ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر می‌سازد تا فرصت‌های جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.

ارتقای حضور جهانی ال‌جی: استراتژی‌هایی برای رشد پایدار
صفحه اقتصاد -

به منظور معرفی ال‌جی (LG) به عنوان یک «شرکت ارائه‌دهنده راهکار برای زندگی هوشمند» و تضمین رشد پایدار آن، لازم است این شرکت رویکرد عملیاتی خود را متحول کند. در این زمینه، پذیرش تغییر به منظور افزایش قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری بسیار حائز اهمیت است و این شرکت را قادر می‌سازد تا فرصت‌های جدیدی را برای خلق ارزش مشتری در بازار جهانی سریعا کشف کند.

نوامبر گذشته، مدیرعامل ال‌جی، ویلیام چو، شرکت فروش و بازاریابی خارج از کشور این برند را تأسیس کرد تا تغییر و رشد را به همراه داشته باشد و در عین حال قدرت جهانی برند خود را از طریق ایجاد ارزش برای مشتری تقویت کند. این ابتکار مفهوم رویکرد «Outside-In» را معرفی کرد و تمرکز را از فرآیندهای داخلی به جمع‌آوری فعال بازخورد مستقیم از مشتریان تغییر داد. بنا بر روش‌های سنتی، پیش از این ال‌جی بر کیفیت محصول و تحویل به موقع تمرکز می‌کرد. 

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه