پیش بینی وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ | جاده‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

پیش بینی وضعیت آب و هوا چهارمحال و بختیاری فردا سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ | جاده‌های ارتباطی چهارمحال و بختیاری لغزنده است
صفحه اقتصاد -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف در گردنه‌ها و باران در سطح جاده‌های استان، گفت: تمام جاده‌های ارتباطی استان لغزنده است. 

خسرو کیانی روز دوشنبه با افزود: با توجه به بارش برف در یکشنبه شب در جاده‌های کوهرنگ به خصوص گردنه‌های چری و شاه‌منصوری رانندگان و مسافران باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی به آماده‌باش نیروهای امدادی تا پایان بارش‌ها اشاره کرد و گفت : تمهیدات لازم برای اسکان و یا امدادرسانی به مسافران فراهم شده است.

رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری نیز به لغزنده بودن جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون در تمام جاده‌های استان بارش باران گزارش شده است و بر طبق پیش‌بینی‌های انجام شده تا شامگاه دوشنبه ادامه‌دارد.

سید غلامعلی نوربخش افزود: با توجه به لغزنده بودن از تمام مسافران و هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود، با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی خود با ماشین مقابل را حفظ کنند.

به گفته وی، با توجه به بارش باران احتمال خطر ریزش سنگ در مناطق کوهستانی استان به خصوص در لردگان و اردل وجود داد و رانندگان بایداحتیاط بیشتری در حین رانندگی در این جاده‌ها داشته باشند.

براساس اعلام هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری بارش باران از اواسط روز یکشنبه آغاز و تا دوشنبه ادامه دارد.

سه شنبه, ۰۷ فروردین
9°-3°/
آفتابی تا قسمتی ابریغالباً آفتابی
احتمال بارندگی2%
سرعت وزش باد11 کیلومتر / ساعت
سه شنبه | روز
آفتابی تا قسمتی ابری
11 کیلومتر / ساعت
آفتابی تا قسمتی ابری. حداکثر 9° سلسیوس. وزش باد جنوب-جنوب غربی.
بارندگیبارندگی2%
پوشش ابر صبحگاهیپوشش ابر:19%

طلوع آفتابطلوع آفتاب:
۰۶:۰۲:۰۰
سه شنبه | شب
-3°صاف
9 کیلومتر / ساعت
صاف. حداقل -3° سلسیوس. وزش باد جنوب غربی.
بارندگیبارندگی1%
پوشش ابر شبپوشش ابر:0%

غروب آفتابغروب آفتاب:
۱۸:۲۳:۰۰
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان