مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ و تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

مدارس خراسان رضوی و مشهد فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس مشهد شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

والدین و دانش آموزان گرامی برای اطلاع از اینکه بدانید که آیا مدارس خراسان رضوی و مشهد شنبه ۱۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ به علت آلودگی،بارش برف یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمامی فعالیتهای آموزشی همه مقاطع آموزشی شهرستان مشهد در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ماه به صورت غیر حضوری است و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

سید امیر شوشتری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی احتمالی در مدارس سایر شهرستان‌های خراسان رضوی نیز طی ساعاتی دیگر توسط فرمانداریها و بخشداریها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: همکاران، اولیا و دانش آموزان هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

استان خراسان رضوی دارای یک میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می‌دهند.

 مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: مدارس این شهرستان به دلیل استفاده از آنها به عنوان شعبه اخذ رای و احتمال طولانی شدن فرایند شمارش آرا در روز شنبه تعطیل شد.

مهدی ناصری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی دیگر از دلایل این تصمیم درگیری بسیاری از فرهنگیان به عنوان عوامل اجرایی انتخابات در شعب اخذ رای است.

وی ادامه داد: برخی از عوامل اجرایی شعب از روز گذشته و برخی دیگر از سحرگاه امروز در محل‌های اخذ رای حضور داشته و در حال انجام فرایندهای اخذ رای هستند و با توجه به نحوه استقبال مردم، احتمال تمدید ساعت رای گیری هم وجود دارد.

مسوول روابط عمومی فرمانداری ویژه تربت حیدریه گفت: مجموع این عوامل موجب شده است ستاد انتخابات تربت حیدریه تصمیم به تعطیلی مدارس در روز شنبه بگیرد.

به گزارش ایرنا، فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش در خراسان رضوی را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس https://shad.ir/apkhrazvi در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

جمعیت واجدان شرایط اخذ رای در حوزه انتخابیه تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌لات ۲۷۱ هزار و ۸۳۲ نفر است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۵۳ نفر رای اولی هستند.

همچنین از مجموع بیش از ۲۲۴ هزار نفر جمعیت شهرستان تربت‌حیدریه، ۱۷۵ هزار و ۱۲۲ واجد شرایط اخذ رای هستند.

تربت‌حیدریه در کنار شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تاریخ جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

شهرستان ۲۲۴ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌ مشهد قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت آموزشی مدارس۲۲ شهرستان استان، علاوه بر مشهد در تمامی مقاطع که پیش از این اعلام شده بود، در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه غیرحضوری شد.

سیدامیر شوشتری امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی کلیه مدارس در تمامی مقاطع در شهرستانهای طرقبه شاندیز، رضویه، احمد آباد، چناران، کلات، میان جلگه، زبرخان، سبزوار، سرخس، فریمان، تربت جام، فیروزه، کاشمر، گناباد، مه ولات، بردسکن، تربت حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه، کدکن و جلگه رخ در دو نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ماه به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: معلمان، اولیا و دانش آموزان عزیز هرگونه تغییر در خصوص غیرحضوری شدن مدارس آموزش و پرورش استان را تنها از کانال آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس اینجا در پیام رسان شاد، پیگیری کنند.

ظهر امروز نیز تعطیلی مدارس شهرستان مشهد در تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در دو نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل اعلام شده بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد