این رمز ارز مشتری های بیت کوین را قاپید!

در این خبر به یک رمز ارز که و بیت کوین، پرداخته شده است.

این رمز ارز مشتری های بیت کوین را قاپید!
صفحه اقتصاد -
 
اخیرا، افت قیمت بیت کوین باعث فروش فشرده‌تر چندین آلت‌کوین دیگر شده است و تنها تعداد کمی از آنها موفق به حفظ سطوح حمایتی خود شده‌اند. اگر بیت کوین دوباره به قیمت ۶۰ هزار دلار برسد، قیمت این آلت‌کوین‌ها نیز بهبود خواهد یافت. اما چه سطوح مقاومتی اصلی در راه بهبود قیمت ارزهای دیجیتال وجود دارند؟ در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.
 
 
 
 
 
 

بیت کوین

قیمت بیت کوین  (BTC) در ۵ جولای به زیر سطح حمایت ۵۶۵۵۲ دلار سقوط کرد و به ۵۴۴۲۴ دلار رسید. با این حال، با حضور دوباره گاوها در بازار، قیمت این رمزارز تا ۵۵۷۵۴ دلار بهبود پیدا کرد. در صورتی که خرس‌ها بار دیگر کنترل بازار دیجیتال را در دست بگیرند، احتمال کاهش قیمت تا ۵۳۴۸۵ دلار و سپس، تا حمایت ۵۰ هزار دلار وجود دارد.​

وضعیت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱۲۳۱ دلار) نشان‌دهنده برتری نسبی خرس‌ها است، اما واگرایی مثبت شاخص قدرت نسبی (RSI) از کاهش قدرت آن‌ها حکایت دارد. خریداران باید قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ برسانند تا روند جانبی بیت کوین بین ۵۶۵۵۲ دلار و ۷۳۷۷۷ دلار، برای مدت طولانی‌تری ادامه یابد.

سولانا

قیمت سولانا (SOL) در حال تشکیل یک الگوی مثلث نزولی است که با شکست و رسیدن به زیر ۱۱۶ دلار تکمیل خواهد شد. در این میان، تشکیل واگرایی مثبت توسط اندیکاتور RSI یک مزیت جزئی برای گاوها است که از کاهش احتمالی فشار فروش حکایت دارد. 

اگر گاوها قیمت را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۱ دلار) برسانند، جفت ارز SOL/USDT می‌تواند تا میانگین متحرکت ساده ۵۰ روزه (۱۵۳ دلار) و سپس، تا خط روند نزولی صعود کند.

سولانا

در مقابل، اگر قیمت پس از برخورد با مقاومت میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد و به زیر ۱۱۶ دلار برسد، الگوی نزولی کامل و سطح حمایت ۸۰ دلار آزمایش خواهد شد.

پولکادات

قیمت پولکادات (DOT) در تاریخ ۵ جولای به ۴.۹۱ دلار سقوط کرد، اما شدوی بلند کندل آن نشان می‌دهد که خریداران با قدرت در سطوح پایین از آن حمایت می‌کنند. گاوها در تاریخ ۶ جولای به خرید خود ادامه دادند و قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶.۰۸ دلار) رساندند.

چنانچه خریداران بر مقاومت میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶.۵۴ دلار) غلبه کنند، جفت ارز DOT/USDT ممکن است تا ۷.۲۹ دلار و پس از آن، تا ۷.۷۷ دلار صعود کند.

پولکادات

در مقابل، اگر پولکادات در شکستن مقاومت یاد شده ناموفق باشد، خرس‌ها قیمت را به حمایت ۵.۳۸ دلار و سپس، به ۴.۹۱ دلار خواهند رساند.

نیر پروتکل

نیر پروتکل (NEAR) طی چند روز گذشته بین ۴.۲۸ تا ۸.۵۸ دلار معامله شده است. خرس‌ها در ۵ جولای قیمت را به زیر سطح حمایت این منطقه رساندند، اما نتوانستند سطوح پایین‌تر را حفظ کنند. اگرچه روند نزولی خطوط میانگین‌ متحرک، قدرت نسبی خرس‌ها را نشان می‌دهد، واگرایی مثبت در اندیکاتور RSI از احتمال کاهش فشار فروش حکایت دارد.

در صورتی که خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۵.۱۷ دلار) برسانند، جفت ارز NEAR/USDT تا ۵.۶۳ دلار و سپس، تا ۶.۱۱ دلار افزایش خواهد یافت.

نیرپروتکل

از طرف دیگر، در صورت نزول به زیر ۴ دلار، قیمت تا ۳.۵۰ و سپس، تا ۳ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

کاسپا

کندل قیمت کاسپا (KAS) در تاریخ ۲۹ ژوئن بالاتر از مقاومت ۰.۱۹ دلار بسته شد، اما شکست این سطح مقاومت پایدار نبود و خرس‌ها دوباره قیمت را کاهش دادند. قیمت در ۳۰ ژوئن نزول کرد، اما در ۵ جولای با رسیدن به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰.۱۵ دلار) حمایت شد.

خریداران اکنون در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۱۷ دلار) نگه دارند. موفقیت آن‌ها در این امر نشان‌دهنده پایان اصلاح قیمت خواهد بود و می‌تواند منجر به صعود قیمت تا ۰.۱۹ دلار شود.

کاسپا

از طرفی، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل شده و سطوح حمایتی ۰.۱۳ دلار و ۰.۱۰ دلار دوباره آزمایش خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد