نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت و معرفی روش های جایگزین

. آگاهی از اینکه نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت به چه شکل است و راه‌های جایگزین فروش تتر در ایران چیست می‌تواند در بهبود هزینه‌های زمانی و مالی کاربران مفید باشد.

نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت و معرفی روش های جایگزین
صفحه اقتصاد -

بسیاری از کاربران ایرانی از شبکه ترون برای سرمایه‌گذاری روی تتر به عنوان دلار دیجیتال استفاده می‌کنند. در طی فرایند سرمایه‌گذاری و برای انتقال تتر، ممکن است کاربران برای پرداخت هزینه تراکنش نیاز به ترون داشته باشند اما از نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت آگاه نباشند. آگاهی از اینکه نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت به چه شکل است و راه‌های جایگزین فروش تتر در ایران چیست می‌تواند در بهبود هزینه‌های زمانی و مالی کاربران مفید باشد.

نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

شبکه ترون اصلی‌ترین شبکه برای جابجایی و انتقال ترون در کل دنیا است و بیشترین تعداد رمز ارزهای ترون در این شبکه ضرب شده است. کاربران ایرانی نیز به دلیل هزینه‌های کم جابجایی تتر در این شبکه از آن برای انتقال و نگهداری تتر استفاده می‌کنند. در حین فرایند انتقال از کیف پول شخصی به صرافی یا یک کیف پول دیگر کاربران نیاز به رمز ارز ترون دارند و این مساله یکی از دلایل تبدیل تتر به ترون در تراست ولت است.

تراست ولت یکی از کیف پول‌های آنلاین چند زنجیره‌ای رایگان است که می‌توان از آن برای نگهداری هزاران ارز دیجیتال در بسیاری از شبکه‌های بلاک چینی معتبر مثل شبکه بیت کوین، اتریوم، ترون، سولانا، پالیگان، آربیتروم، آپتیمیزم، فانتوم و آوالانچ استفاده کرد. علاوه بر نگهداری از ارزهای دیجیتال، تراست ولت با استفاده از واسطه‌های مختلف امکان خرید و فروش ارز دیجیتال، تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، انتقال ارزها به شبکه‌های دیگر و استیکینگ ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

در بسیاری از شبکه‌های بلاک چینی مثل اتریوم، پالیگان، آربیتروم و بیت کوین امکان تبدیل تتر به کوین بومی شبکه با استفاده از بخش Swap در تراست ولت وجود دارد اما برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت امکان استفاده از بخش Swap در این کیف پول وجود ندارد زیرا پلتفرم‌های واسطه استفاده شده در این کیف پول از شبکه ترون برای تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر پشتیبانی نمی‌کنند.

بنابراین، در نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت یا در نحوه خرید تتر به صورت برعکس این فرایند، به صورت مستقیم امکان استفاده از گزینه Swap وجود ندارد و کاربران باید به دنبال روش‌های جایگزین تبدیل تتر به ترون در تراست ولت باشند. در ادامه مقاله، دو روش استفاده از تراست ولت برای تبدیل تتر به ترون آموزش داده شده و سپس یک روش ساده‌تر خارج از این کیف پول برای این کار معرفی می‌شود.

آموزش تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

آموزش تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، امکان تبدیل تتر به ترون در تراست ولت به صورت مستقیم وجود ندارد اما با استفاده از روش‌های دیگر قابل استفاده در تراست ولت امکان تبدیل تتر به ترون وجود دارد. برای استفاده از این دو روش واسطه نیاز است که مقداری از ترون برای پرداخت هزینه تراکنش در کیف پول داشته باشید یا اینکه به سیستم بانکی دنیا با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی یا کارت‌های اعتباری متصل شوید.

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت با استفاده از دکس‌ها

دکس‌ها یا صرافی‌های غیرمتمرکز ارز دیجیتال مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند با بازارسازهای خودکار و استخرهای نقدینگی هستند که امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را بدون نیاز به واسطه فراهم می‌کنند. در هر شبکه بلاک چینی، تعداد زیادی صرافی غیرمتمرکز فعال هستند که برای شبکه ترون صرافی غیرمتمرکز سان معروفترین آن‌ها است و از آن می‌توان برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت استفاده کرد.

برای دسترسی به این صرافی غیرمتمرکز در تراست ولت کافی است به بخش Discover در کیف پول تراست ولت رفته و وبسایت این صرافی غیرمتمرکز Sun.io را جستجو کنید. با ورود به سایت، از گوشه بالا سمت راست تصویر با استفاده از گزینه Connect Wallet کیف پول تراست ولت خود را به سایت متصل کنید.

پس از اتصال کیف پول به سایت، بخش مربوط به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر مشاهده می‌شود. در بخش اول رمز ارز مبدا که در اینجا تتر هست را انتخاب و مقدار آن را مشخص کنید. در بخش دوم رمز ارز TRX را انتخاب کنید تا مقدار آن براساس قیمت لحظه‌ای دو رمز ارز نسبت به یکدیگر محاسبه و نمایش داده شود. در صورت درست بودن اطلاعات گزینه Swap را انتخاب و تراکنش را تایید کنید.

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

با تایید تراکنش تتر به مقدار مورد نظر از کیف پول شما کم شده و به ترون‌های شما در کیف پول اضافه خواهد شد. در این حالت برای پرداخت هزینه تراکش نیاز است که حتما مقداری ارز دیجیتال ترون در کیف پول خود داشته باشید. این روش برای کاربران از سراسر دنیا فعال است و علاوه بر قسمت Discover تراست ولت با استفاده از مرورگرهای مختلف در دسترس است.

تبدیل تتر به ترون در تراست ولت با فروش تتر و خرید ترون

کیف پول تراست ولت امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف را با استفاده از صرافی‌های متمرکز واسطه برای کاربران خود فراهم می‌کند. در این حالت کاربرانی که به سیستم بانکی جهانی دسترسی دارند و امکان احراز هویت برای آن‌ها فراهم است، می‌توانند رمز ارزهای خود را به طور مستقیم به فروش رسانده و دلار دریافت کنند یا با استفاده از دلارهای خود به خرید ارزهای دیجیتال مختلف بپردازند.

در صورت استفاده از این روش برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت باید روی گزینه Sell کلیک کرده و ارز تتر را انتخاب کنید و با طی کردن مراحل مختلف تتر خود را به فروش رسانده و مبلغ دلاری آن را در حساب بانکی بین‌المللی خود دریافت کنید. پس از این مرحله، گزینه Buy را انتخاب و با پرداخت مبلغ دلاری از کارت بانکی معادل آن را به صورت رمز ارز ترون در کیف پول خود دریافت کنید.

تبدیل تتر به ترون در تراست والت

این روش علاوه بر این که هزینه زیادی نسبت به روش قبلی دارد، برای بسیاری از کاربران دنیا مخصوصا کاربران ایرانی در دسترس نیست زیرا ایرانی‌ها هم به حساب بانکی جهانی دسترسی ندارند و هم امکان احراز هویت در بسیاری از صرافی‌های متمرکز برای آن‌ها وجود ندارد. بنابراین، روی این روش تمرکز زیادی نداریم و در ادامه به بررسی یک روش جایگزین ساده برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت می‌پردازیم.

روش جایگزین تبدیل تتر به ترون در تراست ولت

باتوجه به اینکه به صورت مستقیم امکان تبدیل تتر به ترون در تراست ولت وجود ندارد و گاهی اوقات امکان استفاده از روش‌های ذکر شده به دلیل نبود ترون در کیف پول از بین می‌رود، بهتر است که روش جایگزین تبدیل تتر به ترون در تراست ولت نیز به کاربران ارائه شود. برای کاربران ایرانی بهترین جایگزین این کار استفاده از بهترین سایت خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال در ایران است.

رابکس یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که از معامله بیش از 1200 ارز دیجیتال در 90 شبکه بلاک چینی پشتیبانی کرده و با استفاده از کیف پول سرد خود امنیت دارایی‌های کاربران را تضمین می‌کند. رابکس نود مخصوص شکبه ترون را به صورت شخصی اجرا می‌کند و به همین دلیل تراکنش‌های ترون در این شبکه به سرعت اجرایی شده و بالاترین سطح امنیتی را دارد.

بنابراین، یک روش مناسب جایگزین تبدیل تتر به ترون در تراست ولت استفاده از صرافی رابکس برای نگهداری و مبادله رمز ارزها است. در این حالت اگر شما تترهای خود را در صرافی رابکس نگهداری کنید بدون نیاز به داشتن هیچ رمز ارز دیگری می‌توانید با استفاده از یکی از پنل‌های معامله حرفه‌ای و تبدیل سریع به سرعت تتر را به ترون و ترون را به تتر تبدیل کنید.

در صورتی که ‌می‌خواهید رمز ارزهای خود را در کیف پول نگهداری کنید نیز به راحتی می‌توانید تترهای خود را به حساب کاربری خود در رابکس انتقال داده و به رمز ارز دیگری که می‌خواهید تبدیل کنید. پس از آن رمز ارز جدید را به کیف پول خود منتقل کرده و در کیف پول شخصی از آن نگهداری کنید.

جمع‌بندی

بسیاری از کاربران ایرانی از شبکه ترون برای نگهداری ارز تتر استفاده می‌کنند و گاهی اوقات به دنبال تبدیل تتر به ترون در تراست ولت هستند. در این مقاله به بررسی امکان‌پذیری و نحوه تبدیل تتر به ترون در تراست ولت پرداختیم و روش‌های مختلف آن را بررسی کردیم. در نهایت یک روش جایگزین راحت برای تبدیل تتر به ترون در تراست ولت با استفاده از صرافی رابکس برای کاربران ایرانی معرفی شد که یک روش ساده برای انجام این کار است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد