دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مردم جزیره برای شرکت پرشور در انتخابات

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی از عموم مردم به ویژه ساکنان جزیره جهانی قشم جهت حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری 11 اسفندماه 1402 برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مردم جزیره برای شرکت پرشور در انتخابات
صفحه اقتصاد -

متن پیام عادل پیغامی به شرح زیر است:

«مردم باید آگاهانه پای صندوق‌های رأی بروند و انتخاب کنند. انتخابات جلوه بسیار زیبا و جذاب مشارکت عمومی است.»

مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)

انتخابات به عنوان مهمترین رکن تاثیرگذاری مردم در سرنوشت یک نظام سیاسی برخاسته از آرای مردم، از برجسته‌ترین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتخابات به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) محل بروز و تحقق خواست اکثریت است و متعلق به مردم، نظام جمهوری اسلامی و اسلام است و در طول ۴۵ سال گذشته آحاد مردم به صورت مستمر و بی وقفه مشارکت در سرنوشت سیاسی کشور را به منصه ظهور درآورده و هر دوره مؤثرتر از گذشته، دشمنان را از همه دسیسه‌ها و خدعه هاشان ناامید کرده است.

در ادامه خلق این حماسه های بی بدیل، ملت ایران اسلامی روز جمعه یازدهم اسفندماه یکبار دیگر با حضور پرشور و با بصیرت خود در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برگ زرینی بر صیحفه سراسر افتخار تاریخ انقلاب اسلامی می‌افزایند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم پر گهر را بیش از پیش ناامید خواهند ساخت.

اینجانب ضمن سپاس و تشکر از آحاد مردم نجیب، انقلابی و متدین جزیره جهانی قشم که همواره در رویدادهای مهم و سرنوشت ساز کشور یار و یاور نظام اسلامی بوده اند، دعوت می کنم با حضور در پای صندوق های رای یک باردیگر با امام راحل عظیم الشان(ره)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و شهیدان والا مقام انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید عهد نموده، آینده درخشان ایران بزرگ و سربلند را رقم زنید.

عادل پیغامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد