گسترش تعاملات بانک ملی و شرکت پالایش نفت آفتاب

جلسه مشترک هیئت عالی‌رتبه و ارکان اعتباری بانک ملی با مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار شد.

گسترش تعاملات بانک ملی و شرکت پالایش نفت آفتاب
صفحه اقتصاد -

جلسه مشترک هیئت مدیره، هیئت عامل و مدیران ارشد بانک ملی، با مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب در راستای گسترش تعاملات و مشارکت‌های فی‌مابین در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب، طی این نشست که در محل دفتر مرکزی شرکت پالایش نفت آفتاب برگزار گردید، طرفین به موضوعات مختلفی از جمله مسائل ارزی و پتانسیل‌های مشارکت دو مجموعه پرداختند.

این جلسه با حضور مهندس محمد مهدی دوستی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت آفتاب و مدیران ارشد این مجموعه، دکتر حسن مونسان عضو هیئت مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی، دکتر علیرضا گچ‌پززاده عضو هیئت مدیره و معاونت امور ارزی و بین‌المللی بانک ملی به همراه اعضای هیئت مدیره، هیئت عامل و مدیران ارشد بانک ملی، برگزار شد.

در ابتدای جلسه، مسئولان بانک ملی به بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های این بانک در حوزه حمایت از صنایع نفت و گاز پرداختند و بر اهمیت همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های معتبر در این حوزه تاکید کردند. همچنین، از توانمندی‌ها و خدمات متنوع بانک ملی در زمینه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ صنعتی سخن گفتند.

دکتر حسن مونسان عضو هیئت مدیره و معاونت امور شعب بانک ملی با بیان اینکه پالایش نفت آفتاب یکی از مشتریان برتر این بانک است، عنوان کرد: این شرکت درحال توسعه می‌باشد که پیشرفت خوبی را تا به امروز داشته است.

وی به طرح‌های توسعه‌ای شرکت پالایش نفت آفتاب اشاره‌ کرد و افزود: نظم و داشتن برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف از ویژگی‌های مهم این شرکت است.

در ادامه، مسئولان ارشد شرکت پالایش نفت آفتاب نیز با اشاره به اهداف مجموعه، طرح‌های توسعه‌ای، زیست محیطی و … گزارشی از فعالیت‌ها و پروژه‌های جاری این شرکت ارائه کردند و به فرصت‌های پیش روی همکاری با بانک ملی در زمینه تأمین مالی و تسهیلات ارزی اشاره کردند و از آمادگی شرکت پالایش نفت آفتاب برای گسترش همکاری‌های دوجانبه خبر دادند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد