح کارآسان بانک سپه با ارائه تسهیلات تا سقف ۵ میلیارد تومان و شرایط ویژه، فرصتی مناسب برای کسب‌وکارها و افرادی است که به دنبال تامین مالی با استفاده از دستگاه کارتخوان هستند. با توجه به مزایای این طرح و شرایط جذاب آن، می‌توان انتظار داشت که استقبال زیادی از سوی مشتریان بانک سپه صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد