بازیگران متولد اردیبهشت چه کسانی هستند + عکس و بیوگرافی

در این مطلب عکس و بیوگرافی بازیگران متولد اردیبهشت ماه را خواهید دید.

بازیگران متولد اردیبهشت چه کسانی هستند + عکس و بیوگرافی
صفحه اقتصاد -

افراد بسیاری در ماه اردیبهشت بدنیا آمده اند که در این مطلب اسامی و بیوگرافی و تصاویر بازیگران متولد اردیبهشت را خواهید دید.

ماه اردیبهشت از زیباترین ماه های سال است که شاعران و نویسندگان ، اشعار و جملات زیبایی در مورد این ماه سروده و نوشته اند و در این ماه نیز افراد مشهور زیادی زاده شده اند و در این میان هنرپیشه های محبوب و زیباروی ایرانی در این ماه زیبا به دنیا آمده اند که در ادامه تصاویری از بازیگران متولد اردیبهشت را مشاهده می کنید.

بهنوش طباطبایی :

بهنوش طباطبایی در ۲۷ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ به دنیا آمده است و تحصیلات خود را در رشته کامپیوتر تا مقطع کارشناسی سپری کرده و سپس یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای تهران گذراند.

از دیگر کارهای این بازیگر می توان به غلامرضا تختی، زیر سقف دودی، سیانورف شانس عشق تصادف، آزاد راه، پسران آجری، کلاغ پر و چندین اثر دیگر اشاره کرد.

بازیگران اردیبهشتی

رضا عطاران :

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ چشم به جهان گشود. دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت و سپس به دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رفت. در سال ۱۳۶۹ در مجموعه بیداران حضور پیدا کرد که از این برنامه به عنوان اولین حضور او در تلویزیون یاد می شود. اما او زمانی که در مجموعه های پراز ۵۷ و نیز ساعت خوش با مهران مدیری همکاری کرد، به اوج شهرت خود رسید.

بازیگران اردیبهشتی

بهنوش بختیاری :

بهنوش بختیاری در ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۴ در شهر تهران متولد شده است و یکی دیگر از سلبریتی های متولد اردیبهشت به شمار می رود. او تحصیلات خود را در رشته ادبیات زبان فرانسه در دانشگاه آزاد اسلامی تهران تا مقطع کارشناسی ادامه داده است.

بازیگران اردیبهشتی

غزال نظر :

غزال نظر متولد اردیبهشت ۱۳۶۶ در تهران بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون می باشد و این هنرمند در سریال «احضار» به کارگردانی و نویسندگی علیرضا افخمی، در نقش “رها” حضور داشت.

بازیگران اردیبهشتی

سپیده خداوردی :

سپیده خداوردی در روز ۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده است. در سال ۱۳۸۲ بود که در مجموعه بچه های خیابان هنرنمایی کرد. کارگردان آن همایون اسعدیان یکی از مشهورترین کارگردانان آن زمان بود. همچنین از دیگر آثار او می توان به ایستگاه بهشت، قهوه اسپرسو، یک گوشه پاک و پرنور و گیلعاد اشاره کرد.

بازیگران اردیبهشتی

پویا امینی :

پویا امینی در ۱۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۶ در شهر تهران متولد شده است و یکی دیگر از سلبریتی های متولد اردیبهشت به شمار می رود. تحصیلات عالی خود را در رشته کارگردانی در دانشگاه علم و فرهنگ تهران به پایان رسانده است. در سال ۱۳۷۶ در سریال در قلب من بازی کرد و اولین حضور خود را تجربه کرد.

بازیگران اردیبهشتی

بهرام رادان :

بهرام رادان در ۸ اردیبهشت سال ۱۳۵۸ در شهر تهران متولد شده است. او با کارگردانان مشهوری مانند داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم مسیحی، پوران درخشنده و رخشان بین اعتماد همکاری کرده است. در سال ۱۳۷۸ بود که در آموزشگاه هیوا فیلم آموزش های بازیگری را گذراند.

بازیگران اردیبهشتی

طناز طباطبایی :

طناز طباطبایی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران می‌ باشد. او بازیگر سینما و تئاتر ایران است و همچنین به نقاشی و موسیقی علاقه دارد و در این عرصه‌ها هم فعالیت می کند.  وی در سال ۱۳۸۰ وارد عرصه حرفهای بازیگری شد. اولین تجربه های او روی سن تئاتر اتفاق افتاد.

بازیگران اردیبهشتی

آتیلا پسیانی :

آتیلا پسیانی زاده ۱۰ اردیبهشت ۱۳۳۶ در تهران است. او لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۴۷ و همچنین بازی در فیلم را از سال ۱۳۶۷ با کشتی آنجلیکا کاری آغاز کرد.

بازیگران اردیبهشتی

شهره سلطانی :

شهره سلطانی در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۵٠ در شهر بجنورد به دنیا آمد. وی لیسانس موسیقی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۶ و همچنین کار در سینما را از سال ۱۳۷۲ با فیلمی به نام «عبور از تله» به کارگردانی «غلامرضا رمضانی» آغاز کرد.

بازیگران اردیبهشتی

میلاد کی مرام :

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندرانزلی، بازیگر است. او فوق دیپلم الکترونیک دارد. وی در سال ۱۳۸۹ با بازی در فیلم سینمایی کوچه‌ ملی به کارگردانی مهرشاد کارخانی به یک چهره شناخته شده تبدیل شد.

این بازیگر جوان دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره‌ فیلم سینمایی مقاومت برای بازی در فیلم ملکه و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره‌ فیلم فجر برای بازی در فیلم خط ویژه را در کارنامه دارد.

بازیگران اردیبهشتی

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد