پیام مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پیامی فرارسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد را تسلیت گفت.

پیام مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به مناسبت فرا رسیدن سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام 15 خرداد
صفحه اقتصاد -

در پیام «علیرضا جعفرپور» آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمی وبا پیروی از دستورات اسلام، فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

۱۴ خرداد سالگرد رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که بی شک نقطه آغازین در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می شود را به مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و امیدواریم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، زیر پرچم ایران اسلامی، برای سرافرازی و سربلندی این مرز و بوم بیش از پیش تلاش کنیم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز ارتحال آن عالم فرزانه و همچنین قیام خونین پانزده خرداد، تداوم مسیر در عمل به منویات امام راحل و آرمان های شهدای آن واقعه خونین را خواستارم.

علیرضا جعفرپور

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد